Gå til innhold

World of Warcraft Classic vil basere seg på spillets 1.12-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å gi det et forsøk, men kommer til å se på det som et helt eget spill sammenlignet med retail. Er forsåvidt enig i at la fortid være fortid, for det vil ikke være bærekraftig over lengre perioder i en patch syklus, det var spillet aldri designet for å være. WoW er et spill som er designet rundt nytt content og fremgang over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah World of Warcraft. Det var helt sykt for 14 år siden... Synd det ikke har utviklet seg i takt med tiden. Går bare å venter på WoW 2. Men det spørs...

 

Storkoser meg fortsatt med det så lenge jeg har noe nytt content å drive med. Spillet er jo også utvilsomt 'bedre' enn det var før i tiden på de fleste punkter, spesielt hvordan questene er satt opp og hvordan historien blir fortalt. Den absolutt største tabben de har gjort de siste årene er ability pruning og nå er det jo faenmeg så tragisk lite abilities blitt på noen av classene at man kan begynne å lure på om de klargjør WoW for en konsollrelease snart.

 

Tror også mye av hypen rundt vanilla nå for tiden bare er fra folk som tror alt var bedre før men egentlig så savner de bare nostalgiaen rundt hele livet sitt slik det var for 12+ år siden hvor de var unge og hadde lite bekymringer og minimalt med stress, og også kunne bruke tiden sin mye mer sammen med kompiser og slik.

 

Tror ikke jeg gidder prøve vanilla igjen engang da jeg rett og slett har 'been there, done that'-holdning til hele greia nå, og mesteparten av tiden jeg har møtt veggen å unsubba 6+mnd av gangen så er det fordi jeg har gått tom for content å bare sittet å ventet på at noe noe nytt skal komme.

 

Jeg håper også på at WoW 2 skal bli en realitet en gang.

Endret av XtaZ
  • Liker 3
Lenke til kommentar

For mange er det nok bare ren nostalgi, men vi må ikke glemme privatserver-samfunn ala Nostalrius hadde en brukerbase på over 150 000 aktive brukere, og med over 2000000 besøkende på siden deres hver måned. Det tyder på at det er mange som setter pris på et gammelt spill den dag i dag :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg :) sluttet å spille på pirat servere når nyheten om offisielle classic servere kom. Håper jeg ikke må vente for lenge.

Til alle dere som ikke har tro på dette.. det er en grunn til at vi har et skred av gamle konsoller og spill som blir relansert for tiden. Mange vil gjerne spille de gamle spillene som de vokste opp med igjen. Og med salgstallene vi ser på slike ting så er det ikke mangel på interresse.

Lenke til kommentar

kommer nok til å spille en del vanilla, ettersom det ikke inneholder alle de "quality of life" endringene som retail versjonen har, selvfølgelig så gjør lfg, lfr, transmog, heirlooms, etc etc. letter for deg. men det dreper også det sosiale med spillet, litt som Internett og smart telefoner gjør med samfunnet idag. hadde de hatt en retail server uten quality of life endringene så hadde jeg stor kost meg med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kommer nok til å spille en del vanilla, ettersom det ikke inneholder alle de "quality of life" endringene som retail versjonen har, selvfølgelig så gjør lfg, lfr, transmog, heirlooms, etc etc. letter for deg. men det dreper også det sosiale med spillet, litt som Internett og smart telefoner gjør med samfunnet idag. hadde de hatt en retail server uten quality of life endringene så hadde jeg stor kost meg med det

 

Enig, selv om det var kjedelig til tider så ble man kjent med mange nye folk når man sto utenfor instancer og snakket med folk som ventet/leitet etter grupper.

 

Det var faktisk sosialt, etter LFG kom så forsvant det sosiale og det ble en grind fest. Springe gjennom fortest mulig hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Jeg har svidd av noen hundre timer på Nostalrius og litt Elysium ja. Har aldri kommet så langt som å sammenligne nye og gamle da, så håper at 1 abo gjør at folk kan spille/prøve begge spillene. Det blir som å spille Classic på bare en egen realm.

 

Til tvilerne - det var veldig kos å spille på vintage patchen da du kjente at du virkelig måtte jobbe for å levle og at ingenting kom gratis. Det gir en ny tyngde og respekt til de som faktisk har kommet seg langt.

Lenke til kommentar

På tide å begrave dette spillet og prøve å finne på noe nytt kanskje World Of Starcraft eller noe fulstendig nytt serien er på 13 året og bør pensjoneres etter min mening, spilte dette sjøl i 12 år så det nye de legger til av tileggspakker er det samma om igjen og om igjen nye 10 lvl's opp og samma duren med nye raids osv det er ivertfall dødt for meg!

Lenke til kommentar

På tide å begrave dette spillet og prøve å finne på noe nytt kanskje World Of Starcraft eller noe fulstendig nytt serien er på 13 året og bør pensjoneres etter min mening, spilte dette sjøl i 12 år så det nye de legger til av tileggspakker er det samma om igjen og om igjen nye 10 lvl's opp og samma duren med nye raids osv det er ivertfall dødt for meg!

 

Er vel fortsatt det klart mest populære mmo-spillet mtp abonnenter, så rent økonomisk er det jo ikke akkurat lurt å "pensjonere" det helt ennå. Tross synkende tall, så var det en såpass enorm spillerbase i utgangspunktet på sitt høyeste.

Lenke til kommentar

Vanilla var jo mye mer hardcore enn hva WoW er i dag, og alle de som raidet i da er jo alt fra 30-50 år i dag og har (mest sannsynlig) ikke tid til å raide 5 ganger i uka. Å klare å samle 40 mann til et raid uten de hjelpemidlene som LFR osv. blir jo klin umulig. Jaja, lykke til!

 

Hadde ikke tid til det når jeg spillte wow og kommer ikke til å ha tid til det nå (selv om jeg faktisk har mer tid nå enn da).

 

Det er jo fult mulig å kose seg i wow uten å måtte raide hver kveld? Jeg raidet en gang i MC og da var jeg out of combat resser. for meg var det mer enn nokk med open world pvp og instancer samt pve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...