Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har selv lenge sittet med en «plan» om å vente på Galaxy S-seriens tiårsjubileum. Akkurat nå er jeg faktisk meget fristet av Note 9.

Er det noen som tør gjette på hva vi kan forvente med S10? Noe spektakulært som kan være god nok grunn til å stå over Note 9?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv lenge sittet med en «plan» om å vente på Galaxy S-seriens tiårsjubileum. Akkurat nå er jeg faktisk meget fristet av Note 9.

Er det noen som tør gjette på hva vi kan forvente med S10? Noe spektakulært som kan være god nok grunn til å stå over Note 9?

Dette er det eneste kjipe med Note, det er ingenting nytt her, mer eller mindre alt er likt S9, med S10 kommer nok nytt design, ny SoC, nytt kamera osv...

Lenke til kommentar

Dette er det eneste kjipe med Note, det er ingenting nytt her, mer eller mindre alt er likt S9, med S10 kommer nok nytt design, ny SoC, nytt kamera osv...

 

Det er et skikkelig drawback ned note at det er en flere måneder gammel telefon som bare har fått klæsja på litt mer av alt for å selge, men den pennen drar meg til noten :) Som det flaggskipet den skal være burde den være telefonen som ble lansert med ny soc og ikke den vanlige S'n 

Lenke til kommentar

Jeg ser at vi får med clear cover case i esken, det tror jeg ikke de får i alle de andre regionene. Ikke at det er en stor greie men det er jo alltids greit å få med et deksel i esken om du ikke har kjøpt dette enda når du mottar mobilen.

 

Fra Telenor.no:

 

 

Tilleggsutstyr inkludert
Strømadapter, pinsett, fjerneverktøy for SIM-kort, USB connector, USB-C-kabel, S Pen, Pennespisser, hodetelefon (justert av AKG), clear cover case

 

 

Edit: Og der har Telenor oppdatert nettsiden og tatt bort clear cover case fra spesifikasjonen for Note 9, må ha vært en feil: 

 

 

Tilleggsutstyr inkludert
Strømadapter, pinsett, fjerneverktøy for SIM-kort, USB connector, USB-C-kabel, S Pen, Pennespisser, hodetelefon (justert av AKG)
Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Fikk bekreftet at vi her i norden bare fikk den dårlige ekstra cash for gammel telefon dealen, mens de i USA kan velge mellom headset og fortnite V-Bucks, eller få begge mot 100$ ekstra...

Er jo ikke en veldig dårlig deal det da om vi får det når en kjøper fra telenor. 10600 for 512gb - 2000kr for en haugammel S5 så er man i 8600kr for en 512gb. Skal ihvertfall benytte meg av det tilbudet :) 

Lenke til kommentar

Er jo ikke en veldig dårlig deal det da om vi får det når en kjøper fra telenor. 10600 for 512gb - 2000kr for en haugammel S5 så er man i 8600kr for en 512gb. Skal ihvertfall benytte meg av det tilbudet :)

Skjønner ikke hvordan du har fått for deg at du skal få 2000kr for S5?

 

 

Ved innbytte av Note8 kan du f.eks. få 4 600 kroner tilbake, der telefonen er vurdert til 2 600 kroner og er Samsung legger til ytterligere 2 000 kroner. Nedenfor kan du se noen ekstra eksempler på hva det totale beløpet kan være når du legger verdien av innbytte og Samsungs tilbud sammen.

 

EDIT; Ikke kan jeg å lese og ikke kan jeg å quote heller

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan du har fått for deg at du skal få 2000kr for S5?

 

 

 

Jeg tror det tilbudet om innbytte vil gjelde uavhengig av hvor du kjøper mobilen siden du legger det inn i Samsung Members-app'en og ikke det skjer ifbm kjøpet.

 

En fungerende S5 er verdt 100 kroner ifølge http://www2.teltec.mobi/b2c/b2cnor/handset_quote.php og så gir Samsung 2000 kroner ekstra som innbyttepris. Så 2100 kroner blir det i rabatt om han bytter inn en Samsung S5.

https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/

 

Edit: 

Vilkåret er bare at det er en Samsung S eller Note-modell og den må finnes i listen fra lenken hos teltec.mobi for at du skal kunne gjennomføre innbytte.

 

Akkurat nå får du som forhåndsbestiller den nye Note9 muligheten til å bytte inn din nåværende Samsung Galaxy S eller Note og få ytterligere kr 2 000 i tillegg til innbytteprisen for telefonen.

Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Jeg tror det tilbudet om innbytte vil gjelde uavhengig av hvor du kjøper mobilen siden du legger det inn i Samsung Members-app'en og ikke det skjer ifbm kjøpet.

 

En fungerende S5 er verdt 100 kroner ifølge http://www2.teltec.mobi/b2c/b2cnor/handset_quote.php og så gir Samsung 2000 kroner ekstra som innbyttepris. Så 2100 kroner blir det i rabatt om han bytter inn en Samsung S5.

https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/

Ja, tilbudet skal gjelde uansett, men om dette stemmer så burde jo alle kjøpe en ødelagt S3 på finn.no?

 

Du får 2 000 kroner for en gammel Samsung Galaxy S eller Note-modell. Er det en smarttelefon av et annet merke eller en annen modell, får du 1 000 kroner. For å få ytterligere opptil 2 000 kroner for mobilen din, må den fungere. Ikke-fungerende mobiler gir 300 kroner i rabatt. Forutsatt at den ikke er låst, stjålet eller forfalsket. DETTE GJELDER:

Du vil da få igjen 1700kr for en gammel ødelagt S3?

 

Skal se om jeg kan grave frem en gammel, men fungerende S2 da :rofl:

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Ja, tilbudet skal gjelde uansett, men om dette stemmer så burde jo alle kjøpe en ødelagt S3 på finn.no?

Du vil da få igjen 1700kr for en gammel ødelagt S3?

 

Skal se om jeg kan grave frem en gammel, men fungerende S2 da :rofl:

 

Mobilen må være i orden, om den er ødelagt får du kun 300 kroner for den. De beskriver på nettsiden hva de anser som en fungerende mobil i vilkårene.

 

post-13363-0-38269700-1534505093_thumb.png

 

https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/

 

Så i teorien får du 2000 kroner S2'en din så lenge den fungerer i henhold til vilkårene over :)

 

Edit: Det står enda bedre beskrevet hva de anser som en fungerende mobil på http://www2.teltec.mobi/b2c/b2cnor/handset_quote.php

 

 

Kriterier for fungerende enheter:

 

  • Strøm - Enheten kan slås på og startes uten å være tilkoblet lader
  • Deksel - Det skal ikke være sprekker i dekselet eller deler som mangler
  • Deksel - Dekselet skal ikke være ekstremt ripet eller skadet. Normal slitasje er derimot ok.
  • Knapper - Skal være funksjonelle og på plass.
  • Skjerm - Skal ikke vise tegn til fuktskader, være ekstremt ripet eller ha synlige, døde piksler
  • Skjerm - Pekeskjermen skal fungere
  • Lås/sperre - Enhetens brukerkonto (iCloud, Google eller Samsung account) skal ikke være låst eller sperret. Låste/sperrede enheter har ingen verdi.
  • Enhet - Ingen tegn til korrosjon rundt knapper, ladeport eller høretelefonutgang
  • Enhet - Skal ikke være sperret, anmeldt som stjålet eller en piratkopi
Endret av Hedonism
Lenke til kommentar

Jeg tolker det som at de 2000 får man uansett om den virker eller ikke det er bare et telefon verdien blir nærmere null om den ikke virker. Min fungerer, men har skadet skjerm utenfor selve skjermområdet. Regner med at de da setter verdien til 10kr i pant pluss 2000 fra Samsung i denne dealen så 2010 i stede for 2100 ved fungerende.

Lenke til kommentar

Jeg tolker det som at de 2000 får man uansett om den virker eller ikke det er bare et telefon verdien blir nærmere null om den ikke virker. Min fungerer, men har skadet skjerm utenfor selve skjermområdet. Regner med at de da setter verdien til 10kr i pant pluss 2000 fra Samsung i denne dealen så 2010 i stede for 2100 ved fungerende.

 

Det står da vitterlig at mobilen må fungere på nettsiden til Samsung om du skal få 2000 kroner mens ikke-fungerende mobiler gir de 300 kroner for:

 

Du får 2 000 kroner for en gammel Samsung Galaxy S eller Note-modell. Er det en smarttelefon av et annet merke eller en annen modell, får du 1 000 kroner. For å få ytterligere opptil 2 000 kroner for mobilen din, må den fungere. Ikke-fungerende mobiler gir 300 kroner i rabatt. Forutsatt at den ikke er låst, stjålet eller forfalsket. 

 

https://www.samsung.com/no/offer/online/upgrade/

Lenke til kommentar

Ahh jeg leste "ytterligere 2000" som noe mer utover de 2000 de betalte. Da er det nok lite å hente på å sende inn den gamle med tvilsom skjerm..

 

Fikk prøvd note9 i butikken i dag for første gang. Lekker sak :) bare å krysse fingra for at Telenor klarer å levere 512gb blå på lanseringsdatoen nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bestilte som første kunde blå Note 9 512 GB i min lokale Telenorbutikk. Ringte butikken i ettermiddag for å spør hvordan det lå an, om de hadde den i butikken, når den kunne leveres osv. Nå snakket vedkommende ikke veldig godt norsk, men i følge han var det ingen 9'ere i butikken enda. Er det ikke sånn at de fleste butikker har 9'eren i butikken og bare venter på slippdato?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...