Gå til innhold

Battlefield V utsettes


Anbefalte innlegg

Det hadde vært knall! Jeg har ikke noe i mot at man kan customize på karakteren og klær, men er stygt redd for at de har dratt det litt langt utover andre verdenskrig. Om folk kjører det fullt ut med cyborg-armer, blå ansiktsmaling, hanekam og singlet samtidig blir det litt for teit.

For ikke å snakke om forgylte våpen, som de skrøt av i en trailer. Da snakker vi virkelig harryfaktor :p

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder meg til PUBG og Post Skriptum denne gangen. Mange velger bort disse spillene fordi det krever god maskin. BF5 er bare Runn and Gunn ww2 laser shooter uten karakter eller dybde. Ser ogsp ut som noen har mista Klarlakks bøtta i spillet, med den nye rtx grafikken, Klarlakk på bakken!! hehe. ser totalt urealistisk ut!

Lenke til kommentar

 

Ja, for gamle BF-spillere er jo de endringene veldig velkomne, så det er rart de ikke har fokusert mer på det. 

 

Synes ikke det gjør så mye at spillet utsettes litt. Det virker å være en god del bugs og finpussing som trengs fortsatt. 

 

En del av kritikken dette spillet har fått er jeg ikke helt med på heller. Mye av det som kritiseres ser jeg på som positive ting. 

Er vi skikkelig heldige bruker de kanskje tiden på en funksjon som gjør at en kan skru av kostymejall, så får de som vil ha en mer autentisk opplevelse det, og kanskje litt bedre ytelse på kjøpet. 

hehe den va bra.. helt enig

Lenke til kommentar

Er vi skikkelig heldige bruker de kanskje tiden på en funksjon som gjør at en kan skru av kostymejall, så får de som vil ha en mer autentisk opplevelse det, og kanskje litt bedre ytelse på kjøpet. 

Skal de legge den funksjonen sammen med "make all characters white" knappen? Eller "remove all females?" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal de legge den funksjonen sammen med "make all characters white" knappen? Eller "remove all females?" 

Kunne lagt den i en "make authentic skins" funksjon. Og ja, det ville nok medført at slaget ved Narvik ikke hadde noen svarte handicappede kvinnelige bergjegere fra Nazi-Tyskland, men de som synes det er artig kunne selvfølgelig latt være å skru av skins. 

Lenke til kommentar

Ja, for gamle BF-spillere er jo de endringene veldig velkomne, så det er rart de ikke har fokusert mer på det. 

 

Synes ikke det gjør så mye at spillet utsettes litt. Det virker å være en god del bugs og finpussing som trengs fortsatt. 

 

En del av kritikken dette spillet har fått er jeg ikke helt med på heller. Mye av det som kritiseres ser jeg på som positive ting. 

 

Kan du utdype hva som har blitt kritisert som du ser på som positive tinge? Siden det er så mye av det er nyskjerrig :) 

Lenke til kommentar

Skal de legge den funksjonen sammen med "make all characters white" knappen? Eller "remove all females?" 

 

Hvorfor er det en uting om jeg ikke vil se rosa stridsvogner og laser våpen (for å sette det litt på spissen). Om du vil ha disse kosmetiske tingene så får du jo det men de som vil ha en "sikkerlig" ww2 opplevelse får også det. 

Lenke til kommentar

Holder meg til PUBG og Post Skriptum denne gangen. Mange velger bort disse spillene fordi det krever god maskin. BF5 er bare Runn and Gunn ww2 laser shooter uten karakter eller dybde. Ser ogsp ut som noen har mista Klarlakks bøtta i spillet, med den nye rtx grafikken, Klarlakk på bakken!! hehe. ser totalt urealistisk ut!

:rofl:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Holder meg til PUBG og Post Skriptum denne gangen. Mange velger bort disse spillene fordi det krever god maskin. BF5 er bare Runn and Gunn ww2 laser shooter uten karakter eller dybde. Ser ogsp ut som noen har mista Klarlakks bøtta i spillet, med den nye rtx grafikken, Klarlakk på bakken!! hehe. ser totalt urealistisk ut!

Post scriptum er overvurdert og kjedelig. Pubg var bare populært fram til andre som faktisk kan lage spill begynte å komme på banen

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi bruker bf1 som ref så kan vi vel annta at det ikke blir rosa skins og laser våpen.

 

Tipper de holder det ganske basic men med mange muligheter og kombinasjoner. Trur det var westie som nevnte i en youtube film at et våpen han så på gamescom hadde 7 deler som kunne byttes skin på.

 

Joda, var satt veldig på spissen det da. Men jeg har ikke fulgt dette spillet noe för et par uker siden så vet lite :p

Lenke til kommentar

Post scriptum er overvurdert og kjedelig. Pubg var bare populært fram til andre som faktisk kan lage spill begynte å komme på banen

 

Vet ikke hvordan du kan kalle PS overvurdert, med tanke på at det har Mixed karakter på Steam, og bortsett fra noen youtubere som liker det, har det vel ikke fått noen offiselle gode anmeldelser.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan du kan kalle PS overvurdert, med tanke på at det har Mixed karakter på Steam, og bortsett fra noen youtubere som liker det, har det vel ikke fått noen offiselle gode anmeldelser.

Fordi det har kommet opp rundt Battlefield diskusjonen såpass ofte og folk mistolker det som et reelt alternativ til Battlefield (er ikke i nærheten). Nå som flere har spilt spillet så ser de vel at det ikke var så kult likevel og får derfor dårlige reviews.

Lenke til kommentar

Fordi det har kommet opp rundt Battlefield diskusjonen såpass ofte og folk mistolker det som et reelt alternativ til Battlefield (er ikke i nærheten). Nå som flere har spilt spillet så ser de vel at det ikke var så kult likevel og får derfor dårlige reviews.

Da er det ikke overvurdert, da er det misforstått. Eventuelt over hypet.

For at noe skal være overvurdert må det ha nødvendig ha høye vurderinger et eller annet sted og helst en god del mer positive vurderinger enn negative.

Lenke til kommentar

Post Scriptum har gunplay jeg skulle ønske fantes i BFV. Det er ikke spawn, løp og skyt alt rundt deg. Du får tiden til å infiltere punkter på kartet som det passer deg selv. Er akkurat det jeg savner i BF spillene nå. Samt at våpen gir utrolig mye skade. Om du treffer i bein eller mage så får fienden problemer med blødninger, i BFV løper man bare videre etter man blir skutt som ingenting har hendt.

 

Men igjen, BFV har ekstremt mye bedre mapdesign igjen enn Post Scriptum men skulle ønske det var hakket mer "taktisk". Kanskje jeg tar feil, får se når åpne betaen kommer.

Lenke til kommentar

Da er det ikke overvurdert, da er det misforstått. Eventuelt over hypet.

For at noe skal være overvurdert må det ha nødvendig ha høye vurderinger et eller annet sted og helst en god del mer positive vurderinger enn negative.

Over-hypet og overvurdert er litt av samme greia i dette tilfellet. Spillet er ikke ferdig så noen hyper det, men du kan spille litt av det så derfor kan noen overvurdere det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Over-hypet og overvurdert er litt av samme greia i dette tilfellet. Spillet er ikke ferdig så noen hyper det, men du kan spille litt av det så derfor kan noen overvurdere det også.

Det er bare overvurdert hvis de som spiller det roser det opp i skyene.

Det er overhypet fordi utviklerne lovet div ting, mange av oss trodde på det.

 

Og spillet er ikke dårlig men ikke i nærheten av det som ble lovet.

Jeg hadde det gøy den tiden jeg prøvde det, men allerede da hadde utviklerne valgt "balanse" ovenfor realisme, som går mot deres løfter.

 

Så klart de fleste negative omtalene er ikke fordi spillet ikke er realistisk men fordi det enten er uferdig/buggete eller som du sier de kom fordi folk trodde dette var noe som skulle overta for BFV.

 

Eneste jeg har sett av større anmeldelere som har roset spillet er angry Joe, men Han har ikke kommet med noe offisielle saker, jeg aner ikke om det en gang har en score på metacritic. Men on den har det er karakteren i beste fall midt på å tre og ikke noe som passer inn i noe som er overvurdert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...