Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne knapt valgt en bedre setting for min del. Elsker antikkens Hellas, men ser ut som det ikke akkurat er veldig mye AC igjen i AC-serien. :p

 

Witcher 3 suksessen som har gjort dette?

 

AC: Odyssey trenger finpuss dog. Lip sync er dårlig, manus og skuespill, som Akrabra nevner, kunne også vært bedre. Rask reskin av AC: Origins kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt grei konferanse, men som jeg fryktet visste vi jo om det aller meste fra før. Blir ikke helt det samme å avslutte konferansen med et spill vi allerede kjente til. Riktignok fikk vi mye gameplay, men Assassin's Creed er og blir Assassin's Creed. Vi vet hva vi får. Likte at vi får velge karakter selv (noe vi gjorde i Syndicate også), men ellers er det jo ren rutine. Bra rutine, men dog. Vil sette denne etter MS og Bethesda så langt. Får håpe Sony og Nintendo gjør det bedre.

Lenke til kommentar

De kunne knapt valgt en bedre setting for min del. Elsker antikkens Hellas, men ser ut som det ikke akkurat er veldig mye AC igjen i AC-serien. :p

 

Witcher 3 suksessen som har gjort dette?

 

AC: Odyssey trenger finpuss dog. Lip sync er dårlig, manus og skuespill, som Akrabra nevner, kunne også vært bedre. Rask reskin av AC: Origins kanskje?

De har valgt den perfekte settingen for min del også, alt så nydelig ut uten tvil. Men ja alt du nevner på slutten der, helt grusomt. Gjør ingenting at man har ett klisje manus, men få ihvertfall folk som kan levere det med gusto så man ikke får cringe øyeblikk hver gang karakteren prater. 

Lenke til kommentar

De kunne knapt valgt en bedre setting for min del. Elsker antikkens Hellas, men ser ut som det ikke akkurat er veldig mye AC igjen i AC-serien. :p

 

Witcher 3 suksessen som har gjort dette?

 

AC: Odyssey trenger finpuss dog. Lip sync er dårlig, manus og skuespill, som Akrabra nevner, kunne også vært bedre. Rask reskin av AC: Origins kanskje?

 

Enig i det meste her. Hadde gjerne sett at AC: Odyssey kom oktober neste år, i stedet for i år. Er veldig likt Origins. Det er også rimelig mye fokus på kamp nå. Men dette kan fort føre til en lang diskusjon om det er viktigst å tviholde på franchisen eller lage et bra spill. Uten å starte den diskusjonen igjen har vi jo en enorm liste over spill som fansen elsker, men som har fint lite med de forrige spillene å gjøre. De fleste er vel også enige i at AC begynte å bli kjedelig etterhvert, og trengte å fornye seg. Spørsmålet er om de har fornyet seg for mye eller ikke. Synes Origins var i grenseland, men like fullt et av de beste i serien så langt. Har troen på Odyssey. :)

Lenke til kommentar

AC så ut som en utrolig stor verden. Liker at de har brakt inn mer ranged, den klassiske fuglen fra de andre ubisoft spillene (ørn, ugle osv.). Liker også at de har trær med abilities. Rett og slett at det har blitt mer rpg. Mangler bare settlementsbygging nå. ;-) Enig i kritikken av stemmeskuespillet og håper ikke alle questene er like mmo-aktige. Jeg vurderte å kjøpe Origins, men droppet det av blandt annet den grunnen.

 

Blir dette greit på pc eller must på PS4? Ranged er vel best å pc?

Endret av maanemann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke spilt Origins selv, mest pga jeg vet det er en giga slange i det og det er no go for meg om jeg ikke kan unngå den i løpet av hovedhistorien. Vet det er rart, men fobi er fobi.

 

Er en stor slange med, ja. Uten å spoile noe er den viktig i historien, men er ikke så ille som det kan høres ut. Kort sagt:

 

 

Du drikker en potion, hopper ned til underverdenen, plukker opp en magisk bue og sloss mot en svær, flyvende slange. Ganske latterlig, men er heldigvis ikke i den "ekte" verdenen. Men kom aldri forbi dette oppdraget, så aner ikke om det er mer senere. Er rimelig mye overnaturlig møl i DLC (zombier osv), men det er valgfritt.

 

 

Mulig jeg tar feil, men så ut som vi møter minotauren i AC: Odyssey. Ikke helt sikker på hva jeg føler om det, men så lenge de toner ned sånne ting kan jeg nok godta det.

 

Da er vel neste store PSkonfernansen (Last of Us 2). Noen grunn til å sitte oppe for PCkonferansen nå?

 

Nope. Er bare å google "watch E3 2018" i morra og se den da.

Lenke til kommentar

Er en stor slange med, ja. Uten å spoile noe er den viktig i historien, men er ikke så ille som det kan høres ut. Kort sagt:

 

 

Du drikker en potion, hopper ned til underverdenen, plukker opp en magisk bue og sloss mot en svær, flyvende slange. Ganske latterlig, men er heldigvis ikke i den "ekte" verdenen. Men kom aldri forbi dette oppdraget, så aner ikke om det er mer senere. Er rimelig mye overnaturlig møl i DLC (zombier osv), men det er valgfritt.

 

Og det er ikke noe du kan unngå for og komme videre i historien?

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...