Gå til innhold

"Skaff penger før du ber ut jenter, gjerrige faen"


  

79 stemmer

  1. 1. Er det en god regel at mannen betaler?

    • Ja, og dette er likestilling
      5
    • Ja, men dette er ikke likestilling
      14
    • Nei, dette er ikke likestilling
      58
    • Nei, men dette er likestilling
      2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3RYwwc

 

 

[...] ofte mer utspekulert ondskap.

Hva med å holde debatten faktabasert og komme med kilder, istedet for å pepre debatten med ting du drar ut av bakenden og sminker til å bli en faktuell påstand?

Jeg tror alle forstår hva jeg mener. Menn kan slå hardere, men kvinner er bedre på manipulasjon og psykisk vold. Jeg er rett og slett ikke interessert i å diskutere med noen som later som om dette ikke stemmer, og det tror jeg heller ingen andre i tråden er.

Haha. Menn er like flinke på manipulasjon og psykisk vold du. Legg på at de stort sett er fysisk overlegne så har du en hellig treenighet av faenskap.

 

Legg frem noe fakta du.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

[...] ofte mer utspekulert ondskap.

Hva med å holde debatten faktabasert og komme med kilder, istedet for å pepre debatten med ting du drar ut av bakenden og sminker til å bli en faktuell påstand?

Jeg tror alle forstår hva jeg mener. Menn kan slå hardere, men kvinner er bedre på manipulasjon og psykisk vold. Jeg er rett og slett ikke interessert i å diskutere med noen som later som om dette ikke stemmer, og det tror jeg heller ingen andre i tråden er.

Haha. Menn er like flinke på manipulasjon og psykisk vold du. Legg på at de stort sett er fysisk overlegne så har du en hellig treenighet av faenskap.

 

Legg frem noe fakta du.

 

 

Nei. Det er mest sannsynlig en evne kvinner har utviklet for å kompensere for mangel på fysisk styrke. Sier ikke at menn ikke kan bitche og manipulere, men det er først og fremst en kvinnegreie. Menn tar heller en slåsskamp og blir ferdige samme dag. Kvinner lager isfront og blir passiv aggressive i ukesvis. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar

Å utnytte en persons situasjon gjør deg ikke automatisk til en overgriper, dette er argumentasjon som er overdreven for å latterliggjøre debatten.

 

Det gjør deg simpelthen til en utnytter.

 

Enig. 

 

Vi utnytter andre hele tiden. Det er derfor vi lever i samfunn og ikke går alene i skogen og jakter på mat.

Lenke til kommentar

Kvinner gjør også fæle ting og ofte mer utspekulert ondskap.

 

Jeg må leve et annet liv enn deg siden jeg ikke har møtt disse onde kvinnene.

 

Egoistiske, kyniske og kort-tenkte individer har jeg møtt (av begge kjønn) men «onde» ha jeg fremdeles til gode å møte på.

 

-k

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kvinner gjør også fæle ting og ofte mer utspekulert ondskap.

Jeg må leve et annet liv enn deg siden jeg ikke har møtt disse onde kvinnene.

 

 

Eller så er du smart nok til å styre unna dem. Good on you. 

 

Joda, det finnes mange onde mennesker i verden. MANGE. Men det er en annen debatt. Jeg kan lage en ny tråd hvis du er interessert i å ta den debatten. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Snakke om å ha lite kunnskap om mennesket.

 

Du snakker kun på magefølelse. Ta deg en sommerjobb eller liknende i et mannsfengsel, så skal du få se utstrekningen av manipulasjon og psykisk vold.

Lenke til kommentar

 

Jeg er ikke redd for å framstå som en utnytter. Jeg utnytter og jeg blir utnyttet. Så lenge alle går inn i det frivillig og synes det er ok så ser jeg ikke helt problemet.

-k

 

Enig. Det er ikke noe å skamme seg over. Alle utnytter andre, selv om noen uærlige sjeler later som om de ikke gjør det.

Noen av oss har moralsk integritet, og unngår dette.

 

Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen av oss har moralsk integritet, og unngår dette.

 

Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

 

Han skrev at han hadde ingen problemer med utnytting, så lenge det er frivilig. Så hvorfor skrev du "Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg."

 

Å utnytte noen betyr at du tar fordel av en situasjon. Det finnes ingen mennesker i verden som aldri har tatt fordel av noen, men det finnes mange som tror de aldri tar fordel av noen. Som oftest er slike folk svært egoistiske og arrogante.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er ikke redd for å framstå som en utnytter. Jeg utnytter og jeg blir utnyttet. Så lenge alle går inn i det frivillig og synes det er ok så ser jeg ikke helt problemet.

-k

Enig. Det er ikke noe å skamme seg over. Alle utnytter andre, selv om noen uærlige sjeler later som om de ikke gjør det.

Noen av oss har moralsk integritet, og unngår dette.

 

Ikke gjør mot andre det du ikke vil at andre skal gjøre mot deg.

 

 

Pff, du utnytter garantert du også.

 

Jeg vil bli utnyttet. For eksempel vil jeg at arbeidsgiver skal tjene penger på meg. 

Endret av VRK18
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Sier litt når man sammenlikner arbeids- og kjærlighetsforhold. Høres ut som folket her enten ikke har dame eller har henta dem hit fra utlandet med den tankegangen gitt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Så du får ikke noe ut av forholdet ditt? Fortell det til henne, og se hvor glad hun blir.

Jeg får masse ut av forholdet mitt jeg. Kan ikke du heller fortelle dama di at du utnytter henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...