Gå til innhold

Dette kan Apple lansere på mandag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.

Godt andre selskaper ikke bryr seg om å tjene penger, og gir bort produktene sine gratis da. Fæle Apple som tar betalt.

 

Når det gjelder minnekort så bruker jeg det selv på Android-telefonen min, men jeg innser at det ikke er noe for "mannen i gata". Minnekort kan ta kvelden når som helst, og det har skjedd med meg før. Den eneste grunnen til at jeg tør å bruke minnekort er at jeg religiøst tar backup av det hele tiden.

 

Jeg håper neste telefon jeg kjøper har stor nok lagringsplass internt til at jeg kan droppe minnekort. Nå har jeg vel 32 + 32 GB, så en telefon med 64 GB internt burde passe meg perfekt.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Kan det være fordi en artikkel om hva MS gjør ville skapt 5% av trafikken og to poster på forumet? Men for all del synes også det er dumt at alt skal bli fokusert på de få store.

 

Gjengen som syter og gnåler nos å jøvlig over her er jo allerede godt i gang med å laga trafikk her :party:

Lenke til kommentar

Er lenge siden jeg hadde en Mac og blir nok lenge til jeg kjøper en igjen, men jeg syntes det er bra/tøft at Apple går motsatt av hva Google / Facebook driver med. 

Apple skal stenge ut cookies, og bruk av fingerprinting. Syntes det er bra for å holde ting privat. Så det skal de ha.

Lenke til kommentar

 

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.

Godt andre selskaper ikke bryr seg om å tjene penger, og gir bort produktene sine gratis da. Fæle Apple som tar betalt.

Det er miljøet som betaler når Apple krever at innleverte produkter, som ikke tåler støv blandt annet, leveres til dem i el-retur. Når de samtidig trekker en person herfra for retten for å reparere telefonene deres, så skjønner du hvor viktig markedet av dumme og overbemidlede brukere er.

Apple lager undermåls produkter, og tjener gode penger på det, av helt åpenbart kyniske grunner.

Lenke til kommentar

 

 

Nå skal idioter på nytt samles for å bli lokket til å kjøpe duppeditter med gårsdagens teknologi til prisen av morgendagens. Lurer du på hvor køen er? *Peke*

Kommer aldri til og skje apple, di lager nytt og folk kjøper, men nå har mange apple fans sett seg lei av dette, mange har faktisk gått over til Android. Grunnen er at Apple skal ha penger til alt, ta iPhone 8 plus eller uansett iPhone, ingen plass til minnekort, ikke hurtig lader etc etc, skal du ha bare en lade kabel fra dem fort 300 kr.
Tvertimot. Jeg har aldri eid en iPhone, men planlegger å bytte dersom ryktene om en større iPhone X Plus stemmer. For min egen del, har jeg vegret meg ifra å bytte til iPhone grunnet design. Jeg ønsker stor skjerm, men ikke en stor telefon. Samsung har vært eksemplariske med utnyttelse av skjermareale, og vært mitt førstevalg. iPhone X var første telefon fra Apple som tok tak i dette problemet, men skjermstørrelsen er for liten, og mangel på fingeravtrykksleser er en deal breaker. Får de større skjerm (6.5"), TouchID i skjermen og et kamera som tar tilbake tronen, er jeg solgt.

 

Kunne også ønsket meg at de endret designet, og gjerne kom ut med VR-briller.

 

iphone_se_2018-2.jpg

 

En slik modell ville jeg kjøpt sporenstraks. 

"Samsung har vært eksemplariske med utnyttelse av skjermareale"

Vel.. LG har vært vesentlig flinkere vesentlig lengre. Samsung hadde fortsatt tykke rammer på f.eks en S6 osv.

Men ingen toppmodeller har hatt større rammer enn iPhone? Tok de bare ett tiår å ta igjenn andre.

Og hvorfor vil du frivillig bytte til iPhone når du har Android?? Kan umulig være helt edru du. Jeg bytter hvertfall aldri tilbake til den låste røkkla der?

Og iPhone X har jo bare satt igang en trend av halvferdig design.. Den leppa er så jalla og er bare ett bevis på hvor desparate de var når de såpass hardt pushet ut ting før det egentlig var klart til at det kunne designes på en bra måte.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest litt om lanseringen av iOs 12 så er det jeg ser frem til skikkelig notifikasjonshåndtering slik jeg har på Samsung S8'en jeg bruker i jobbsammenheng. Utover det var det ikke noe kjempespennende jeg ser frem til å få på iPhone X'en. Animoji bruker jeg ikke, AR bruker jeg ikke men litt bedre bruksopplevelse i økt (opplevd) ytelse hørtes greit ut.

Lenke til kommentar

"Samsung har vært eksemplariske med utnyttelse av skjermareale"

Vel.. LG har vært vesentlig flinkere vesentlig lengre. Samsung hadde fortsatt tykke rammer på f.eks en S6 osv.

Men ingen toppmodeller har hatt større rammer enn iPhone Tok de bare ett tiår å ta igjenn andre.

Og hvorfor vil du frivillig bytte til iPhone når du har Android? Kan umulig være helt edru du. Jeg bytter hvertfall aldri tilbake til den låste røkkla der

Og iPhone X har jo bare satt igang en trend av halvferdig design.. Den leppa er så jalla og er bare ett bevis på hvor desparate de var når de såpass hardt pushet ut ting før det egentlig var klart til at det kunne designes på en bra måte.

Ytelse, gjennomført design, scan and sign, AR, App Store, Siri, Control Center, QuickType tastatur, Metal, gestures, FaceID. Og med iOS 12, Screen Time, measure app, Photos.

 

Føler det er ganske mange individuelle argumenter, men det er totalopplevelsen som gjør at jeg ønsker å bytte. Litt som da jeg byttet fra PC til Mac. Jeg er langt mer fornøyd med Mac i dag, og kunne aldri tenke meg å gå tilbake til Windows 10 for å være helt ærlig. At et system er låst, skjønner jeg meg ikke så mye på. Hva er det egentlig jeg kan gjøre med Android, som jeg ikke kan gjøre bedre i iOS, som er så fantastisk? 

Lenke til kommentar

Det er miljøet som betaler når Apple krever at innleverte produkter, som ikke tåler støv blandt annet, leveres til dem i el-retur. Når de samtidig trekker en person herfra for retten for å reparere telefonene deres, så skjønner du hvor viktig markedet av dumme og overbemidlede brukere er.

Apple lager undermåls produkter, og tjener gode penger på det, av helt åpenbart kyniske grunner.

Godt andre selskapers produkter varer evig og aldri trenger å repareres eller byttes ut.

 

Har du flere desperate temaendringer for å slippe unna det som faktisk var diskusjonen eller?

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...