Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Den fikk flere her til å skjønne hvordan jeg følte meg etter Bethesda presentasjonen. :tease: :tease:

 

For å være ærlig skjønner jeg ikke hvorfor folk ble skuffet av Bethesda. De viste frem så godt som samlige av IPene sine, og sluttet med å tease både Starfield og Elder Scrolls VI. Og folk er likevel skuffet? Hva hadde de måtte gjøre for å ikke skuffe?  :hmm:

 

Jeg likte konferansen til MS og Bethesda veldig godt, og ser på dem mer som underholdning enn å sitte og håpe på et og annet bestemt spill jeg vil ha. Jeg lo godt under konferansen til Bethesda, og konferansen til MS var rimelig bra. Mye bedre enn i fjor. Fikk meg også en liten latter der, når de teasen logoen til Gears of War, bare for å kuke det til og annonsere Gears Pop. Er interessert selv, men var nok en smule forbannede Gears-nerder da, for å si det sånn... Epic troll is epic.  :evil:  Men MS var også smarte nok til å presentere et ekte Gears V også. Tør nesten ikke tenke på hva fans hadde sagt om de ikke hadde annonsert Gears V. Fanboy meltdown in three... two... one...  :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 Jeg spiller nesten alt på konsoller, men så spiller jeg også ekstremt lite PvP og PvE baserte spill. :p

 

Shenmue kommer jo ikke fra Square-Enix heller da; Deep Silver er satt som utgiver. Hvis det skal vises noe sted så blir det på Sony konferansen.

Ahhhh, aiaiai, det hadde jeg helt glemt. Av en eller annen grunn var jeg så sikker på at den kom til å dukke opp på S-E konferansen. :p

 

Håper relese på Shenmue blir en av de "små overralskelsene" Sony nevnte i tillegg til de 4 store spillene de skal ha dypdykk i da. :D

 

Nå derimot. Go Ubisoft! Håper det nye Assassin's Creed blir bra. Antikkens Hellas er en favorittperiode for meg. :)

Lenke til kommentar

Beyond Good and Evil ser ekstremt bra ut da. Kan det være mulig at Ubisoft koker opp noe skikkelig knall med dette spillet?

 

For å være ærlig skjønner jeg ikke hvorfor folk ble skuffet av Bethesda. De viste frem så godt som samlige av IPene sine, og sluttet med å tease både Starfield og Elder Scrolls VI. Og folk er likevel skuffet? Hva hadde de måtte gjøre for å ikke skuffe?  :hmm:

Hehehehe, vet ikke hvilke folk du snakker om, men her inne er det vel mer eller mindre bare meg, og jeg ga mange av begrunnelsene mine i et tidligere innlegg. De viste meg lite, og det som var interesserte ikke. Kan ikke gi dem creds for å vise en teaser med en tittel vi alle visste ville komme, men som er minst 3-4 år unna.

Lenke til kommentar

Beyond Good and Evil ser ekstremt bra ut da. Kan det være mulig at Ubisoft koker opp noe skikkelig knall med dette spillet?

 

Hehehehe, vet ikke hvilke folk du snakker om, men her inne er det vel mer eller mindre bare meg, og jeg ga mange av begrunnelsene mine i et tidligere innlegg. De viste meg lite, og det som var interesserte ikke. Kan ikke gi dem creds for å vise en teaser med en tittel vi alle visste ville komme, men som er minst 3-4 år unna.

 

Vi kan ikke gi dem cred for en teaser for et spill vi allerede vet om, men vi kan gi Ubisoft cred for en CGI-trailer for et spill vi allerede vet noe om, og som har absolutt null gameplay? :p Men hver sin smak. :)

Lenke til kommentar

Vi kan ikke gi dem cred for en teaser for et spill vi allerede vet om, men vi kan gi Ubisoft cred for en CGI-trailer for et spill vi allerede vet noe om, og som har absolutt null gameplay? :p Men hver sin smak. :)

De viste jo frem litt i bakgrunnen mens de snakket også, men ja, ser du ikke forskjellen på en flere minutter lang CGI trailer + info om spillet, og kun en 36 sekunder lang teaser av en tittel, da har vi nok veldig forskjellig smak ja. :hm:

Lenke til kommentar

@Schreiber: Ahh, da snakker vi rundt hverandre. Trodde vi her sammenlignet TES VI reveal mot Beyond Good and Evil. :p

 

Nevnte TES VI fordi det var tittelen jeg ble mest gira på fra Bethesda, på tross av at den bare var 36 sek. Rage 2 og Fallout 76 nevnte jeg tidligere at ikke interesserte meg. Det andre de viste frem fikk vi så lite av, spesielt de to siste teaserene. Dermed ble Bethesda konferansen mest bare om korte teasere og dårlige vitser for meg, ergo veldig skuffet.

 

Hadde vi fått se mer fra Starfield og TES VI hadde Bethesda nesten helt sikkert vært best for meg. :p

 

Edit: Rimelig sikker på at følelsen du har om S-E, er følelsen jeg har om Bethesda konferansen.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

@Shreiber: Ahh, da snakker vi rundt hverandre. Trodde vi her sammenlignet TES VI reveal mot Beyond Good and Evil. :p

 

Nevnte TES VI fordi det var tittelen jeg ble mest gira på fra Bethesda, på tross av at den bare var 36 sek. Rage 2 og Fallout 76 nevnte jeg tidligere at ikke interesserte meg. Det andre de viste frem fikk vi så lite av, spesielt de to siste teaserene. Dermed ble Bethesda konferansen mest bare om korte teasere og dårlige vitser for meg, ergo veldig skuffet.

 

Hadde vi fått se mer fra Starfield og TES VI hadde Bethesda nesten helt sikkert vært best for meg. :p

 

Haha, er ikke helt sikker på hva jeg snakker om. :p Er spent på Beyong Good & Evil 2, men strengt tatt vet vi ingenting om det. Vi vet det er en prequel, men det visste vi fra før. Eneste "nye" er at Jade og han grisen vil ha sentrale roller. Trodde ærlig talt ingen av dem ville være med lengre. Så selv om jeg likte det første veldig godt, klarer jeg ikke helt å bli hypet for en CGI-trailer uten gameplay. :)

Lenke til kommentar

Skull and Bones er et spill jeg har så veldig lyst til å like, men frykter det blir å lene seg nesten fullstendig på Online/shared world greier.

 

Alt skal ha shared world nå. :(

 

Så selv om jeg likte det første veldig godt, klarer jeg ikke helt å bli hypet for en CGI-trailer uten gameplay. :)

Ser absolutt den. Vil ikke si at jeg er helt hypet selv heller, men spillet ser utvilsomt pent ut. Mener det var spillet "in action" de viste i bakgrunnen mens de snakket om spillet, og det så veldig pent og stort ut, men kan ha hørt feil.

 

Vi vet ikke mye om spillet ennå, men det vi har sett har i alle fall gjort meg interessert i å vite mer om spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...