Gå til innhold

Lover enda mer fart med oppdatert Firefox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke hos meg, har build 17074, 180116-1539 og firefox 58 64 bits.

 

Hmm. Det var merkelig. Det begynte å fungere igjen for meg med firefox 58. Det fungerer ihvertfall i Firefox nightly (som jeg kjørte i mellomtiden før 58 kom ut) - anbefaler å bytte til den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Synd de enda ikke har klart å fikse at Firefox kræsjer nVidia-driverne stadig vekk når Hardware Acceleration er på...

Hvis det er driverne som krasjer, så er det Nvidia sin feil.

 

Det er en kjent bug, og det er Firefox som er synderen. Ikke bare meg som sliter med dette, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

 

 

Synd de enda ikke har klart å fikse at Firefox kræsjer nVidia-driverne stadig vekk når Hardware Acceleration er på...

Hvis det er driverne som krasjer, så er det Nvidia sin feil.

 

Det er en kjent bug, og det er Firefox som er synderen. Ikke bare meg som sliter med dette, for å si det sånn.

 

At det er Firefox som trigger problemet, betyr ikke at deres skyld, nei. De har ikke funnet ut av hvor feilen ligger: https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=1419264

Lenke til kommentar

 

Ikke hos meg, har build 17074, 180116-1539 og firefox 58 64 bits.

 

Hmm. Det var merkelig. Det begynte å fungere igjen for meg med firefox 58. Det fungerer ihvertfall i Firefox nightly (som jeg kjørte i mellomtiden før 58 kom ut) - anbefaler å bytte til den.

Kan det være at du har satt security.sandbox.content.level til 2? Ifølge #1385207 og versjonsnotat for Firefox 58 så er ikke feilen rettet enda:

Users running Firefox for Windows over a Remote Desktop Connection (RDP) may find that audio playback is disabled due to increased security restrictions. Learn how to mitigate this issue until it is corrected in an upcoming release

Lenke til kommentar

Man kan skru på WebRender via about:config. Har gjort det selv, og har ikke hatt noe problemer med det så langt. Har forøvrig ikke merket store forskjellen, men det er vel enten et godt tegn, eller et tegn på at det ikke er på likevel og den lille forskjellen jeg merker er kun innbilt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...