Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klining 2 gutter, bifil/homo/normalt?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har et spørsmål angående en hendelse som tok sted på en fest, 2 gutter, begge to var godt full, noen sa at de skulle kysse, det endte med at de klinte i ca 15sek, etterpå skjedde det engang til uten at noen sa noe, deretter var de alene en stund der de også klinte, etter på klinte de et annet sted, både alene og foran folk, en god stund også, totalt 5 ganger. Er dette et tegn på at en av de kan være bifil/homo? Føler at det ikke er noe stor greie hvis de kun gjør en engang sånn fort, men her skjedde det flere ganger både alene og foran folk i mange sekunder (15-20).  Merk at begge var "godt" beruset" men i stand til å gå/snakke/tenke/handle. 

 


Anonymous poster hash: 1a02b...ec0



Anonymous poster hash: 1a02b...ec0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Disse gutta bryr seg ikke om hva andre tenker. De vet jo selv hvilken legning de har, så om de er straighte kan de kline så mye de vil uten at det får noen konsekvens for dem på noen som helst måte. Trygg på seg selv vil noen kanskje kalle det.

Kanskje det ligger et veddemål som bunner i denne oppførselen ;) Who knows - who cares

Lenke til kommentar

Som du skriver så skjedde det mer enn en gang både foran og alene? Foran folk kan jo bety at de prøver å vise seg frem, men når det skjer alene så kan det jo være mer bak det? Jeg ville sagt at 1 gang litt små "klining" hadde vært normalt, men hvis de gjorde det frivillig og forsatte så kan det ligge mer bak tenker jeg.

Lenke til kommentar

Handling og legning har ikke noe med hverandre å gjære. Derfor er det umulig å svare på.

 

Selv om jeg hadde sugd et helt fotballag, så hadde jeg fremdeles vært like hetro.

Enig med denne.

Jeg mener at enkelte bruker overdrevet mye tid på å klassifisere hverandre som hetero/bi/homo. I rette situasjon er alle "bi" alt etter hvor man ønsker å trekke eller forsterke den kunstige grensen vi har satt på vår seksualitet i vårt moderne samfunn.

 

Flere i min vennegjeng opp igjennom årene som har "klint" med samme kjønn gjentatte ganger og det har såvidt meg bekjent alltid vært kun for "sjokkfaktor" og humor.

 

Slik som ts beskriver det så tviler jeg på at dette er "normalt", men om jeg hadde observert det samme hos noen av mine kamerater hadde jeg brukt ca null prosessorkraft på å prøve å reklassifisere dem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, da skjønner jeg mer.

 

Hva som er normalt og ikke syns jeg ikke du skal bekymre deg så mye for. Man trenger ikke å være verken homofil eller bifil selv om man klina med en av det samme kjønn. Vi har alle perioder der vi er nysgjerrige, men det behøver ikke å definere hvem vi er. Det eneste som betyr noe her er hva du selv tenker og føler om dette. Og at dere begge er komfortable med at dette ikke behøver å bety noe, verken den ene eller andre veien.

 

Og uansett om det viser seg at du skulle anse deg selv som homofil, bifil eller bare nysgjerrig så er det ingenting galt med det og det er ingen andre sin business hva du driver med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvorfor det er så viktig å henge "rett" merkelapp på seg selv, men men. Gjør det deg til en annen person om du omtaler evt. ikke omtaler deg selv som bifil?

 

Finner du en person som du har lyst til å være sammen med (og følelsen er gjensidig, selvsagt), så gå for det. Om vedkommende viser seg å være en annen mann, ja da er antageligvis Kinsey-scoren din et sted over null.

 

Det eneste jeg ser på som potensielt problematisk er hvis du på død og liv skal holde fast på "heterofil"-merkelappen, og da potensielt ender opp med å gå glipp av noe fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med mitt akk så åpne sinn syns jeg i 2018 at vi er på vei til å gi mer og mer pokkern i kategorier og båser. Selvsagt er det fortsatt folk som lever av å plassere andre der de mener de skal være, men ofte er det motsatte greia: folk bryr seg ikke. I alle fall mindre og mindre, og bra er det! Sammen med de hyggelige og fleipende kollegaene kan jeg kommentere ei gutterompe, og få morsomme tilsvar. Noen er enige, andre mindre enige, men ingen vrir diskusjonen over på legning. Dette er bare en morsom greie :)

 

Til det TS tar opp, kan jeg bidra med følgende: Jeg fant et bilde av en kompis på nettet, der han åpenbart delte lepper med en annen mann. Dette overraska meg; jeg syntes det var snålt og jeg visste jo at fyren var helt hetero. Dette nevnte jeg for et par yngre kompiser, og jeg sa hvordan jeg reagerte. Den ene fortalte at han og hans kompiser pleier å kline i fylla. Det er nærmest helt vanlig, men bare i fylla.  Den andre hadde prøvd å kline med en kompis et par ganger, også det i fylla. Han syntes det var "rart" men ikke feil. Ikke noe han skamma seg over.

Sjøl har jeg aldri prøvd, ei heller sett sånt irl. Det ville virka veldig spesielt på meg, men jeg ville vært blant dem som stilte meg fullstendig likegyldig til gutteklining. I alle fall på en fest eller i lystig lag!  :fun:

Lenke til kommentar

 

Hei! Jeg har et spørsmål angående en hendelse som tok sted på en fest, 2 gutter, begge to var godt full, noen sa at de skulle kysse, det endte med at de klinte i ca 15sek, etterpå skjedde det engang til uten at noen sa noe, deretter var de alene en stund der de også klinte, etter på klinte de et annet sted, både alene og foran folk, en god stund også, totalt 5 ganger. Er dette et tegn på at en av de kan være bifil/homo? Føler at det ikke er noe stor greie hvis de kun gjør en engang sånn fort, men her skjedde det flere ganger både alene og foran folk i mange sekunder (15-20).  Merk at begge var "godt" beruset" men i stand til å gå/snakke/tenke/handle. 

 

Anonymous poster hash: 1a02b...ec0

 

Anonymous poster hash: 1a02b...ec0

 

Er det normalt at du står å stirrer på 2 gutter som kliner, ingenting annet å finne på?

Lenke til kommentar

 

 

Hei! Jeg har et spørsmål angående en hendelse som tok sted på en fest, 2 gutter, begge to var godt full, noen sa at de skulle kysse, det endte med at de klinte i ca 15sek, etterpå skjedde det engang til uten at noen sa noe, deretter var de alene en stund der de også klinte, etter på klinte de et annet sted, både alene og foran folk, en god stund også, totalt 5 ganger. Er dette et tegn på at en av de kan være bifil/homo? Føler at det ikke er noe stor greie hvis de kun gjør en engang sånn fort, men her skjedde det flere ganger både alene og foran folk i mange sekunder (15-20).  Merk at begge var "godt" beruset" men i stand til å gå/snakke/tenke/handle. 

 

Anonymous poster hash: 1a02b...ec0

 

Anonymous poster hash: 1a02b...ec0

 

Er det normalt at du står å stirrer på 2 gutter som kliner, ingenting annet å finne på?

 

Jeg lurer på dette fordi jeg var den ene parten* 

Lenke til kommentar

Jeg lurer på dette fordi jeg var den ene parten*

Ut ifra hvordan du beskriver hendelsen så er det vel mest nærliggende å anta at du er bifil eller homofil.

 

Til dere andre,

Jeg skjønner ikke hvorfor det har begynt å gå sport i å bortforklare homofili, og skape mer tvil og frustrasjon i folk. Hva har dere egentlig i mot homofile, folkens? Det er på grunn av villedende og famlende forklaringer fra folk som dere at mange homofile ikke skjønner bæret av hvem de selv er. Hva er det dere egentlig prøver å få til her?

 

Ta dere sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...