Gå til innhold

Er Wonder Woman virkelig så fantastisk som så mange sier ?


Galusha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er på mange måter en av de bedre filmene fra DC, men ikke noe mesterverk akkurat. De har det alt for travelt med å komme seg vekk fra øyen, og Wonder Woman selv dukker ikke opp før nesten halvveis ute i filmen (bortsett fra i introen). Førdet surret hun rundt i sivil identitet nesten hele tiden. Plottet er tvilsomt nok, og det mangler en bad guy av interesse. Men samtidig er det rimelig rått når ting endelig klaffer, og Diana Prince får lov å være Wonder Woman og sloss tilbake. Hun er også rimelig tøff i Justice League. Det gir meg håp for Wonder Woman 2. :)

Lenke til kommentar

Den er veldig bra, men skjønner ikke helt poenget - ingen andre en deg kan bestemme om du liker den eller ikke...

Etter at Nolan dro ut bånnpluggen i Batman universet, er det vel denne sammen med Guardians of the Galaxy  og siste Thor (hvor noen har sett Galaxy filmene) som har vært mest interessant i kinosalen for min del.

Endret av fo2re
Lenke til kommentar

Den er veldig bra, men skjønner ikke helt poenget - ingen andre en deg kan bestemme om du liker den eller ikke...

 

Etter at Nolan dro ut bånnpluggen i Batman universet, er det vel denne sammen med Guardians of the Galaxy  og siste Thor (hvor noen har sett Galaxy filmene) som har vært mest interessant i kinosalen for min del.

 

Jeg spurte ikke om jeg kommer til å like filmen. Jeg vil bare se hva folk her synes om den.

 

Jeg lar ikke andre påvirke om jeg liker noe eller misliker noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

Tråden er ryddet for trolling.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, reaksjoner på moderering kan sendes til meg via Personlig Melding(PM).

 

Lenke til kommentar

Så filmen i kveld og jeg likte den, ganske glimrende faktisk. Ble overrasket over hvor god den var, etter å ha lest en del slakt av den.

 

Ble først litt lang i trynet over at det utlovede Atmos lydsporet dessverre ikke fantes på den norske blu ray utgaven. Ikke første gangen dette skjer - WHY???

 

Men skuffelsen satt ikke i så lenge, det var et utrolig dynamisk lydspor - bass i bøttevis. Tror den er mastret litt "hot", fikk vri ned litt på volumknappen.

 

En av de bedre superhelt filmene synes jeg, anbefales!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er i hvert fall et friskt pust i en smørje av superhelt-filmer som har kommet ut de siste årene, hvor det føles som du ser det samme hver gang, bare med andre helter. Kreativ og interessant historie er det også.

 

Jeg likte filmen, men friskt pust? Den er jo lik alle andre superheltfilmer som kommer i disse dager...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt grei underholdning og den desidert beste filmen fra DCEU, men det sier ikke stort da resten av filmene er ren søppel. Ble greit underholdt der og da (6/10), men kommer mest sannsynlig aldri til å se den igjen. I hvertfall ikke av fri vilje.

 

De slow-mo slossescenene som går gjennom hele jævla filmen er faen meg dryge. Zzzzzzznork!

Lenke til kommentar

Er det noen som sier at denne er spesielt bra? Jeg synes så og si alle disse superheltfilmene lander helt midt på treet, og det gjorde denne også. Det beste med hele filmen er scenene hvor Wonder Woman prøver å skli inn i bylivet, men ikke forstår noen av de grunnleggende spillereglene. Dette er riktignok bare noen få minutter av filmen. Ellers fløt den kun på at jeg likte å se på Gal Gadot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...