Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg har kjøpt Note 9 fra Telenor så regner jeg med den kommer med Telenor sin produktkode (TEN).

 

Vet noen om Telia fungerer med 4G Tale/Wifi Tale på Telenor sin produktkode på Samsung-mobiler eller om jeg bør flashe den med nordisk produktkode (NEE) for å sikre støtte for den slags tjenester hos alle operatører i Norge?

Lenke til kommentar

Siden jeg har kjøpt Note 9 fra Telenor så regner jeg med den kommer med Telenor sin produktkode (TEN).

 

Vet noen om Telia fungerer med 4G Tale/Wifi Tale på Telenor sin produktkode på Samsung-mobiler eller om jeg bør flashe den med nordisk produktkode (NEE) for å sikre støtte for den slags tjenester hos alle operatører i Norge?

Funker med TEN, gjorde iaf det på S9+
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kontaktet Telenor sin nettbutikk og fikk ikke noe godt svar på når utsendelsen av Note 9 ville begynne, bare at de vil sendes i rekkefølgen de ble bestilt så til oss som bestilte tidlig vil få først (ikke akkurat overraskende) og at de ville senest begynne å sende ut 24. august men kanskje noen ville bli postet et par dager før. Så ingen konkrete svar, kommer vel an på hvem du treffer på KS'en deres om de faktisk har noe oversikt men jeg ble ikke noe klokere av de svarene jeg fikk ihvertfall.

 

Håper de sender på onsdag så den kommer innen helgen men skal overleve til uken etterpå også, selv om jeg strengt tatt forventer at de klarer å levere mobilene fra datoen de faktisk slippes for salg den 24e. Ser de fleste fargene og modellene på Telenor.no nå står med levering fra 7. september så de må ha solgt ganske greit om de er tom for de første partiene.

Lenke til kommentar

Mener å huske at jeg fikk s9+ fra telenor dagen før offissiell release faktisk

 

EDIT;

 

Til de som evnt ikke har kjøpt enda, kan være greit å ta en titt her (eventuelt kjøpe deksel eller lignende);

 

https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html?tms_click=link_text_p_supertilbud

 

- iPhone og Samsung mobiler kan kun kjøpes med nytegning eller videreføring av abonnement fra Telia, Ice (3 GB og oppover) eller Telenor. Telia og Ice krever 12 mnd. avtaletid.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...