Gå til innhold

Ser ut å være kr 229 kampanje Elkjøp for 120 Gig SSD PNY i øyeblikket


G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt å vite at tilbudet på 240 Gig PNY SSD-en går ut på lørdag. Selv om de skulle være tomme i hylle, så mener jeg at du kan be dem om å bestille inn de du behøver før kampanjen går ut til kampanjepris. De var ikke tom enda for 240 Gig i en Elkjøp-butikk jeg besøkte i dag (men det var ikke sykt mange i hylla heller).

 

120 Gig-utgaven har allerede fått påslag tilbake til "ordinær pris", siden forrige uke.

 

Har nå åpnet 1 stk 120 Gig og 1 stk 240 Gig uten å finne noe Acronis image-programvare i de to pakkene. Men, jeg har flust av sånn type programvare i fra før av, så det er ikke så farlig for min del.

Endret av G
Lenke til kommentar

Fikk mine i dag.
Var nøkkel til software i begge eskene.

 

For øyeblikket har jeg ikke bruk for dem, så slengte dem i maskina for å ha Raid til noen spill bare.
Trangt om plassen i kabinettet så måtte lure dem inn på baksida.

BFKFX0j.jpg

 

Enkel disk:
glC9Wfh.jpg

 

Raid0 (software, får kansje bedre ytelse om man setter opp raid i bios)

u2L2uPE.jpg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klistrelapp inni esken

 

Som på en løs klistrelapp, eller som påklistret eskene?

Eneste jeg har funnet til nå er en slik løs anti-tyveri tag.

 

Edit:

Sikkert et lotteri. Hvor det sitter en gruppe asiatere elns. og putter det i/på vilkårlige esker?

 

Edit2:

Har funnet en stykk slik klister nå. Hang på det gjennomsiktige plastikktrauet man drar ut av esken (var på en 120 Gig utgave dette).

Endret av G
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor bra programmet er. Jeg har sikkert en mer utvidet variant av samme programvare allerede i fra Acronis, bare noen år eldre. Acronis er uansett ikke favoritt-klone-programvaren. Enten kan jeg gi bort lisensen til noen andre om jeg lar være å nytte meg av den. Eller så kanskje den gir grunnlag for å oppgradere til mer avansert Acronis-programvare en gang senere.

 

Jeg tror det kommer til å forbli ubrukt fra min side, når jeg allerede har investert i langt mer proff programvare for lenge siden. Siden jeg har uendelig mange innstallasjonsmuligheter med denne for en engangssum på 199 Euro:

 

https://www.miray.de/products/applications/hdclone/professional-edition-portable.html

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ut å være kr 229 kampanje Elkjøp for 120 Gig SSD PNY i øyeblikket

 

Hva slags kampanje var dette? Weekend-tilbud, Ukens kundeavis, etc?

 

driver å følger med med et halvt øye på priskupp på SSD men denne gikk under radaren for meg.

 

Pågikk det bare noen få dager? (kan se slik ut iflg. prishistorik)

Lenke til kommentar

Hva slags kampanje var dette? Weekend-tilbud, Ukens kundeavis, etc?

 

driver å følger med med et halvt øye på priskupp på SSD men denne gikk under radaren for meg.

 

Pågikk det bare noen få dager? (kan se slik ut iflg. prishistorik)

 

Var vel bare noen dager ja. Deretter var det kampane på storebroren på 240GB til 549,-

Lenke til kommentar

Hva slags kampanje var dette? Weekend-tilbud, Ukens kundeavis, etc?

 

driver å følger med med et halvt øye på priskupp på SSD men denne gikk under radaren for meg.

 

Pågikk det bare noen få dager? (kan se slik ut iflg. prishistorik)

 

Kampanjen varte vel en ukes tid. Altså ut hele kundeavisens gyldighetstid. Like etterpå så skjedde et tilsvarende tilbud på en litt større SSD av samme produsent PNY hos Elkjøp. Siden det har jeg ikke fulgt med om det har kommet andre tilsvarende tilbud.

 

Det som kan være verdt å være oppmerksom på, det er at dersom det er tomt i butikkhyllene, så kan man som regel få til å få bestillet inn til samme pris dersom man ber om dette i kampanjeperioden.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...