Gå til innhold

Far Cry 5 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker da jeg bruker Steam sammen med Uplay med Far cry 5 å da virker ikke spillet som det skal, exe da jeg bytter fra kaste kniver til kjøttet da virker ikke det med elite kontroller, er bare for å ta bilder da med steam, er litt lettere der en Uplay for jeg finner ikke hvor bildene fra Uplay er i pc da jeg har tatt bilde med f12. :hm:

Lenke til kommentar

 

Jeg gjør, mulig det en forskjell. Ikke at det tar meg annet enn 2 sec å ordne uanz. :p

Haha, jeg kjører faen i noen meter før det kommer noen etter meg og kjører i meg skikkelig aggresivt. 

 

 

Jeg spiller på normal. Synes det er noen som skyter på veien hele tiden. Jeg har etterhvert begynt å ignorere de. Jeg flyr når jeg kan, eller kjører trucken med to maskingevær foran slik at jeg slipper å slakke ned farten.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Obs! Mulig endgame bug på PC.

Jeg og flere andre som har rundet spillet på pc, sitter fast på credits når man trykker continiue, noe som gjør at det ikke er mulig å fortsette å spille etter man har rudnet spillet, og må da evt starte en ny save (man kan bare ha en).

I diverse fora så sier folk at de har klart å fortsetete å spille, så dette er ikke noe som rammer alle, men for de av dere som har tenkt å "runde" spillet for så å fortsette å spille, vær klar over dette :/

Lenke til kommentar

 

Men...hvordan kjører man skikkelig co-op campaign utenom det teite "arcade tullet" ??

Hovedspilleren laster spillet som vanlig, og inviterer en venn til spillet med Shift+F2.

 

Men jeg vil bare joine en random co-op event? Det funker altså ikke? Isåfall er det jo helt dødfødt om man MÅ invitere spesifikke personer?

Lenke til kommentar

Jeg har testet litt multiplayer (ikke coop), og det er en del ting jeg håper Ubisoft legger til:

 

  • Søppelkart-filter - Veldig ofte får man bare velge mellom halvferdige eller veldig kjipe brett. Det burde gå an å lage en lobby og velge kart/brett på forhånd, eller velge et filter som kun velger kart som er over en viss kvalitet. Hvis ikke, så burde man få mye mer informasjon om kartene man har å velge mellom. Som f.eks hvor mange som har stemt på kartet (ofte har en søppelkart 3 stjerner fordi ingen har spilt det ennå, og dermed ikke stemt det ned), hvor ofte det har blitt spilt, alltid synlig hvem det er laget av etc. slik at man lettere finner ut om det er faktisk ferdige kart eller bare noe boss som er blitt lastet opp.
  • Tekst-chat - Jeg blir like frustrert hver gang jeg spiller et multiplattform-spill i multiplayer siden det ikke er noen måte å kommunisere med tekst på. Det er ingen som bruker mikrofon i public lobby, så tekst-chat er et must. På rene PC-spill er det som oftest med, men det har hendt at PC-versjonen av multiplat-spill faktisk har tekst-chat.

 

Det var det jeg kom på i farten.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg har testet litt multiplayer (ikke coop), og det er en del ting jeg håper Ubisoft legger til:

 

  • Søppelkart-filter - Veldig ofte får man bare velge mellom halvferdige eller veldig kjipe brett. Det burde gå an å lage en lobby og velge kart/brett på forhånd, eller velge et filter som kun velger kart som er over en viss kvalitet. Hvis ikke, så burde man få mye mer informasjon om kartene man har å velge mellom. Som f.eks hvor mange som har stemt på kartet (ofte har en søppelkart 3 stjerner fordi ingen har spilt det ennå, og dermed ikke stemt det ned), hvor ofte det har blitt spilt, alltid synlig hvem det er laget av etc. slik at man lettere finner ut om det er faktisk ferdige kart eller bare noe boss som er blitt lastet opp.
  • Tekst-chat - Jeg blir like frustrert hver gang jeg spiller et multiplattform-spill i multiplayer siden det ikke er noen måte å kommunisere med tekst på. Det er ingen som bruker mikrofon i public lobby, så tekst-chat er et must. På rene PC-spill er det som oftest med, men det har hendt at PC-versjonen av multiplat-spill faktisk har tekst-chat.

 

Det var det jeg kom på i farten.

 

Er det tre stjerner hvis ingen har spilt kartet ennå?  :huh: Det var jo litt merkelig. Burde heller hatt null stjerner hvis ingen har spilt det. Merket også at når jeg var ferdig med det kart hadde jeg bare kort tid på meg for å velge rating. Det burde også endres. Men regner med Ubisoft har lyst til å holde liv i Arcade Mode lenge, så de blir nok å legge til mange ting og endre noen ting over tid. Ikke at det hjelper her og nå, men det er jo bra å vite at det vi har nå ikke er den "ferdige" versjonen. :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har testet litt multiplayer (ikke coop), og det er en del ting jeg håper Ubisoft legger til:

 

  • Søppelkart-filter - Veldig ofte får man bare velge mellom halvferdige eller veldig kjipe brett. Det burde gå an å lage en lobby og velge kart/brett på forhånd, eller velge et filter som kun velger kart som er over en viss kvalitet. Hvis ikke, så burde man få mye mer informasjon om kartene man har å velge mellom. Som f.eks hvor mange som har stemt på kartet (ofte har en søppelkart 3 stjerner fordi ingen har spilt det ennå, og dermed ikke stemt det ned), hvor ofte det har blitt spilt, alltid synlig hvem det er laget av etc. slik at man lettere finner ut om det er faktisk ferdige kart eller bare noe boss som er blitt lastet opp.
  • Tekst-chat - Jeg blir like frustrert hver gang jeg spiller et multiplattform-spill i multiplayer siden det ikke er noen måte å kommunisere med tekst på. Det er ingen som bruker mikrofon i public lobby, så tekst-chat er et must. På rene PC-spill er det som oftest med, men det har hendt at PC-versjonen av multiplat-spill faktisk har tekst-chat.

 

Det var det jeg kom på i farten.

 

Er det tre stjerner hvis ingen har spilt kartet ennå?  :huh: Det var jo litt merkelig. Burde heller hatt null stjerner hvis ingen har spilt det. Merket også at når jeg var ferdig med det kart hadde jeg bare kort tid på meg for å velge rating. Det burde også endres. Men regner med Ubisoft har lyst til å holde liv i Arcade Mode lenge, så de blir nok å legge til mange ting og endre noen ting over tid. Ikke at det hjelper her og nå, men det er jo bra å vite at det vi har nå ikke er den "ferdige" versjonen. :)

 

 

Jeg lagde et kart, og det hadde 3 stjerner rett etter det var lagt ut, så det virker slik.

 

Det beste kartet jeg har sett heter "Paris Boulevard" (bare på PC), og jeg ville velge det kartet mellom to runder. Du har ufattelig liten tid til å finne et spesifikt kart, og jeg hadde aldri rukket det hvis jeg ikke allerede hadde det på Favoritter. Kartene som kommer opp automatisk som du får velge mellom er enten de samme hele tiden eller uferdig søppel, så de trenger et bedre system.

 

Her er det omtalte kartet:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...