Gå til innhold

På utkikk etter et nytt spill


Anbefalte innlegg

Postet denne i Sony subforumet. Men så gå se dødt ut der. Så poster den her også :)

 

Hei

 

Jeg har børstet frem den gamle PS4 maskinen min etter at jeg solgte pc'en min før en stund tilbake. Jeg lurte litt på om dere hadde noen tips til hvilke spill jeg kan prøve ut. 

 

Litt av det jeg liker/har spilt tidligere:

Spilt wow i 10 år

Skyrim 

League 

FIFA

BF4 

 

Jeg er i utgangspunktet på utkikk etter noe med noe end game content og muligheten for litt grind/skill. Helst multiplayer online.

Det kan være FPS hvis spillet er bra.

 

Vet ikke om dette er noe som finnes eller om det bare er jeg som har vært glad i wow/league.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wolfenstein II kom nylig, men er nok rent single-player. Star Wars: Battlefront er rett rundt hjørnet, og har både single-player og multiplayer. Bare overse idiotene som syter om loot boxer, og nyt spillet. :)

 

Hvis rollespill er tingen, kan du jo prøve Divinity: Original Sin eller Pillars of Eternity. Begge er svært gode, og vil ta lang tid å fullføre. Torment: Tides of Numenera kan også anbefales, bare man er obs på at det er sykt tregt. Faktisk så trengt at du kan snakke deg ut av de fleste situasjonene hvis du går inn for det.

Lenke til kommentar

Har prøvd Elders Scrolls online på PC og likte det ikke helt. Vet ikke om det er bedre på PS4?

 

Fallout og Borderlands klarte ikke helt å kapre meg dessverre. Vet alle lovpriser spillene men var ikke helt i min gate.

 

Destiny 2 skal jeg sjekke ut. Ser morsomt ut selvom det er FPS.

 

Takk for tips

Destiny 2 er morsomt, men det er ikke akkurat et nytt "WoW".

 

Du går fort tom for ting å gjøre. Det var gøy de ukene de varte, men spillet virker litt uferdig. Alt av end-game content slippes i DLC-er med gjevne mellomrom, og det kan fort bli dyrt.

Lenke til kommentar

Skulle til å foreslå Destiny 2, men det har du allerede kjøpt ser jeg. Hadde nok ikke klart å spille det på konsoll selv, men vet at mange gjør det. Spiller det på PC, og koser meg mye med det. Expansion kommer 5. Desember også, så du rekker nok ikke gå tom for ting å gjøre innen den tid, noe som har vært en av de negative tingene med spillet. Altså at det er litt lite ting å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...