Gå til innhold

Seagate Ironwolf 10TB NAS Harddisk SATA 6GB/S NCQ, 256MB cache, NAS drive


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lagre spill, har du hørt, men vi er visst forskjellige! Laster dem bare ned jeg og sletter dem, med dagens internett så tar det max 1 time på det største spill i verden, peace out! :)

 

Noen sitter fast med infrastruktur som knapt tillater 30 Mbit ned...

 

Tror det er ca 6-7 årsiden vi oppgraderte hastigheten her. Kunne ikke få over 14,4 Mbit fordi kobberlinjene ikke støttet mer. Dette er noe oppgradert idag, men linja makser ut på rundt 25 Mbit. Fiber finnes ennå ikke her.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har hørt om som har archive disker for spill, de er jo uegnet for den bruken. Hvorfor trenger du å lagre 10-20 tb med spill, er du innom 20 ulike spill hver kveld i uka? De fleste har 2-3 favorittspill de legger ned timer i og har dem da på en SSD. Hadde før 500 gb SSD men klarte å drepe den, kjøpte da 275 gb siden det var mye mye billigere og det holder for min bruk.

Lenke til kommentar

Fordi jeg syns det er nyttig å kunne velge flere spill å spille, selvfølgelig kunne jeg sikkert gått for noe mindre harddisk men syns det er nyttig å ha alt på en plass.

 

Hvis alle kjøper 1-2 TB harddisker ville aldri produsentene kommet med 10-12 TB.

Syns ikke prisen er alt for stiv heller. Men det er ditt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...