Gå til innhold

E3 2018 - Pressekonferanser og generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Haha, Twitch chatten klikket totalt en periode å det kommer bare bønnemeldinger om at Sony folka skulle holde kjeft å vise frem spill istedet. Seff kræsjet den offisielle streamen deres på Twitch også i 5-10 minutter så fort spillene endelig dukket opp.

 

Sony begynner gå midlertidig tomme for exclusives og det begynner merkes. De har hatt ekstreme dødperioder før og det kommer til å skje igjen, sånn er bare naturlig for alle plattformene da ingen av de kan greie pushe ut noe hele tiden. Skjønte det ikke kom til å bli noe spesielt bra show når Sony går ut en uke i forveien å hyper NED konferansen sin så folk ikke skulle bli alt for skuffet.

 

Var det forresten noen andre VR spill som ble vist enn Déraciné? Kan begynne lure på om Sony har gitt opp VR allerede.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull! Massene er mer avventende. Vi har fått flere VR spill fra Bethesda allerede og de har flere på vei både fra Bethesada og selskaper som de publiserer for så du tar nok grundig feil. Sjansen er ganske stor for at både det nye TES spillet og andre større spill fra Bethesda kommer til VR, kanskje ikke dagens VR men de neste generasjonene, er lenge til TES VI er ute, så passer fint med neste generasjon VR.

 

De fleste ville nok skaffet seg VR om det var billigere og flere AAA spill kom til plattformen. Og det vil skje før eller siden. Teknologien er satans kul og et frisk pust inn i en spillindustri som har grodd fast.

 

Tror jeg misforsto litt hva som var ment med den originale kommentaren; jeg trodde han mente at nye ES kommer ut i VR med en gang og ikke i original form. Det gjør det jo ikke, Bethesda gir det ut som et vanlig spill først og så på nytt i VR, slik at de får melket det som melkes kan. 

 

Så ja, de kommer nok i VR, men det er fortsatt for spesielt interesserte frem til teknologien er der om 5-10 år. Heller ikke da vil det ta over for vanlig spillmedie.  

 

Sony sin presentasjon var søvndyssende greier, ganske skuffet egentlig. Hadde håpt på en eller annen stor overraskelse. 

 

Enn så lenge har Microsoft vært det eneste lyspunktet. Håper Nintendo i kveld retter opp et kjipt E3!

Lenke til kommentar

Er fornøyd med att sony holdt seg til saken, bare spill kort å greit og ikke snakk i timevis som ms gjorde på sin pressekonferanse, er jo bare bs som kommer utav kjeften på godeste phil spencer uansett :tease:

Dette viser vel alt hvor blind man kan bli, ms sin konferanse var nå knapt noe snakking. Klarer du ikke 10 min snakking på en 2 timer lang sending så er det mer ditt problem enn ms.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror jeg misforsto litt hva som var ment med den originale kommentaren; jeg trodde han mente at nye ES kommer ut i VR med en gang og ikke i original form. Det gjør det jo ikke, Bethesda gir det ut som et vanlig spill først og så på nytt i VR, slik at de får melket det som melkes kan. 

 

Så ja, de kommer nok i VR, men det er fortsatt for spesielt interesserte frem til teknologien er der om 5-10 år. Heller ikke da vil det ta over for vanlig spillmedie.  

 

Sony sin presentasjon var søvndyssende greier, ganske skuffet egentlig. Hadde håpt på en eller annen stor overraskelse. 

 

Enn så lenge har Microsoft vært det eneste lyspunktet. Håper Nintendo i kveld retter opp et kjipt E3!

ah sånn å forstå, ja da er jeg enig ;)

 

Synes forøvrig Microsoft og Ubisoft har hatt de beste visningene på E3 til nå. Blir spennende med Nintendo ja. 

Lenke til kommentar

Microsoft hadde nok best show i år, men Sony har fortsatt veldig mykje bedre spill. Poisitvt for Microsoft at di har skaffet seg fem nye studioer, kan bli spennende fremover. Her er di spilla eg er mest gira på delt inn i fire katogorier, basert på min personlige hype. Noen er lengre nere pga releasedate

 

Death Stranding

Cyberpunk 2077

The Last of Us: Part 2

 

Ghost of Tsushima

Kingdom Hearts 3

Devil May Cry 5

Sekiro: Shadows die twice

Beyond Good & Evil 2

Shadow of the Tomb Raider

Spiderman

Nioh 2

 

Halo Infinite

Anthem

Starfield(dato)

The Elders Scrolls VI(dato)

 

Gears 5

Fallout 76

Doom Eternal

 

Har nok glemt nåken.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Du har glemt Nioh 2.

 

En av de mest gledelige nyhetene for min del på årets E3 er remasteren av Tales of Vesperia. Er så glad i det spillet at jeg gleder meg stort å spille på nytt med ekstra innhold fra PS3-utgaven.

 

Nå venter jeg spent på Nintendo. Håper så vanvittig på en oppusset utgave av The Thousand Year Door.

 

Yes! Jeg er på en Tales of-side på Facebook og hele siden ble spammet ned med hype en hel dag etter at remasteren ble annonsert, men jeg tror du er den første nordmannen jeg har hørt nevne den. Uansett, dette er store greier i Tales of-miljøet siden man har mast på Bamco i mange år for å få ut PS3-utgaven av Vesperia på engelsk. Nå får man en multiplattformutgave med masse ekstra materiale.

Lenke til kommentar

Du har glemt Nioh 2.

 

En av de mest gledelige nyhetene for min del på årets E3 er remasteren av Tales of Vesperia. Er så glad i det spillet at jeg gleder meg stort å spille på nytt med ekstra innhold fra PS3-utgaven.

 

Nå venter jeg spent på Nintendo. Håper så vanvittig på en oppusset utgave av The Thousand Year Door.

Stemmer, eg var for langt inne i Death Stranding bobla mi igår, så det gikk i glemmeboka dessverre.

 

Kommer til å dedikere halvparten av tida mi i Cyberpunk til å finne Ciri, liten fanmade film under :)

 

Lenke til kommentar

Yes! Jeg er på en Tales of-side på Facebook og hele siden ble spammet ned med hype en hel dag etter at remasteren ble annonsert, men jeg tror du er den første nordmannen jeg har hørt nevne den. Uansett, dette er store greier i Tales of-miljøet siden man har mast på Bamco i mange år for å få ut PS3-utgaven av Vesperia på engelsk. Nå får man en multiplattformutgave med masse ekstra materiale.

 

Vet i hvert fall om EN annen i denne tråden som gleder seg over denne remasteren (ser på deg RoR), og nå to med deg. Lover bra med masse hype og så får vi håpe det selger godt.

Lenke til kommentar

Fikk endelig sett Sony konferansen, og er glad jeg så det på youtube og kunne spole over en del. For her var det mye dritt. Hvem fant ut det var en god ide å starte konferansen med en fjott som sitter i et hjørne og spiller banjo? WTF? Senere fulgte de det opp med en annen fjott som spilte den "Japanfløyten", av mangel på bedre navn. Gidder ikke google det. Var litt vel lange trailere her og der, og lite som imponerte meg. Faktisk var det bare to ting på hele konferansen jeg la merke til.

 

1. Resident Evil 2 har nå slippdato, og lover for så vidt ganske bra... men er sterkt bekymret. Det var nok av ting som tyder på at dette er en remake av RE2, men det var også mange andre ting som sterkt tyder på at historien blir annerledes enn i originalen. Så hvor mye "remake" det er snakk om får tiden vise. Vil tro det er mer en reimagening. Dette bekymrer meg, og kanskje spesielt siden vi har en release dato om bare noen måneder, men vi fikk ikke sett noe som helst av faktisk gameplay. Så hva blir det til? Er det en remake eller ikke? Er stygt redd for at jeg blir skuffet.

 

2. Spider-man... eh, der sparte jeg de pengene. Var interessert, men gameplayet minnet veldig mye om Batman: Arkham med Spider-man, med treg, sakte slossing som minner fint lite om Spider-man. Når vi ikke hadde den kjedelige Batman-slossingen hadde vi en laaaaaang sekvens hvor han jakter på Elektro. Hater sånne sekvenser, så å bruke så mye tid på det, og med gameplay på toppen av det hele... skeptisk, for å si det mildt. De kan overraske, men det lover ikke bra.

 

Tror nok jeg vil plassere denne under EA på ranking listen, men over Squeenix. Kanskje spesielt siden de avsluttet hele konferansen med Spider-man, av alle ting. Hvorfor ikke Last of Us 2 eller Death Stranding? Hvorfor Spider-man?

Lenke til kommentar

Fikk endelig sett Sony konferansen, og er glad jeg så det på youtube og kunne spole over en del. For her var det mye dritt. Hvem fant ut det var en god ide å starte konferansen med en fjott som sitter i et hjørne og spiller banjo? WTF? Senere fulgte de det opp med en annen fjott som spilte den "Japanfløyten", av mangel på bedre navn. Gidder ikke google det. Var litt vel lange trailere her og der, og lite som imponerte meg. Faktisk var det bare to ting på hele konferansen jeg la merke til.

 

1. Resident Evil 2 har nå slippdato, og lover for så vidt ganske bra... men er sterkt bekymret. Det var nok av ting som tyder på at dette er en remake av RE2, men det var også mange andre ting som sterkt tyder på at historien blir annerledes enn i originalen. Så hvor mye "remake" det er snakk om får tiden vise. Vil tro det er mer en reimagening. Dette bekymrer meg, og kanskje spesielt siden vi har en release dato om bare noen måneder, men vi fikk ikke sett noe som helst av faktisk gameplay. Så hva blir det til? Er det en remake eller ikke? Er stygt redd for at jeg blir skuffet.

 

2. Spider-man... eh, der sparte jeg de pengene. Var interessert, men gameplayet minnet veldig mye om Batman: Arkham med Spider-man, med treg, sakte slossing som minner fint lite om Spider-man. Når vi ikke hadde den kjedelige Batman-slossingen hadde vi en laaaaaang sekvens hvor han jakter på Elektro. Hater sånne sekvenser, så å bruke så mye tid på det, og med gameplay på toppen av det hele... skeptisk, for å si det mildt. De kan overraske, men det lover ikke bra.

 

Tror nok jeg vil plassere denne under EA på ranking listen, men over Squeenix. Kanskje spesielt siden de avsluttet hele konferansen med Spider-man, av alle ting. Hvorfor ikke Last of Us 2 eller Death Stranding? Hvorfor Spider-man?

1 25 januari 2019, trur krokodillen er borte i spillet du

Lenke til kommentar

Nei huff, Spider man... Hopper opp og står i løse luften mens han sparker en skurk 3 ganger, for så å nærmest måtte bruke vevet for å trekke seg ned på bakken igjen...  :hrm:  Det er ikke sånt som Spiderman gjør, det er Naruto og de som driver med slikt. Og bevares, det kan jo være artig det også, men herregud å malplassert det blir på Spiderman...  :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...