Gå til innhold

GeForce RTX 20** tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært her, en stund. Vel, sjekk dette: 

 

 

Den videoen er sånn ca. 99,99% sikkert "Fake news". Opprettet 22 september på en kanal ingen har hørt om, med målinger for ROG Strix som ikke var lansert, og med tilgang til flere modeller enn selv folk som Linus og Jayz2C bare kunne drømt om på det tidspunktet.

 

Den siste 00,01% er fordi demmes hovedgeskjeft tilsynelatende var Crypto mining, så i teorien kan de ha hatt kjempegode kontakter til å skaffe skjermkort. Men om de driver med mining, så kjører de nok heller kortene i en mining rig og tjener penger på dem slik, enn på å lage en video som "ingen" (55 000 views) ser, med "affiliate links" til Amazon som inntektskilde...

Lenke til kommentar

Den videoen er sånn ca. 99,99% sikkert "Fake news". Opprettet 22 september på en kanal ingen har hørt om, med målinger for ROG Strix som ikke var lansert, og med tilgang til flere modeller enn selv folk som Linus og Jayz2C bare kunne drømt om på det tidspunktet.

 

Den siste 00,01% er fordi demmes hovedgeskjeft tilsynelatende var Crypto mining, så i teorien kan de ha hatt kjempegode kontakter til å skaffe skjermkort. Men om de driver med mining, så kjører de nok heller kortene i en mining rig og tjener penger på dem slik, enn på å lage en video som "ingen" (55 000 views) ser, med "affiliate links" til Amazon som inntektskilde...

 

Du kan ha rett i det du sier. Glemte å sjekke datoen der. 

Lenke til kommentar

I statene er det ikke lov å si at en garanti blir brutt selv om man fjerner et klistremerke. Det betyr ikke en dritt hva produsentene sier .. det å ta av en kjøler er ikke nok til å bryte noen garanti. Jeg ville ikke bli overrasket over at det norske rettsapparat vil se på dette på samme vis. Jeg har aldri brydd meg med disse void advarselene, og har aldri møtt motstand hos butikkene heller..

Lenke til kommentar

Hehe, hva de gjør i usa er ikke det samme som gjøres i norge.

Evga sier ikke noe om usa vs norge :)

Lurte på garantien vs palit vs evga om du bytter kjøler :hmm:

Garantien gir deg stort sett aldri flere rettigheter enn du har krav på som forbruker i Norge, derfor nevnes garanti praktisk talt aldri av elektrobutikker.

 

Ta Asus for eksempel, de gir 3 år garanti på en del hovedkort, som er fullstendig irrellevant all den tid du har krav på 5 år reklamasjonsrett i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Garantien gir deg stort sett aldri flere rettigheter enn du har krav på som forbruker i Norge, derfor nevnes garanti praktisk talt aldri av elektrobutikker.

 

Ta Asus for eksempel, de gir 3 år garanti på en del hovedkort, som er fullstendig irrellevant all den tid du har krav på 5 år reklamasjonsrett i Norge.

Jepp, 3år garanti + 2år reklamasjon=5år.

Har jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...