Gå til innhold

Far Cry 5 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Er det mulig å slå av x-ray vision i spillet?

Blir for lett sant? hehe

 

 

Har ikke spillet selv enda  (kjøper det om ett år eller to) men har sett litt gameplay-videoer. Spillet er jo totalt uinteressant hvis man kan se hvor alle fiendene her til enhver tid. Urealistisk og tullete. Hadde man vært en eller annen superhelt hadde det gitt mening, men her er man vel bare en normal kis? 

Lenke til kommentar

Greit nok, urealistisk og tullete er vel det meste i dette spillet. Overnaturlig er vel kanskje et bedre ord. Liker som regel å gjøre spill mest mulig realistisk når jeg spiller, og skrur som regel vanskelighetsgraden på maks og slår av mesteparten av HUD og slikt. 

Far Cry 5 er vel kanskje ikke spillet for dette. 

Lenke til kommentar

Greit nok, urealistisk og tullete er vel det meste i dette spillet. Overnaturlig er vel kanskje et bedre ord. Liker som regel å gjøre spill mest mulig realistisk når jeg spiller, og skrur som regel vanskelighetsgraden på maks og slår av mesteparten av HUD og slikt. 

 

Far Cry 5 er vel kanskje ikke spillet for dette. 

 

Du kan som sagt skru av alt av UI hvis du vil. Jeg liker også å kjøre 'hardcore' på de fleste spill, men gjerne ikke i første gjennomspilling, siden det alltid er enkelte ting som ikke fungerer optimalt da. F.eks. i Battlefield 3 eller 4 (de er så like at det går i surr) så var det flere tilfeller hvor man satt i kjøretøy og ikke hadde siktemiddel på sekundære våpen, og hvis man fjernet crosshair så var det ingenting å sikte med, bortsett fra sporilden. Så jeg spiller Far Cry 5 i ganske casual stil i første gjennomspilling, så får vi se hva jeg gjør senere.

 

Det jeg savner muligheten til å sette enda flere modifiers i Arcade-maps. Jeg elsker å lage kart, og bruker mer tid på det enn på selve spillet, og skulle gjerne hatt muligheten til å tvinge folk til å spill 'hardcore' på mine kart - uten tagging, x-ray vision og crosshair. Man kan sette en del modifiers, som å fjerne autogenererende helse og annen tyngdekraft, men vil ha flere!

 

 

Gameplay video uten HUD:

 

https://www.youtube.com/watch?v=OaQGOI5g8lM

Lenke til kommentar

Må si at Hurk er favoritt allround-spesialisten min. Ikke akkurat stealthy men sammen med ham får man tatt ut det meste ved å bare gå rett på. Og så kommer han med gullkorn som "I wonder if we could've used our words to avoid fighting?", "I used to play RPG, now I shoot RPG" :D

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...