Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har LG 65 C8 og ser en del fotball. Absolutt ikke den beste TV'en for å se fotball på. Etterslepet på fotballen er svært irriterende til tider. 

Har sett en del fotball på OLED fra Philips, og det ser en god del bedre ut.

 

Prøv Sony oleds best in class på bevegelser.

Lenke til kommentar

Synd nivået er lavt på forumet hær trodde folk ville ha best mulig bilde mot å bruke penger på noe som ikke klarer topp 4 på en shootout ... gjesp ....

Nivået er lavt? Du er ikke særlig mye bedre. Du tror vel fortsatt at YouTube på AppleTV 4K støtter 4K streaming, noe den ikke gjør.

 

Og «hær» skrives «her».

 

Sorry, men det blir for vanskelig å la slikt idioti stå ubesvart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nivået er lavt? Du er ikke særlig mye bedre. Du tror vel fortsatt at YouTube på AppleTV 4K støtter 4K streaming, noe den ikke gjør.

Og «hær» skrives «her».

Sorry, men det blir for vanskelig å la slikt idioti stå ubesvart.

Om man hvet hvordan fortsatt ja koste meg got med HDR channel fra Apple 4K på min Ex A1

Lenke til kommentar

Det er jo mest av alt frustrasjon over at samco ikke klarer å forstå at hans eget perspektiv er ekstremt snevert :nei:

Mye lignende en oransje mann boende over dammen :ph34r:

Sorry er i ingen følg andre sau ... Har egne meninger og mere folke vett til å disse andre selv om de har andre meninger,

Synd fler hær er ikke er voksne nokk til å holde en seriøs og fornuftig diskusjon.

 

Synker ikke ned på det nivået bare kjør på.

 

Takk til de som har kontaktet meg via PMS håper Oledene holder koken mye hyggelige folk selv hær på diskusjon.no.

 

Evn skrive feil er for jeg spillet atm sorry til norsk rett skriver ocd mafiaen.... klapp på hodet man må virkelig føle seg stolt over å rette opp folks rettskriving .... må le hallo kjelke

Endret av samco
Lenke til kommentar

Er helt 3 timer siden verden går videre ....

 

Kombinasjonen Qled og Oled har jeg trua på best of two worlds.

 

Qled større farve volum og oled uendelige kontrast i en kombo Samsung jobber med paneler håper Lg display hiver seg på

Med oled printing av paneler mot varme vakum prosessen som har sine minuser.

Lenke til kommentar

Prøv info knappen på tvn og jeg har tidligere postet bilder av A1 med 4K HDR fra Apple 4K. Ganske enkel instilling om man googler litt har desverre ikke tvn lengre pga striper på panelet på hel farver og blinkende top og høyere pixel linje ... Sony kvalitet? Litt irritabelt men ....

Lenke til kommentar

Vi har allerede vært gjennom det. Apple TV sender 4K signal til TVen uavhengig av hva den viser. Youtube streamer ikke høyere enn 1080p SDR til Apple TV, som blir skalert opp til 4K i Apple TV-en.

 

Det er egentlig helt utrolig at en som deg, som åpenbart har stor interesse for TV, ikke evner å se forskjell på oppskalert 1080p, og ekte 4K, og enda verre, ikke forstår hva vi snakker om her.

 

Jeg har vist deg bilde av TVen som står i 4K HDR, når jeg ser en 10 år gammel video på youtube. At du ikke forstår dette, er helt utrolig. Men vi har tidligere diskutert dette, og vi kan godt fortsette i egen tråd, men av respekt til moderatorene, bør vi stoppe her.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når jeg har på min Xbox og ser på en random stream, som ofte er enten 720p eller 1080p, så melder fortsatt TVen fra om at det er 4K signal når jeg trykker på info-knappen. Det er jo selvsagt pga Xboxen som er satt til 4K og ikke streamen. Regner med at det er slik det er med Apple TV også? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha, hvis ikke - da sitter jeg å ser Viasat Golf i 4K nå jeg da. Imponerende saker du, skal si jeg får mye i 4K her nå. NRK er 4K også. Disney Junior. Altibox er verdt penga skjønner jeg :p

Ser aldri vanelig tv ... 99.9 kun 4K streams fra Apple 4K eller UHD Discs med Oppo 203

 

3D bluray med Oppo 103D nå og da.

 

Har så lite tid tilovers så velger heller kvalitet mot vanelig tv titting.

 

Husker ikke helt når jeg sluttet kom HD DVD i 2005 eller 2006 noe slikt kun kvalitet siden da.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...