Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker vel ikke for så gamle modeller....? Står vel listet opp hvilke modeller som kvalifiserer til 2000kr.

 

"

Akkurat nå får du som forhåndsbestiller den nye Note9 muligheten til å bytte inn din nåværende Samsung Galaxy S eller Note og få ytterligere kr 2 000 i tillegg til innbytteprisen for telefonen. Er det en smarttelefon av et annet merke eller en annen modell, får du 1 000 kr." 

 

Der står det "Galaxy S" og en S4 er vel en galaxy S det også? Den står ikke som et eksempel, men min S5 gir ihvertfall 10kr i innbytteverdi så da antar jeg at jeg kan få 2010kr for den.. 

 

Gjelder denne innbyttesaken uansett hvor man kjøper telefonen eller må man da kjøpe direkte med samsung? forhåndsbestillingen hos dem virker ikke.. 

Lenke til kommentar

Men telefonen må være tilnærmet strøken for at man skal få fullt utbetalt, ser det ut som..

Jeg er kun ute etter de 2000kr egentlig siden S5 ikke er verdt noe uansett :p Håper bare det funker når man kjøper telefon hos elkjøp/telehuset/telenor også, men det står ingenting om det :/ 

Lenke til kommentar

Telenor selger Note 9 512GB for bare 10600kr, det er altså nesten 2000kr mindre enn komplett tar for samme telefon...

 

 

Det er den prisen jeg skrev lengre opp...

 

EDIT; Ser nå hva du skal frem til, den koster 12499 dersom du ikke er eller ønsker å bli telenor kunde, eller kjenner en telenor kunde som kan kjøpe den for deg... Du binder deg dog ikke i noen form om du kjøper den til "telenorkunde" prisen.

 

 

Fikk bestilt hos Telenor, 10599 for 512 gb modellen med kontantkort

 

Det er ikke bindingstid på abonnement men tlf er låst til Telenor i 12 mnd, mye av det samme spør du meg.. 

 

Fra avtale og vilkår: 

 

15 Annet

Alle telefoner, nettbrett og datamaskiner som selges i nettbutikken, med og uten abonnement, har 12 måneder binding mot Telenor/djuice.

Lenke til kommentar

Har nettopp bestilt Note 9 med Telenor swap.

Kjøpte Note 8 august i fjord, med Telenor swap.

 

Lurer litt på kostnader her, bytte inn Note 8 og fortsette swap, eller beholde Note 8(gi den til sønnen for han trenger ny mobil)? Hva koster det å ikke levere inn Note 8?

 

Har og en gammel Note 4, som fungere, men installert en annen ROM på, vil det klassifisere til bytte og få tilbake penger?

Lenke til kommentar

Det er ikke bindingstid på abonnement men tlf er låst til Telenor i 12 mnd, mye av det samme spør du meg.. 

 

Fra avtale og vilkår: 

 

15 Annet

Alle telefoner, nettbrett og datamaskiner som selges i nettbutikken, med og uten abonnement, har 12 måneder binding mot Telenor/djuice.

Skal få testet dette, mener alle mobiler etter S6 elns blir solgt som unlocked i alle markeder?

 

EDIT; Min Samsung Galaxy S9+ som er kjøpt med SWAP hadde forøvrig ingen form for binding...

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke bindingstid på abonnement men tlf er låst til Telenor i 12 mnd, mye av det samme spør du meg.. 

 

Fra avtale og vilkår: 

 

15 Annet

Alle telefoner, nettbrett og datamaskiner som selges i nettbutikken, med og uten abonnement, har 12 måneder binding mot Telenor/djuice.

de bekreftet på chatten at telefoner som selges nå ikke har operatørlås så kanskje teksten der er gammel? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor må det være så inni helvete vanskelig å få kjøpt denne mobilen??? Bestilte fra Komplett i går, siden det stod PÅ LAGER; 1-2 dagers levering. Siden sort stod som lagervare, og blå som jeg egentlig ikke ønsket var det, bestilte jeg en sort. Så deretter at Power hadde den med trådløs ladeplate, men innen jeg fikk avbestilt den fra Komplett siden den ikke var klar til utsending og bestilt den igjen fra Power, var trådløs lader tilbudet borte! Så prøver jeg å få kjøpt den fra Telenor, men der hadde de problemer med systemet, så jeg måtte bestille i en Telenorbutikk. Nå har jeg ringt den lokale Telenorbutikken fjaksten ganger, men de tar ikke telefonen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...