Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Årets E3 spillmessig har vært skuffende for min del. Kun Ori 2 jeg ser fram til. Men underholdningen kan man i hvert fall ikke klage på. Kan ikke huske sist jeg har ledd så mye i løpet av E3.

 

EA og Square Enix var komisk dårlig.

Phil Spencer slår til igjen med sin overdrevne bruk av superlativer.

Bethesda med sine "self burns".

Devolver Digital klarte utrolig nok å toppe fjorårets innslag.

Cringe, and lots of it!

Endret av fluks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sånn ca 0 interesse av VR, så der håper jeg du tar feil. 

Beste vil jo være om spillene kommer til både flatskjerm og VR. De kommer definitivt til flatt. Men mer usikkert om det kommer til VR enn så lenge. Jeg vil likevel si at sjansen er stor siden vi har fått både Fallout4 og Skyrim til VR. Neste generasjon av teknologien vil sannsynligvis bety at enda flere spillere kjøper VR utstyr, mer moden teknologi pluss dedikerte spill til de ulike systemene fra Valve, Facebook og Sony etc. Det blir garantert fart i sakene når Valve slipper sine spill pluss hardware, der er jeg bombesikker.

Endret av Enceladus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Begynner å bli en ganske god liste over E3 spill jeg er interessert i her i gården. Stort sett fornøyd med E3 så langt. 

Når det er sagt ligger mange av spillene et godt stykke inn i fremtiden. Cyberpunk, Starfield, TESVI, Star Wars Jedi for å nevne noen av dem som sikkert er 2-3 år unna ennå.

Nå blir det heldigvis ikke mangel på spill i 2018 heller, så jeg klarer fint å vente til de andre spillene kommer ut. :)

Lenke til kommentar

2-3 år, eller mer ;)

 

Begynner å bli en ganske god liste over E3 spill jeg er interessert i her i gården. Stort sett fornøyd med E3 så langt.

Har strengt tatt det jeg også, men nesten alle er spill jeg allerede var mer eller mindre interessert i fra før av, så selv om spillene ser bra ut, så er jeg ikke så begeistret for E3 konferansen som helhet.

 

Nå har jo det egentlig vært trenden med E3 de siste årene. Skylder på alt av leaks og denne trenden med å annonsere spilltitler flerfoldige år før det kommer.

 

Eneste unntaket for meg var vel E3 2015 (tror jeg) hvor jeg ble "blåst av sted igjen" og hypet av reveals om og om igjen. :p

Lenke til kommentar

Begynner å bli en ganske god liste over E3 spill jeg er interessert i her i gården. Stort sett fornøyd med E3 så langt. 

 

 

Helt enig. Ekstremt mange spennende spill vist så langt. Jeg synes nesten litt synd på dem som ikke er gira over hva som er blitt vist så langt. Må være kjedelig å være spill interisert og ikke bli gira over noe lengre. Men er vel mange som begynner å bli utbrent om dem har holdt på i mange år...Gud vet jeg har vært der selv i perioder. 

Lenke til kommentar

Intervju med Todd Howard nå på gameslice. Starfield er i produksjon, TES VI i pre-produksjon. Så ja Starfield prosjektet har ett fullt team på seg nå, enda flere folk når Fallout 76 kommer ut. Positivt nok det. Selvfølgelig tar det lang tid med en ny IP pga alt man må skape til det. Fallout 76 kan bruke alt fra Fallout 4, speeder opp ting en del.

Lenke til kommentar

Ja mener å huske noe slikt jeg også. Men siden det er null NPC'r mennesker i spillet så må det jo være endel andre spillere rundt omkring skulle en tro. Blir sikkert mye mutanter og monstere osv. Men ingen andre mennesker tydeligvis.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ingen FF7 Remake og ingen Shenmue, det var ganske skuffende, men når jeg ser reaksjonene til mange her inne, så kom det i alle fall én bra ting fra S-E presentasjonen.

 

Den fikk flere her til å skjønne hvordan jeg følte meg etter Bethesda presentasjonen. :tease: :tease:

 

Shenmue kommer jo ikke fra Square-Enix heller da; Deep Silver er satt som utgiver. Hvis det skal vises noe sted så blir det på Sony konferansen.

Lenke til kommentar

Begynner å forme seg et bilde over spillene som kommer fremover nå. Og for min del så tror jeg PC'n min vil få mye å gjøre fremover. Mye raske action spill. Mange er delvis PvE og PvP. Jeg har ihvertfall en trend med å spille litt roligere spill på konsoll og spill som krever mer av meg og som gjør at jeg har mer gøy i spillene pga hva jeg kan gjøre med PC.

 

Andre som hopper mellom plattformene på samme måte og som også begynner å se et lignende bilde utifra hva dere liker av spill vist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...