Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Innafor å sende buksa i posten?


Anbefalte innlegg

Har blitt dumpa og det er jævlig. Vet hun fortsatt er glad i meg, men ting funka ikke og hun har blokka/sagt at jeg ikke skal ta kontakt.

Men jeg hadde på meg kosebuksa hennes da jeg dro uten å tenke over det. Vi bor over 2 timer fra hverandre og uten mulighet til å ringe eller sende melding tenkte jeg å bare sende buksa i posten sammen med et søtt kort hvor jeg sier at jeg er glad i henne.

 

Er dette innafor? Jeg vil jo ikke se den buksa hver dag og hun må jo få den tilbake. pluss at jeg vil gi det søte kortet.

 

Hadde du blitt sur for det?



Anonymous poster hash: 62adf...fde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del: SPØR først (om du fortsatt har mulighet til å ta kontakt. Hvis ikke, glem det) Hvis hun vil ha den tilbake, kan du sende. Eller vente til hun selv tar kontakt og ønsker tilbake.

 

Sendte noen ting tilbake til min gamle eks, og hun ble pottesur for det. Er ikke alltid damene vil ha ting tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror at du bruker buksa som et påskudd for å kunne ta kontakt med henne. Problemstillingen er ikke om hun vil ha buksa eller ikke, men om det er innafor at du tar kontakt. Mitt råd: vent.

Lenke til kommentar

 

Bare jeg som tenker at det ihvertfall ikke kan gjøre mer skade?

Enten blir hun glad eller så bryr hun seg ikke, men uansett fikk hun tilbake buksa...

 

Det er jo på ingen måte de to eneste mulige utfallene.

 

Han sender jo ikke bare et kort eller noe for å ta kontakt. Han gir tilbake noe som tilhører henne. Skal hun klikke i vinkel bare fordi eksen gir tilbake buksa?

Lenke til kommentar

Han sender jo ikke bare et kort eller noe for å ta kontakt. Han gir tilbake noe som tilhører henne. Skal hun klikke i vinkel bare fordi eksen gir tilbake buksa?

 

 

 

Det er slettes ikke utenkelig nei. Hun ba ham eksplisitt om å la være å ta kontakt. Og, som andre her har erfart: noen ganger vil de bare gå videre med livene sine og blir opprørt hvis de får ting som minner dem om det gamle forholdet. Hadde buksa vært viktig for henne hadde hun bedt om den.

 

Det eneste som ikke kan skade, er å gjøre som hun har bedt om: la være å ta kontakt.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig, men det er jo ikke en direkte form for kontakt. Pakken er ikke noe hun må svare på, slik som det hadde vært med en melding. Personlig hadde jeg nok kjent at jeg ble glad for buksa og kortet, selv om jeg hadde sagt "no cantact".

 

Men nå har jeg aldri blokka noen og spurt om fred heller, da... så jeg vet ikke hva jeg hadde tenkt.

Lenke til kommentar

Hvis hun har gjort det slutt og sagt hun ikke vi ha kontakt så vil bare det kortet skyve henne lengre fra deg. Dessverre! Jeg vet gjør vondt og at du finner masse grunner til at det er greit å sende med kortet (for det er VELDIG lett å finne de grunnene når man er der!), men prøv så godt du kan å la være. 

 

Send buksa, så slipper du å forholde deg til den mer. 

 

Hilsen ei som nettopp måtte gjøre det samme med alle småtingene samboeren etter 4 år glemte i leiligheten etter han plutselig ikke ville mer... hadde to esker stående her med ting. Syns det var mye enklere å bare pakke det sammen og gi det til moren hans enn å kaste/bestemme hva som skulle skje med de tingene. Det er en jævlig prosess, men bare prøv å send den så fort som mulig (idag!!).

 

PS: Det er mye enklere å gi disse rådene enn å gjennomføre dem, jeg vet. Føler med deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...