Gå til innhold

Skyting på ungdomsskole i USA


Anbefalte innlegg

 

Man _MÅÅ_ altså stille seg spørsmålet - hvorfor er det alltid en øvelse med i spillet når det liksom er en tilfeldig skytter???

Vil man ikke stille dette spørsmålet så nekter man altså å forholde seg til den egentlige virkeligheten.

 

Ein må også stille seg spørsmålet; kva er hensikta med ei øvelse?

 

Så lenge det finnes ein teoretisk sjangs for at ein tilfeldig skytter dukker opp på ein skule så er det det fornuftig å arrangere øvelsar som gjer folk forberedt på å håndtere ein slik situasjon dersom den likevell skulle oppstå på ekte.

 

Kvifor held skulane brannøvelsar? Det finnes jo nesten ikkje alvorlege skulebrannar som oppstår i skuletida.

Kvifor har ein sikkerheitskontroll på flyplassar? Det er jo ikkje ofte det skjer flykapringar.

Kvifor trener butikkansatte på ran? Det er jo heilt tilfeldig kva butikk som blir rana.

Det er sjølvsagt fordi dersom ein skulle være så uheldig å oppleve ein alvorleg situasjon så er det viktig at alle har lært korleis dei skal håndtere situasjonen på best mulig måte.

 

Dersom det skjer ei alvorleg hendelse som ein ikkje har øvd på i forkant, då er det nokon som ikkje har gjort jobben sin.

 

 

 

Du snakker om behovet for øvelser.

I et paranoid samfunn kjøres det øvelser til folk blir blå i bakhuet.

Du og jeg snakker om to helt forskjellige ting.

 

Poenget er at alle "skytehendelsene" som har vist seg å starte med en øvelse, eller at det var en øvelse involvert - samme tema, samme tid, samme sted....viser at det er en kobling mellom øvelsen og skytingen.

 

Spørsmålene må være:

 

- Var det en reell skyting eller bare skuespill og juks?

- Var i så fall skytingen utført av andre enn en påstått "gal" skytter (tilfeldig skytter)?

 

Man trenger ikke gjøre seg dummere enn man er.

Når alle medie-pushede (spredte) skytehendelser skjer samtidig med en øvelse så er noe helt vesentlig oversett, og det er at øvelsene må være grunnen til skytesakene - ekte eller ikke.

 

At tilfeldighetene ville ha det til at ting kan skje samtidig - er det sikkert ingen som har noe vanskelig med å godta.

Når det skjer hver gang er det en umulighet, om det ikke er en del av skuespillet.

 

Om du besøker 20 tilfeldige butikker rundt om i statene med 8 ukers mellomrom, og hver gang møter mora di i kjøttdisken så trenger man ikke kurs i sannsynlighetsberegning for å skjønne at det er umulig. Det betyr at hun følger etter deg og det er lite troverdig fordi hun er sengeliggende...

 

Jeg har brukt så mye tid på Sandy Hook at jeg vet at ingen døde. Ingen sjanse. Rent skuespill for guncontrol (eller whatever). Ingen døde. Hvorfor skulle ellers alle i offentlige etater som blir spurt og intervjuet være så avvisende, trenderende osv. Og ingen har altså fremlagt noen bevis for at de døde - verken barn eller voksne (til sammen 26 stk).

Sandy Hook har flere huller enn det går an å se for seg - alt er falskt, altså svindel.

 

Det har vært en drøss slike hendelser - alle med en øvelse involvert. Slutt å la dere lure. Begynn å studere selv om dere virkelig ikke skjønner dette nå.

Dekkoperasjon - Psyop - Falseflag - kort og godt statsterror.

 

Grunnen til at amerikanerne har rett til våpen i grunnloven er for å beskytte seg mot statsterror - myndighetstyrraniet.

Men deep state vil ikke ha et folk som kan forsvare seg...åpenbart.

 

https://youtu.be/-aW1eiMrE0U?t=26

 

 

 

Endret av clink
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Kan du forklare hvordan et bilde kan bekrefte noe som helst fordi om noen setter en tekst ved siden av ?

 

Han ene på bildet er bekreftet at er hverken skuespiller samt går på den skolen dette skjedde på og var til stede når dette skjedde.

 

Kan ikke du og resten av konspirasjonsnissene lage et eget fantasy forum som ikke blander seg inn i det som faktisk skjer i samfunnet, istedet for oppdiktet vas hele tiden.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det har vært en drøss slike hendelser - alle med en øvelse involvert. Slutt å la dere lure. Begynn å studere selv om dere virkelig ikke skjønner dette nå.

Dekkoperasjon - Psyop - Falseflag - kort og godt statsterror.

 

Grunnen til at amerikanerne har rett til våpen i grunnloven er for å beskytte seg mot statsterror - myndighetstyrraniet.

Men deep state vil ikke ha et folk som kan forsvare seg...åpenbart.

<vid>

 

 

 

Vås og motsigelser ifra ende til annen. Problemet her er vel neppe at staten ønsker å ta gunsa ifra folket, hele poenget er jo at de nettopp ikke løfter en finger for å avvæpne landet og få stopp på drapene. Det er altså ingen illuminati som trekker i trådene her, du har snudd alt på hodet.  Dette blir like idiotisk som de konspiratoriske nepene som mener at 9/11 var regissert av Bush...  :roll:

 

Finn på noe med mer realisme i, dette blir for søkt.

Lenke til kommentar

 

 

Kan du forklare hvordan et bilde kan bekrefte noe som helst fordi om noen setter en tekst ved siden av ?

 

Han ene på bildet er bekreftet at er hverken skuespiller samt går på den skolen dette skjedde på og var til stede når dette skjedde.

 

Kan ikke du og resten av konspirasjonsnissene lage et eget fantasy forum som ikke blander seg inn i det som faktisk skjer i samfunnet, istedet for oppdiktet vas hele tiden.

 

 

 

Det som skjer i samfunnet er at media gir oss huden full av ekko-nyheter hvor det overhodet ikke tema å etterspørre troverdighet. Bare rapportere fra kilden og fullstendig overse hva tenkende mennesker med erfaring ser, at her er et stor overflod av ting som ikke stemmer.

 

Blant de alternative kanalene er det fullt av gode krefter som ønsker å avklare hva som foregår, og disse går media en høy gang hva troverdighet er.

 

Hvordan kan folk (og du) fullstendig ignorere det faktum at øvelser florerer i alle disse "skytehendelsene"?

Er det uinteressant?  Hvorfor? Og hvordan er det mulig?

 

Lenke til kommentar

Følger du Chemtrails også ?

Konspirajonsteorier følger den samme oppskriften gang på gang, en eller annen setter ut et rykte eller kommer med en spetakulær historie som bevis for vas av et eller annet slag, flere begynner å tro på dette og det begynner samtidig en jakt på å finne eller oppkonstruere bevis og enten falske bilder, eller bilder tatt helt ut av sammenheng som dokumenter disse påstandene.

På Chemtrails er stripene som typiske passasjerfly lager er fra tanker eller tønner i flyene som sprer kjemikalier kontrollert av myndighetene.

Setter man seg ned å følger bevisene så finnes det selvsagt flere av disse, fotografier av store dunker/tønner i tomme fly (disse bildene er reelle, og er ikke noe photoshoppet vas).

post-46959-0-45389800-1519841996_thumb.jpg

Bilder som dette over spres i miljøet, og klart for folk som ikke har peiling eller gidder sette seg inn i ting, så kan hvem som helst også jeg påstå at dette må være chemtrails. Noe det i den virkelige verden skuffende nok de bildene ikke er. De tankene brukes for å lage ballast og er for å teste ut nye flytyper under ulike type belastninger og stress tester.

Lenke til kommentar

Antallet døde er fryktelig høyt.

 

 

Få automatiske og semi-automatiske maskinpistoler bort fra butikker og gjør det vanskeligere å få tak i slike våpen for den vanlige mann og kvinne!

 

Man kan drepe mange med vanlige pistoler og da. Offrene kryper jo gjerne sammen under pulter, gjemmer seg i skap, etc. og blir skutt på kloss hold, så en rifle er "strengt tatt ikke nødvendig" for å drepe mange i slike scenario.

 

Virginia Tech shooting, 33 drepte og 17 skadede.

https://en.wikipedia.org/wiki/Virginia_Tech_shooting

 

Gjerningsmannen brukte altså en Walter P22 og Glock 19

 

Semi-automatiske pistoler er vanlig & utbredt

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_semi-automatic_pistols

 

Det dukker alltid opp "krav" i etterkant slik som nå sist, med å forby modell spesifikke våpen, men hvor "lang" ville listen blitt hvis man skulle inkludert alle typer våpen som har blitt brukt i skoleskytinger? Er det realistisk å tro at det skjer? :roll:

Endret av Mr.M
Lenke til kommentar

Hvor lang en slik liste ville vært er totalt irrelevant. Å sette sammen liste eller lage en oversikt for lovlige samt modifikasjoner våpen er rett og slett drit lett

Det USA trenger er:

- Krav om bruk av våpen, dvs jaktlisens, rekreasjon (hobby), jobb (militær, politi osv) og en skikkelig definisjon rundt dette

- Skikkelig og grundig bakgrunnssjekk etter man har vært innlemmet i en eller annen klubb (pistolklubb f.eks) som kan gå god for at nettopp DU kan behandle et våpen på skikkelig måte. Etter det kan du søke om å få lov til å ha og eie et våpen, og dette skal være i et skikkelig våpenskap. Dette er et skap som også skal kunne vises til politi ved en audit

- Gjøre dette på et nasjonalt nivå, der f.eks det å kunne bære våpen åpenlyst (i noen stater), ikke lenger er lov. Dvs, at man mister rettigheten til å bære våpen *til butikken* eller hvor nå enn man skal. Man skal rett og slett ha en gyldig grunn og lov til å ha med seg våpen, som f.eks frakt til skytebaner eller lignende -  jakt osv

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å forstå helt hvorfor de skal ha automatvåpen for å være ærlig. Jeg skjønner at de vil kunne beskytte seg mot sin egen regjering hvis de ønsker det og det er hvorfor de har rett til å eie slike våpen, men så vil det ikke spille noen rolle hvis staten virkelig vil fucke deg opp (er en gammel, utdatert lov), hva skal noen få automatvåpen gjøre hvis den amerikanske stat virkelig kommer etter deg? Du kan drepe noen før du går under, er det det som er poenget? Virker slik. 

Lenke til kommentar

Sånn, verre er det ikke. Da må det vel være USA sin tur!

 

[...]

 

https://www.nrk.no/nyheter/ny-vapenlov-1.13668667[/size]

Njaaaaa. Nå har Norge brukt ganske mye tid og krefter på dette. Våpenlovutvalget ga sin innstilling i 2011, og de hadde holdt på en stund og det var laaang debatt før utvalget ble satt sammen. Forbud mot halvautomat har vi hatt siden ‘90-tallet, med unntak av en drøss med «godkjente» rifler på egen liste (hvor du finner bla. AR15 og «breivik-rifla)
Lenke til kommentar

Ett spørsmål til konspirasjonteoretikere: Hvordan klarer 100-1000 vis av involverte holde dette hemlig? 

 

De trenger ikke holde det hemmelig.

Media er de som blokkerer sannheten. Det er derfor dette spres via alternative kanaler, fordi media ikke gir sannheten. Og sånn er det i alle skoleskytinger så langt jeg har sett.

 

False flag - psyop - falsk agenda....

 

Spørsmål tilbake - hvorfor vil ikke media se på fakta - at alle hendelsene innebærer/involverer øvelse og terrorpoliti og den slags, i tillegg til at nesten ingenting av offisiell historie henger på greip. Hver gang.

 

Igjen - hvordan er det mulig at så mange hendelser "tilfeldig" har en øvelse gående i bakgrunnen?

Hvorfor lukke øynene for fakta?

https://www.activistpost.com/2015/11/training-exercises-dovetail-with-mass-shootings-what-are-the-odds.html

Endret av clink
Lenke til kommentar

 

 

Spørsmål tilbake - hvorfor vil ikke media se på fakta - at alle hendelsene innebærer/involverer øvelse og terrorpoliti og den slags, i tillegg til at nesten ingenting av offisiell historie henger på greip. Hver gang.

 

Kanskje det er dine konklusjoner og "activistpost" påstander som ikke henger på greip. Hver gang.

Bare en tanke . _ .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ett spørsmål til konspirasjonteoretikere: Hvordan klarer 100-1000 vis av involverte holde dette hemlig? 

De trenger ikke holde det hemmelig.

Media er de som blokkerer sannheten. Det er derfor dette spres via alternative kanaler, fordi media ikke gir sannheten. Og sånn er det i alle skoleskytinger så langt jeg har sett.

 

False flag - psyop - falsk agenda....

 

Spørsmål tilbake - hvorfor vil ikke media se på fakta - at alle hendelsene innebærer/involverer øvelse og terrorpoliti og den slags, i tillegg til at nesten ingenting av offisiell historie henger på greip. Hver gang.

 

Igjen - hvordan er det mulig at så mange hendelser "tilfeldig" har en øvelse gående i bakgrunnen?

Hvorfor lukke øynene for fakta?

https://www.activistpost.com/2015/11/training-exercises-dovetail-with-mass-shootings-what-are-the-odds.html

 

 

Media ditt og media datt, som om det er en og samme sak. Du dytter liksom Breitbart og Washington Post ned i samme bøtta, det blir som å si at NRK og Reset vil belyse de samme saker ifra de samme vinkler eller lyve om de samme ting fordi alle medier fremmer jo den samme agenda, men det gjør de jo overhode ikke. Det er ikke sånn at sannheten ligger på youtube mens alle andre seriøse nyhetsmedier juger.

 

Så hadde det vært hold i dette så hadde noen medier og mediehus kjørt gravejournalistikk og kommet med avsløringer rundt dette mens andre hadde forsøkt å dekke det til, enten av ideologiske grunner eller på grunnlag av korrupsjon el.l. Men noe så søkt og dumt som disse konspirasjonene her er det en grunn til at ingen av dem rører, det handler om å opprettholde journalistisk integritet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Spørsmål tilbake - hvorfor vil ikke media se på fakta - at alle hendelsene innebærer/involverer øvelse og terrorpoliti og den slags, i tillegg til at nesten ingenting av offisiell historie henger på greip. Hver gang.

 

Kanskje det er dine konklusjoner og "activistpost" påstander som ikke henger på greip. Hver gang.

Bare en tanke . _ .

 

 

Kanskje du kan finne noen hendelser de siste 5-10 årene som har vært beviselig ekte, hvor det ikke har vært noen tvil.

Normalt burde det ikke oppstå tvil, hvis politiet, media og alle involverte opptrer fornuftig, sier sannheten og er åpne.

De hendelsene jeg snakker om har alltid vært lukkede, masse hemmeligheter rundt opplysninger, fornektelser og trenering av innsyn.

 

Se om du finner noe hendelser hvor det ikke har vært "same scenario" øvelser involvert.

Du er nødt til å bli overrasket over hvor vanskelig det blir å finne.

 

Selv om du naturligvis mener at det bare er min oppfatning at "drills gone live" skjer hver gang, så er det blitt stor interesse for dette. Folk er nå 100% fokusert på troverdighet når disse sakene dukker opp.

 

Det gjelder alle "mass shooting" jeg har fått med meg.

Det gjelder mange bombe-hendelser.

Det gjelder disse som raider gatene med bil/lastebil, .f.eks. den i Stockholm som var i "samme gate". Her var det også øvelse. Det bygget som lastebilen endte opp i - Åhlens-butikken, var akkurat der det hadde vært en øvelse på samme tema kvelden i forveien. Tilfeldig? For hvor var det sikkerhetsvaktene så beleilig dukket frem så fort?

 

Øvelsen var i Åhlens-bygget (fiktivt bombe-scenario).

Dagen etter endte terror-bilen opp i dette Åhlens-bygget.

 

Dere som tror sånt kan være tilfeldig må jo tro at det er meget lett å vinne i lotto, hver uke.

 

http://www.jostemikk.com/westminster-og-stockholm-terroren/

 

Stockholmterroren.jpg

 

Flere tilsvarende eksempler i artikkelen

Endret av clink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje du kan finne noen hendelser de siste 5-10 årene som har vært beviselig ekte, hvor det ikke har vært noen tvil.

Normalt burde det ikke oppstå tvil, hvis politiet, media og alle involverte opptrer fornuftig, sier sannheten og er åpne.

De hendelsene jeg snakker om har alltid vært lukkede, masse hemmeligheter rundt opplysninger, fornektelser og trenering av innsyn.

 

Se om du finner noe hendelser hvor det ikke har vært "same scenario" øvelser involvert.

Du er nødt til å bli overrasket over hvor vanskelig det blir å finne.

 

Selv om du naturligvis mener at det bare er min oppfatning at "drills gone live" skjer hver gang, så er det blitt stor interesse for dette. Folk er nå 100% fokusert på troverdighet når disse sakene dukker opp.

 

Det gjelder alle "mass shooting" jeg har fått med meg.

Det gjelder mange bombe-hendelser.

Det gjelder disse som raider gatene med bil/lastebil, .f.eks. den i Stockholm som var i "samme gate". Her var det også øvelse. Det bygget som lastebilen endte opp i - Åhlens-butikken, var akkurat der det hadde vært en øvelse på samme tema kvelden i forveien. Tilfeldig? For hvor var det sikkerhetsvaktene så beleilig dukket frem så fort?

 

Øvelsen var i Åhlens-bygget (fiktivt bombe-scenario).

Dagen etter endte terror-bilen opp i dette Åhlens-bygget.

 

Dere som tror sånt kan være tilfeldig må jo tro at det er meget lett å vinne i lotto, hver uke.

 

http://www.jostemikk.com/westminster-og-stockholm-terroren/

 

Flere tilsvarende eksempler i artikkelen

 

 

Sitter mest og bare venter på at du skal hevde at 22 juli var regissert og at Breivik er en skuespiller ansatt av den norske stat jeg....

 

Jeg må vel få legge til at den dagen jeg får ferten av en slik type uakseptabel ignorant og foræderisk konspirasjon så skal det faenmeg bli månelyst her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kanskje du kan finne noen hendelser de siste 5-10 årene som har vært beviselig ekte, hvor det ikke har vært noen tvil.

Normalt burde det ikke oppstå tvil, hvis politiet, media og alle involverte opptrer fornuftig, sier sannheten og er åpne.

De hendelsene jeg snakker om har alltid vært lukkede, masse hemmeligheter rundt opplysninger, fornektelser og trenering av innsyn.

 

Se om du finner noe hendelser hvor det ikke har vært "same scenario" øvelser involvert.

Du er nødt til å bli overrasket over hvor vanskelig det blir å finne.

 

Selv om du naturligvis mener at det bare er min oppfatning at "drills gone live" skjer hver gang, så er det blitt stor interesse for dette. Folk er nå 100% fokusert på troverdighet når disse sakene dukker opp.

 

Det gjelder alle "mass shooting" jeg har fått med meg.

Det gjelder mange bombe-hendelser.

Det gjelder disse som raider gatene med bil/lastebil, .f.eks. den i Stockholm som var i "samme gate". Her var det også øvelse. Det bygget som lastebilen endte opp i - Åhlens-butikken, var akkurat der det hadde vært en øvelse på samme tema kvelden i forveien. Tilfeldig? For hvor var det sikkerhetsvaktene så beleilig dukket frem så fort?

 

Øvelsen var i Åhlens-bygget (fiktivt bombe-scenario).

Dagen etter endte terror-bilen opp i dette Åhlens-bygget.

 

Dere som tror sånt kan være tilfeldig må jo tro at det er meget lett å vinne i lotto, hver uke.

 

http://www.jostemikk.com/westminster-og-stockholm-terroren/

 

Flere tilsvarende eksempler i artikkelen

 

 

Sitter mest og bare venter på at du skal hevde at 22 juli var regissert og at Breivik er en skuespiller ansatt av den norske stat jeg....

 

Jeg må vel få legge til at den dagen jeg får ferten av en slik type uakseptabel ignorant og foræderisk konspirasjon så skal det faenmeg bli månelyst her.

 

 

Vi er jo allerede en god del som lurer på hvorfor det også 22/7 var en øvelse....anti-terror-øvelse, som du sikkert har sett om du har gløtta på linken ovenfor.

Om ikke sånt vekker oppsikt så vet ikke jeg hva som skal gjøre det.

 

Sources within the top level management of the police in Oslo have confirmed to Aftenposten that the drill finished at 15:00 that same Friday. The bomb attributed to Breivik went off only 26 minutes after the anti-terror drill finished, according to officials.

 

http://www.cryptogon.com/?p=24540

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Kanskje du kan finne noen hendelser de siste 5-10 årene som har vært beviselig ekte, hvor det ikke har vært noen tvil.

Normalt burde det ikke oppstå tvil, hvis politiet, media og alle involverte opptrer fornuftig, sier sannheten og er åpne.

De hendelsene jeg snakker om har alltid vært lukkede, masse hemmeligheter rundt opplysninger, fornektelser og trenering av innsyn.

 

Se om du finner noe hendelser hvor det ikke har vært "same scenario" øvelser involvert.

Du er nødt til å bli overrasket over hvor vanskelig det blir å finne.

 

Selv om du naturligvis mener at det bare er min oppfatning at "drills gone live" skjer hver gang, så er det blitt stor interesse for dette. Folk er nå 100% fokusert på troverdighet når disse sakene dukker opp.

 

Det gjelder alle "mass shooting" jeg har fått med meg.

Det gjelder mange bombe-hendelser.

Det gjelder disse som raider gatene med bil/lastebil, .f.eks. den i Stockholm som var i "samme gate". Her var det også øvelse. Det bygget som lastebilen endte opp i - Åhlens-butikken, var akkurat der det hadde vært en øvelse på samme tema kvelden i forveien. Tilfeldig? For hvor var det sikkerhetsvaktene så beleilig dukket frem så fort?

 

Øvelsen var i Åhlens-bygget (fiktivt bombe-scenario).

Dagen etter endte terror-bilen opp i dette Åhlens-bygget.

 

Dere som tror sånt kan være tilfeldig må jo tro at det er meget lett å vinne i lotto, hver uke.

 

http://www.jostemikk.com/westminster-og-stockholm-terroren/

 

Flere tilsvarende eksempler i artikkelen

 

 

Sitter mest og bare venter på at du skal hevde at 22 juli var regissert og at Breivik er en skuespiller ansatt av den norske stat jeg....

 

Jeg må vel få legge til at den dagen jeg får ferten av en slik type uakseptabel ignorant og foræderisk konspirasjon så skal det faenmeg bli månelyst her.

 

Vi er jo allerede en god del som lurer på hvorfor det også 22/7 var en øvelse....anti-terror-øvelse, som du sikkert har sett om du har gløtta på linken ovenfor.

Om ikke sånt vekker oppsikt så vet ikke jeg hva som skal gjøre det.

 

Sources within the top level management of the police in Oslo have confirmed to Aftenposten that the drill finished at 15:00 that same Friday. The bomb attributed to Breivik went off only 26 minutes after the anti-terror drill finished, according to officials.

 

http://www.cryptogon.com/?p=24540

 

 

Det jeg lurer mest på er om du kan bevise at dette er ekte?

Så ikke du bare er nok en kar som er ansatt av eliten for å spre fake news om anti-terror-øvelser når det egentlig er aliens som står bak Utøya, 9.11 og skoleskytingene som de alternative-alternativ kildene mine tilsier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det jeg lurer mest på er om du kan bevise at dette er ekte?

Så ikke du bare er nok en kar som er ansatt av eliten for å spre fake news om anti-terror-øvelser når det egentlig er aliens som står bak Utøya, 9.11 og skoleskytingene som de alternative-alternativ kildene mine tilsier.

 

 

At hva er ekte? Du kunne skrevet litt mer konkret hva du svarer på.

At så å si alle kjente skytehendelser, masseskytinger terrorbombinger de siste årene har hatt en øvelse involvert er noe media knapt har omtalt (det har skjedd noen ganger, fortrinnsvis i bisetninger).

 

Det er mange forskjellige kilder til disse opplysningene, gravet frem av utallige bloggere/journalister og generelt nysjerrige. Siden det dreier seg om mange saker er det ikke enkelt å finne ferdig-lagde oversikter over alle forholdene, men man må lese litt her og litt der. (offisielle nyheter er derfor ubrukelig til sånt, selv om det er veldig viktige opplysninger).

 

Er det sannsynlig at noen dikter opp slikt systematisk?

I mange av tilfellene er det referert til opplysninger utgitt av de som har avholdt øvelsene, siden sånt nødvendigvis må være publisert eller spredd på et vis for at det skal kunne kalles inn til øvelse.

Jeg har gitt ganske mange linker og ledetråder som du først må gjennomgå før du kan forlange det "bevist".

Som et motspørsmål - hvordan sjekke du opplysningene media gir deg?

Tar du det for god fisk automatisk eller ettergår og nøster du på egenhånd for å se om ting stemmer?

At et samlet media forteller det samme er heller ikke bevis, for i utenlandske saker kommer gjerne alt fra samme kilde, og dette videreformidles rett ut uten tegn til spørsmål om sannhetsgehalt. Hvorfor?

 

 

Anbefaler å høre litt på disse gutta.

AJ har alle hørt om og han blir naturligvis stemplet - nå som før, men....han har noen budskap man bør merke seg.

Mike Adams, som driver Naturalnews er også blitt kritisert, sensurert og what not - fordi nettstedet handler om naturlige helse, naturlig medisin, og sterk kritiker av big pharma, mye vaksinemotstand og den slags.

Dette er et voksende miljø og med god grunn. Naturalnews er blitt et stort nettsted fordi mange ikke lenger stoler på media og makt. En god ting - alle artiklene deres er godt kommentert av hvem som helst, i sterk kontrast til den sensurerte modererte verden av mainstream media.

 

www.youtube.com/watch?v=gKl0Xg_DMOU

 

Endret av clink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...