Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Du kan få en 2016 modell OLED for 9k på finn, det er billigste. Ikke alle gidder å bruke 9k for en brukt 2 år gammel tv heller uten garanti... 

 

OLED har dessuten problemer med burn in-så funker ikke ideelt for de som bruker primært en konsoll eller pc plugget inn hele tiden.

 

Har spilt på oled tvr siden 2013 med 0 burn in ;) erfaring teller med hvordan man bruker et produkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting er ikke alltid sort-hvit vet du. Det finnes ingen TV i dag som har alt, og som ikke har noen svake sider. Dessuten nevn meg en 75+ tommer OLED TV da som ikke koster 90K eller mer...det finnes ikke. Men du får den størrelsen i LCD. 55" som du har gir ikke helt den samme kino følelsen...

Enkelt ... ;) selv om ting er i sort og hvitt..

 

post-240853-0-97965500-1542061987_thumb.png

 

Synes å se en 77 tommer oled til under 90 000 men det finnes da ikke ;)

Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Hold oss oppdaterte da. Vi venter i spenning!

Sorry brukte kvelden på å spille igjennom etter Main story prologen på Red Dead 2... You tube er ikke helt prioritert men muligens i morgen kveld.

 

Og etter oled tv ekspertene hær som ikke har eid en oled tv :) skulle jeg helt sikkert ha hatt burn in med statiske ringen rundt kartet på spillet men må desverre medele at jeg har 0 burn in Beklager så meget. Utrolig hvor greit det er med hands on erfaring mot teorier.

 

Følger liksom mine egne tips fra oled burn in tråden som har virket i nesten 6 år.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Synes å se en 77 tommer oled til under 90 000 men det finnes da ikke ;)

Gjesp .... tips Prisjakt.no tar bare et par sekunder og med litt fokus kommer man langt.

 

Jeg brukte bare Prisguiden.no da jeg skrev min post. Skjønner nå hvilken stor feil det var...

 

post-10067-0-15966500-1542070155_thumb.png

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forresten hva godt kan komme ut av en slik kommentar Samco? Får du et kikk av det?

Mere å sjekke litt priser før man skriver enkelt å finne en over 75» oled tv til under 90000....

Bra pris på G7 77 Oleden har eid en 65 G6 selv herlig design med null plastik bygge kvalitet som desverre har blitt en trend.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Mere å sjekke litt priser før man skriver enkelt å finne en over 75» oled tv til under 90000....

Bra pris på G7 77 Oleden har eid en 65 G6 selv herlig design med null plastik bygge kvalitet som desverre har blitt en trend.

Du er akkurat som de som mener man ikke er "ekte gamer" før man har grafikkort til 13000.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble det noe Youtube i dag, eller fant du på noe annet? :)

 

Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk ;)

1080p You tube video fra Apple 4K tv ..

 

.post-240853-0-58964500-1542293817_thumb.png

 

Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet.

 

Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube.

Endret av samco
Lenke til kommentar

Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk ;)

1080p You tube video fra Apple 4K tv ..

 

.attachicon.gifBED08890-4B76-453A-8BF1-63419CA0FAC7.png

 

Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet.

 

Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube.

Streame på oled 4k tv... Eneste som er mulig å se er jo 4k blu ray. Alt annet er jo bare dritt. Men det vet du vel?

Lenke til kommentar

Sorry bruker lite tid på You tube men here You go siden du har litt problemer å stole på folk ;)

1080p You tube video fra Apple 4K tv ..

 

. BED08890-4B76-453A-8BF1-63419CA0FAC7.png

 

Gjesp .... håper det fyller ditt tomrom i livet.

 

Eneste jeg aldri har testa er hybrid log gamma hdr med Apple 4K tv finnes en vid på You tube.

Nei, nå har du satt innstillingene på Apple TV til 1080p. Du misforstår.

 

La Apple TV stå i 4K, og sett på en gammel video på YouTube og prøv igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...