Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 9 tråden


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nok fra Telenor og gjaldt et nettkjøp, ja.

 

 

Virket bare som du ga generell info, og siden jeg ser flere og flere butikker presisere at åpent kjøp ikke gjelder telefoner så ville jeg bare si at angrefrist gjelder telefoner uansett.

 

Her var det snakk om Elkjøp, og ikke Telenor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk kun 500kr for skjerm. Var det ikke andre som fikk mer med knust skjerm?

 

Fikk 2000kr for en S5 med knust skjerm. (kampanjethingy)

Skrevet (endret)

Her var det snakk om Elkjøp, og ikke Telenor!

Du skrev uansett

 

De kan nok være vrangere med mobil, da det ikke er angrefrist/returrett på det.

Som uansett er feil, angrefrist gjelder alltid mobil også. (forøvrig så antar jeg du ikke leste den siste setningen i den forrige posten min som gjorde det helt unødvendig for deg å svare.)

Endret av MariusJS
Skrevet

Nå skal det blit spennende å se om jeg har tatt lærdom av dette - aldri mer kjøpe ny Samsung telefon på release dag hos Elkjøp, heller la testesteronet hvile en måned før kjøp og deretter la Elkjøps prisløfte slå til om de setter ned prisen i ukene etterpå.

Jeg fikk forresten 1290 kr i rabatt hos Elkjøp da jeg kjøpte min (til 9990) da jeg viste dem kampanjen Samsung hadde på sine nettsider den samme dagen med Mobile Care (forsikring) inkludert i prisen til en verdi av nettopp 1290 kr.  

Skrevet

De har sikkert brent seg så mange ganger på folk som forsøker å skifte fra iPhone til Android og innser tabben :p Tror power fortsatt har angrerett på mobil kjøpt i butikk så lenge den er uten ABO.

  • Liker 1
Skrevet

De har sikkert brent seg så mange ganger på folk som forsøker å skifte fra iPhone til Android og innser tabben :p Tror power fortsatt har angrerett på mobil kjøpt i butikk så lenge den er uten ABO.

Har nok mer med det generelle tapet på å måtte selge en "demobrukt" mobil å gjøre.

Skrevet

Du skrev uansett

Som uansett er feil, angrefrist gjelder alltid mobil også. (forøvrig så antar jeg du ikke leste den siste setningen i den forrige posten min som gjorde det helt unødvendig for deg å svare.)

 

kewell79, den 21 Okt 2018 - 19:14, sa:snapback.png

Jo. Skal gå fint. Elkjøp har prisløfte

 

Har flere ganger opplevd lavere pris rett etter kjøp hos elkjøp og fått penger tilbake

 

De kan nok være vrangere med mobil, da det ikke er angrefrist/returrett på det.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kan ikke skjønne hvordan du kan tyde at det ikke gjelder Elkjøp det jeg skrev?

Skrevet

På nett, men ikke i butikk.

Ingen butikker har angrerett i fysiske butikker, det er i så fall egne ordninger hvor man kan returnere innen X antall dager.

 

Angrerett er lovpålagt ved fjernsalg (nett, tlf ol).

Skrevet

Ingen butikker har angrerett i fysiske butikker, det er i så fall egne ordninger hvor man kan returnere innen X antall dager.

 

Angrerett er lovpålagt ved fjernsalg (nett, tlf ol).

 

Man kan gå på Power å kjøpe ny mobil, for så å returnere den og få pengene tilbake inn x-dager. Så fort du har forlatt butikken på Elkjøp er det ingen vei tilbake.

Skrevet

Man kan gå på Power å kjøpe ny mobil, for så å returnere den og få pengene tilbake inn x-dager. Så fort du har forlatt butikken på Elkjøp er det ingen vei tilbake.

Så fremt forseglingen er inntakt, så kan man returnere hos Elkjøp, men ja, butikkens vanlige åpent kjøp gjelder ikke mobil, ting med abonnement, spill\film osv.

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte Note 9 siden samsung hadde kampanje som gikk ut på at du sendte din gammel mobil og skulle da få 2000 kr. Nå har det gått over 1 måned og venter fremdeles på pengene. Kundeservicen er heller ikke villig å hjelpe. Er det noen andre som har opplevd det? Evt hvem kan man klage til når samsung ikke vil hjelpe med denne saken?

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte Note 9 siden samsung hadde kampanje som gikk ut på at du sendte din gammel mobil og skulle da få 2000 kr. Nå har det gått over 1 måned og venter fremdeles på pengene. Kundeservicen er heller ikke villig å hjelpe. Er det noen andre som har opplevd det? Evt hvem kan man klage til når samsung ikke vil hjelpe med denne saken?

Prøv å kontakte dem via epost:

[email protected]

Håper du får pengene snart. Jeg ble kontaktet fra denne e-posten, siden det var lagt inn feil Iban eller noe.

Skrevet

Prøv å kontakte dem via epost:

[email protected]

Håper du får pengene snart. Jeg ble kontaktet fra denne e-posten, siden det var lagt inn feil Iban eller noe.

 

Har brukt samme epost adressen og sendt flere mail uten å få noe som helst svar. Er så drittlei at jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...