Gå til innhold

Er dette et trygt kjøp?


Anbefalte innlegg

Coby - Hvorfor komme med innlegg som «er dette et trygt kjøp» hvis du ikke ønsker svar fra forum medlemmene her.

Du burde dessuten vite at macbooks og airpods ikke kan sperres for sluttbrukeren slik som mobiltelefoner med IMEI.

 

Stjålne mobile kan dessuten (dessverre) brukes i andre land/teleoperatører om de er IMEI sperret i hjemlandet hvis destinasjons land/operatør ikke er med i GSM Association som administerer det internasjonale IMEI-registeret.

Eks. Stjålne mobiler i Norge (sperret) kan likevel brukes i land og hos en operatør som ikke deltar i imei utveksling med GSMA sitt register.

 

https://no.m.wikipedia.org/wiki/IMEI

 

 

A4 bobla som etisk og lovlydig borger av Norge .

Hvis tilfelle er jeg som etisk samvittighetsfull og lovlydig en person som bor i din definerte A4 boble og trives med det.

Spørsmålet her er:

 

Om vedkommende er tidenes scammer, hvorfor tilbyr han meg Macbook for 6,5 som også er langt under markedspris, og som også er helt uåpnet. Er denne også stjelt? Selvom han har 10 av dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Coby - Hvorfor komme med innlegg som «er dette et trygt kjøp» hvis du ikke ønsker svar fra forum medlemmene her.

Du burde dessuten vite at macbooks og airpods ikke kan sperres for sluttbrukeren slik som mobiltelefoner med IMEI.

Stjålne mobile kan dessuten (dessverre) brukes i andre land/teleoperatører om de er IMEI sperret i hjemlandet hvis destinasjons land/operatør ikke er med i GSM Association som administerer det internasjonale IMEI-registeret.

Eks. Stjålne mobiler i Norge (sperret) kan likevel brukes i land og hos en operatør som ikke deltar i imei utveksling med GSMA sitt register.https://no.m.wikipedia.org/wiki/IMEI

A4 bobla som etisk og lovlydig borger av Norge .

Hvis tilfelle er jeg som etisk samvittighetsfull og lovlydig en person som bor i din definerte A4 boble og trives med det.

 

Spørsmålet her er:

 

Om vedkommende er tidenes scammer, hvorfor tilbyr han meg Macbook for 6,5 som også er langt under markedspris, og som også er helt uåpnet. Er denne også stjelt? Selvom han har 10 av dem?

- Hvorfor driver man med svidel og heleri . Økonomisk vinning .

Visste du ikke det.

- Helt sikkert.

 

Hvordan har en person med 7 konkurser bak seg og 46 kreditorer med gjeld til i størrelses orden 2mill råd til å kjøpe og videreselge konteinere med elektronikk samt å gjøre opp for seg ?

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Minner på at innlegg skal skrives i en høflig tone. Jeg har flere ganger måtte fjernet innlegg  (og innlegg som siterer disse) fra tråden i dag. Har man ikke noe mer å bidra til i tråden, lar man være å poste mer.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, tilbakemeldinger kan sendes til meg via PM. 

 

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Vil du utbrodere? :p

Nei, helst privat.

 

Men til dere andre, fyren er ikke bra. Har dårlig magefølelse, som jeg fikk idag.

 

Hva gjelder telefonen, så har jeg sendt den tilbake til fyren, og han har vippsa meg hele beløpet. Sa at jeg angret osv.

Endret av coby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi sa det til deg. Fyren har flere konkurser og har brutt konkurskarantene 2 ganger. Han skal sone i fengsel snart. Jeg ville ALDRI handla hos en sånn person.

Ja er ferdig med han.

 

Han vippsa meg hele beløpet dog, så cred.

 

Han har forøvrig sona i fengsel for lenge siden.

Endret av coby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...