Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Scarvo skrev (6 timer siden):

Tørris. Jeg er usikker på effekten av det men å ha narkotika i grøten høres lite hyggelig ut.

Dersom du skulle blitt en kunstne av noe slag, hva hadde det blitt?

- graffiti?
- maling?
- tegning?
 

Tørris er faktisk livs farlig når den er ubehandlet. Her er linken hvis du ønsker å lære mer:

https://www.barschool.net/no/blog/torris-cocktail

 

Tilbake til leken:

Egentlig alle sammen. ? Men hvis jeg måtte velge, da må det ha blidt Maling.

 

Du er fanget i din Drømmeland, og du får ikke til å vokne opp. Du har mareritt om...

1: ...at du døre flere ganger.

2: ...at du blir jaget av mengde hvis av mange forskjellige monstrer.

3: ...at du blir forelsket i en monster jente. Og hun overasker deg i senga om hva hun faktisk er.

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Jeg får heller stinke i flere måneder, og kanskje vurdere å gå med et skilt eller lignende som forklarer årsaken. Det å ha ekstrem epilepsi vil etter alle forutsetninger være ganske så farlig og jeg er ikke interessert i å dø. Vertfall ikke riktig enda. 

Kjøre med bil rett i en betongvegg i 50 km/t eller kjøre med en El-bil i vannet?

Lenke til kommentar

Spise et rått egg. Sjansen for å få i seg ugunstige bakterier er tilstede, men små. Bedre enn å måtte ofre en hel dag utendørs, og i tillegg kanskje få uønsket oppmerksomhet av naboene.

Få en ekte DNA-test om deg publisert offentlig, der det fremkommer at du er barnenarn av Adolf Hitler, eller bli kjemisk kastrert?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Alternativ 3, bli motsatt kjønn. Tror ikke evig orgasme eller å være en bleie er noe som kommer til å falle meg i smak. Trenger ikke å få så store konsekvenser at jeg bytter kjønn. Bortsett fra på kjærlighetsfronten. Ellers er det nok for det meste positivt, da får jeg et nytt privilegium og kan booste noen aspekter av livet.

Sykle birken med en buttplug i rompa, eller bli stum?

Lenke til kommentar
Pliscin skrev (10 timer siden):

Alternativ 3, bli motsatt kjønn. Tror ikke evig orgasme eller å være en bleie er noe som kommer til å falle meg i smak. Trenger ikke å få så store konsekvenser at jeg bytter kjønn. Bortsett fra på kjærlighetsfronten. Ellers er det nok for det meste positivt, da får jeg et nytt privilegium og kan booste noen aspekter av livet.

Sykle birken med en buttplug i rompa, eller bli stum?

Så du ofrer orgasmen bare for å kunne leve? Jaja. :huh::wee::wee:

Sykle med en buttplug i rompa.

Ofre kjønnsorganet for alltid bare for å møte din drømme jente, eller ofre hjemmet ditt for å kjøpe din favoritt bil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...