Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk samme hentelapp, men tenkte det samme så har ikke hentet den enda.

 

Vet ikke om de har fått den i butikkene enda, men de hadde den utstilt på telenorbutikken på Horisont i Åsane (Bergen) så det var mulig å få trykket litt på den.

Du bestilte også med kontantkort?

 

Står dette også på din?; 

Vekt: 0,1 kg

Mål: 27x12x1 cm

 

 

EDIT; Du gidder ikke stikke å hente din så slipper jeg å hente min  :tease:

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Du bestilte også med kontantkort?

 

Står dette også på din?; 

Vekt: 0,1 kg

Mål: 27x12x1 cm

 

 

EDIT; Du gidder ikke stikke å hente din så slipper jeg å hente min  :tease:

Er helt sikkert bare sim :p Henter det sikkert en dag, men blir sikkert ikke før om en ukes tid siden jeg skal på jobb reise ^^ Er vel bare sim kortet så ikke noe å stresse med.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte som første kunde blå Note 9 512 GB i min lokale Telenorbutikk. Ringte butikken i ettermiddag for å spør hvordan det lå an, om de hadde den i butikken, når den kunne leveres osv. Nå snakket vedkommende ikke veldig godt norsk, men i følge han var det ingen 9'ere i butikken enda. Er det ikke sånn at de fleste butikker har 9'eren i butikken og bare venter på slippdato?

Ja, erfaringsmessig har de telefonen inne i samtlige butikker flere dager i forveien. De kan bare ikke levere dem ut før 24.8

Min pakkes nå fra der jeg kjøpte den, sendes 21.8 og sendes til butikk hvor jeg har har bestilt henting. Slik får jeg den som vanlig på lanseringsdagen

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Men du kunne jo bestille den til 10500 med kontantkort til 0kr i utgangspunktet. Hvorfor tok du med abonnement?

 

Så ikke denne kommenaren før i dag, jeg fikk kun feilmelding når jeg prøvde å kjøpe den billigere med kontantkortet jeg har hos Telenor fra før. Så jeg tenkte prisen kun var tilgjengelig om jeg hadde abonnement og da jeg byttet til det billigste Telenor hadde så gikk kjøpet igjennom. Så byttet jeg tilbake til kontantkort etter kjøpet var gjennomført ved å kontakte Telenor.

 

Var i kontakt med Telenor i dag tidlig og de bekreftet at jeg skulle fått kjøpt mobilen med 512 GB til rimeligere pris med kontantkort så de krediterte det abonnementet kostet for de to dagene jeg ville blitt fakturert. Var nok bare en teknisk feil som gjorde at kjøpet ikke gikk igjennom med kontantkortet :)

Lenke til kommentar

Så ikke denne kommenaren før i dag, jeg fikk kun feilmelding når jeg prøvde å kjøpe den billigere med kontantkortet jeg har hos Telenor fra før. Så jeg tenkte prisen kun var tilgjengelig om jeg hadde abonnement og da jeg byttet til det billigste Telenor hadde så gikk kjøpet igjennom. Så byttet jeg tilbake til kontantkort etter kjøpet var gjennomført ved å kontakte Telenor.

 

Var i kontakt med Telenor i dag tidlig og de bekreftet at jeg skulle fått kjøpt mobilen med 512 GB til rimeligere pris med kontantkort så de krediterte det abonnementet kostet for de to dagene jeg ville blitt fakturert. Var nok bare en teknisk feil som gjorde at kjøpet ikke gikk igjennom med kontantkortet :)

Tror jeg delvis opplevde samme feil her, måtte logge inn, og betale med kort, faktura bare feilet uten noen videre forklaring...

Lenke til kommentar

Hvor fikk du den? På mail? Står det på noen nettsider?

Gjelder det alle?

 

Da tror jeg avbestiller da, er på ferie med jobb(offshore) rett etterpå.

 

Det var ikke meg de svarte, det er hentet fra veggen til Telenor på Facebook hvor en kunde hos dem spurte. Om du blar nedover på innlegg folk har lagt igjen der så dukker innlegget opp etter hvert.

 

Tidligere svarte de at de kom til å sende de ut litt før 24. august så folk skulle få mobilene i tide av oss som bestilte tidlig, men kanskje det har endret seg i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...