Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen priser. Høyere enn veiledende referansekort hos nVidia det der, og der er prisene oppgitt i norske kroner som ca. kr 4299 (2060S) og kr 5399 (2070S).

 

Blir kanskje ventekarusellen nok et par-tre runder på meg da.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å spørre hva Twinflower har lyst på i stedet? :p hva trenger du? Hva er budsjettet?

Ikke skal jeg overklokke, ikke skal jeg spille i særlig grad og ikke har jeg noe særlig til budsjett, men tenkte å kjøpe et nytt kort til det andre oppsettet jeg nettopp bestilte (3900X + X570).

 

Ser at RTX2070S er svakere enn RTX2080 så da kan jeg like godt kjøpe det siden de koster det samme.

 

:)

Lenke til kommentar

Om man ikke skal spille noe særlig og ikke har noe programmer som krever [meget] kraftig gpu så hadde jeg selv tatt 5700xt kortet og heller spart 2000,-

Joda, men jeg skal designe noe i Revit som er ganske tungt i 3D, og det samme går for PCB-designprogrammet mitt.

 

Og jeg vil ha raytracing i tilfelle det dukker opp et spill som støtter det :)

Lenke til kommentar

Joda, men jeg skal designe noe i Revit som er ganske tungt i 3D, og det samme går for PCB-designprogrammet mitt.

 

Og jeg vil ha raytracing i tilfelle det dukker opp et spill som støtter det :)

 

Men da har du begrunnet bruk for 2080, merk deg at det kommer 2080 super 23 juli, skal vistnok koste det samme som nåværende fullpris kort; men neppe så lavt som 2080 tilbudene som er tilgjengelig for øyeblikket.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar

Men da har du begrunnet bruk for 2080, merk deg at det kommer 2080 super 23 juli, skal vistnok koste det samme som nåværende fullpris kort; men neppe så lavt som 2080 tilbudene som er tilgjengelig for øyeblikket.

Ja, jeg er klar over det.

Satser på at jeg har ok grad av bang for buck nå :)

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Ny driver 

431.36 WHQL driver

 

https://www.guru3d.com/files-details/geforce-431-36-whql-driver-download.html

about to be released.

For our newest driver, NVIDIA’s expert engineers have cooked-up some particularly noteworthy optimizations that increase performance in Metro Exodus, Strange Brigade and The Division 2 by up to 12% on average compared to our previous driver, and by up to 16% on average compared to the GeForce RTX 20-Series launch driver released in August 2018:

In Metro Exodus, performance increases by up to 31% compared to our launch driver, with overall average improvements across all tested resolutions and GPUs of 14.6% compared to the launch driver, and 10.5% compared to our previous Game Ready Driver.
In Strange Brigade, performance increases by up to 13.7% compared to our launch driver, with overall average improvements of 9.2% compared to the launch driver and 7.7% compared to our previous Game Ready Driver.
In Tom Clancy’s The Division 2, performance increases by up to 11.3% compared to our launch driver, with overall average improvements of 6.7% compared to the launch driver and 3.6% compared to our previous Game Ready Driver.
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...