Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en 75Q90T og tanken er å henge den på veggen (gipsvegg). Trodde at no gap wallmount skulle funke her, men ser ut til å kun gjelde Q95T modellene...

Har dere veggfeste med tilsvarende no gap effekt å anbefale? Vesa 400x400

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser for meg en ny 65" på BF. I utgangspunktet en Samsung the frame som vil komme på tilbud til 12-13.000,-. 

Men er det andre lignende TVer å vurdere?

Bruksområde:

- Film / serier i en lys stue. Svært lite sport og konsoll. 

Krav: 

- Så tynn bezzel som mulig. 

- QLED / tilsvarende 

- Kabelløsning ala the frame

Skrevet

Har nettopp kjøpt en leilighet og har lite penger. Tenkte å kjøpe en TV til rundt +/- kr 5.000 på BF. Har noen forslag på hva jeg skal se etter? Det er selvfølgelig vanskelig å foreslå noe konkret ettersom evt tilbud er ukjent pdd.

Skrevet

Hvilken 85" TV (helst ikke edge-LED) bør jeg holde øye med for Black Friday?

Budsjett er 20-25 tusen som kan utvides til 30 hvis det er gode grunner for det.

Skrevet

Hei, 

Skal hjelpe en bekjent med kjøp av en 65".  Hvilken modell anbefaler dere på et budsjett fra ca 8-10k? Så på elkjøp sin Q60T, den ser ut som en god pris i mine øyne. Kan nevne at den skal brukes i en stue med mye lys, og at det er bra om smartfunksjonene er raske og fungerer bra. 😀

Skrevet
Flying Squid skrev (15 minutter siden):

LG GX 65" på kundeklubb rabatt nå, samme pris som CX

Elkjøp for de som ikke var klar over det. Kan tyde på et CX-tilbud litt senere :D

Skrevet

Får ikke bedre TV til den prisen, så utifra det, absolutt! :) 50 hz, ingen særlig effekt av QLED grunnet manglende lysstyrke, men skal du ha en TV som ikke er i premium-klassen, er dette det absolutt beste kjøpet. 

• Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...