Gå til innhold

Far Cry 5 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

 

Farcry 5 goes Vietnam :D

 

Ubisoft has released the first DLC for Far Cry 5, titled Hours of Darkness. The DLC costs $11.99 and carries the player into a completely different setting, Vietnam. That’s quite the jump from the Montana of the main game. It’ll be released coming June 5th for PS4, Xbox One, and PC.

Ute nå??

 

:hmm:

 

Du gadd ikkje lese nei :p

Endret av Nizzen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke store forandringer, men noen er det jo. For eksempel kan man velge Arcade Hero og la spillet velge et kart som er lite spilt, og du får bedre belønning som takk. Det gjør at flere maps blir spilt, så man sitter ikke utelukkende med maps Ubisoft selv har laget. Diverse ting fra den Vietnam DLCen er med i Arcade Editor nå, så det er åpenbart at vi får ting fra de andre DLCene også etterhvert. Noen nye modes osv er det nok ikke ennå, dessverre. Men man kan være svært kreative med dem vi har.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...
HD Texture Pack

I have seen a few people asking about when an hd texture pack will be available. Pro tip: it came with it, it’s just deactivated by default. Just find gamerprofile.xml in your documents/my games/far cry 5 folder. Right click the file and edit. Find HDTexturesEnabled=“0” and change the value to 1. Save and change the file to read only. Done! Boot game with HD Textures. Looks great!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Litt gammel post men må bare berømme dette spillet etter å ha ventet på et skikkelig FC spill i årevis. Eneren var banebrytende. Desverre så var 2 en nedtur med den malariagreia som jeg ble drittlei av. I treeren så følte jeg meg mer som en botaniker og ble drittlei av å lete etter plante ditt og plante datt. 

Mistet så gnisten at jeg ikke gadd å teste ut fireren. 

Når det nå var tilbud på femeren så sjekket jeg ut den og der virket storyen å passe meg glimrende. Seksere ble litt for sær da jeg ikke er noen storfan av settingen. 

Kjøpte femeren og er strålende fornøyd. Kjempemoro og etter ett par timer så har jeg kjørt bil, firhjuling, båt og fly og storkoser meg på jakt etter badguys sammen med min gode venn boomer, som er min firbente kompanjong ?

Helt kanon! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...