Gå til innhold

TV og lydplanker - Kjøpsguiden 2021 (Vår)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var tilbud på CX 65 ute hos elkjøp også. Kun 2000 kr ned til 22.990. Gikk heller for GX som var betydelig bedre tilbud (men utsolgt nå). Og ja, jeg vet det kun er for "looks".

Ikke overranskende at CX 65 ikke kom på større tilbud, da det har vært stor etterspørsel etter disse pga Ps5/Xbox og hmdi 2.1 skjermkort i år. Har nok solgt mye større andel av stock, og derved lite insentiv for store tilbud

Endret av Trixhead
Lenke til kommentar
Trixhead skrev (49 minutter siden):

Da var tilbud på CX 65 ute hos elkjøp også. Kun 2000 kr ned til 22.990. Gikk heller for GX som var betydelig bedre tilbud (men utsolgt nå). Og ja, jeg vet det kun er for "looks".

Prisjakt påstår Komplett har CX 65 til 19 990,- men ligger til 21 990 på nettsiden. Usikker på hva som skjer.

Lenke til kommentar

Vi endte opp med en 75" Q80T til 19.990,-. Det var 15k opp til 85" av samme eller 20k opp til 75" 8K, så da ble det slik. Blir nopk happy, uanskvett.

I tillegg skal vi ha en Frame 43" til gjesterommet, så jeg krysser fingrene og håper på et BF-tilbud på den. Men den er ikke på lager, så jeg tviler.

Lenke til kommentar
Trixhead skrev (27 minutter siden):

Bra du slo til raskt, for nå er den borte. Vurderte sterkt om jeg heller skulle gå for denne enn GX, men nå er vel ikke det noe alternativ uansett 

Var borte når jeg så posten din også, men heldigvis fortsatt tilgjengelig på klikk & hent. Takk for at du tipsa, kanskje jeg ikke hadde rukket å se det før det var for sent.

Ellers, irriterende at elkjøp ikke har vanlig "åpent kjøp" lenger. Nå har CX sunket i pris flere ganger allerede denne BF, så hadde vært fint å ha det å true med skulle den synke enda noe lavere.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (10 minutter siden):

Var borte når jeg så posten din også, men heldigvis fortsatt tilgjengelig på klikk & hent. Takk for at du tipsa, kanskje jeg ikke hadde rukket å se det før det var for sent.

Ellers, irriterende at elkjøp ikke har vanlig "åpent kjøp" lenger. Nå har CX sunket i pris flere ganger allerede denne BF, så hadde vært fint å ha det å true med skulle den synke enda noe lavere.

Grattis med ny tv da:) Selv går jeg fra en 50" Full-HD LCD-tv uten HDR, så dette blir helt vilt

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Nimrad said:

Var borte når jeg så posten din også, men heldigvis fortsatt tilgjengelig på klikk & hent. Takk for at du tipsa, kanskje jeg ikke hadde rukket å se det før det var for sent.

Ellers, irriterende at elkjøp ikke har vanlig "åpent kjøp" lenger. Nå har CX sunket i pris flere ganger allerede denne BF, så hadde vært fint å ha det å true med skulle den synke enda noe lavere.

Kjøp den på nett(med klikk/hent) så har du 14 dagers angrefrist såfall

Lenke til kommentar

Ser det er flere nettsider som har tilbud på Samsung QLED QE65Q80T i øyeblikket.
Jeg har skaffet meg en xbox series x og min 48" tv er moden for en real oppgradering.

Har sitt litt på denne "One connection" boksen til samung, men er lite tver med dette tilgjengelig? 
Hva mener dere er det beste tilbudet hva angår TV som brukes til moderat gaming og film? 

Lenke til kommentar
hei123456 skrev (4 minutter siden):

Eier i dag en UE55HU7505 fra 2015 som var bra i sin tid, som jeg egentlig er ganske fornøyd med, men ønsker en 65 og har sett for meg Q80t. 
Jeg går ut ifra at jeg vil merke en del forskjell her selv når det gjelder bildekvalitet? 


Har faktisk samme TV som deg bare 48" versjonen.. 
Jeg antar det vil være en stor oppgradering da mest grunnet HDR, men jeg avventer noen TV eksperter å svare mer her :)

Jeg føler hvertfall tven jeg har i dag er en stor sinker for xbox series x..

Endret av MrMidget
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...