Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Gammel ost slik at jeg får mageknip. Det er vondt, men skikkelig godt når det løsner og man kommer på do. Det å drikke til jeg spyr har jeg gjort flere ganger oppgjennom på div. festlige lag. Det er dritt, og man blir så jævlig fyllesjuk av å drikke så mye. 

Få intens kløe i skrittet hver gang du møter en pen jente, eller bare kunne dusje og bytte klær 1 gang i uka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dusje og bytte klær en gang i uka. Kan vaske meg uten dusj - med nøysom intimhygiene skal det kunne gå. Kan også bruke innlegg rundt kuken... så med litt egeninnsats skal nok det gå bra. Er alt for mange pene jenter her i verden, til at kløe er akseptabelt. 
Skjermbilde.PNG.f50d4cecce9cff60f087bc3824ff4eba.PNG

Prompe ukontrollert og høylytt - spesielt i situasjoner tett mot andre folk. Eller ha ukontrollert snørr som renner ned som du er tvunget til å sleike vekk med tunga (du får ikke røre med henda / tørke vekk med papir). 

Lenke til kommentar

Tja, som kokk er det ikke noe problem å spise mat som begynner på D.

Donuts, dumplings, dronning maud -kake, dillpoteter, delfiakake, dessertpizza, douchesspoteter (klassiker), daim-sjokolade.. øhhh, dadler, druer og en liten dram til slutt :)

Gå på et 10 dager langt seminar som tar for seg emballasje og hvordan du kan pakke inn ymse ting. 
Eller gjennomføre den såkalte "helvetesuka" i hæren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...