Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Gavekort på mat. Sex ordner jeg enkelt selv om jeg ønsker det. Gavekort på mat derimot er litt vanskeligere å oppdrive.

Trekke ut alle tennene dine og lage et halskjede av dem som du stolt skal bruke hver dag resten av livet. Eller samle på alle neglerestene dine som du samler i en opplyst glasskrukke plassert midt i leiligheten din - slik at det er umulig å ikke se det. Du må også snakke om neglesamlingen din på hver eneste sosiale ansamling. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overkjørt av tog. Virker som det er kjappest måte å dø på, i motsetning til en elefant som tramper på meg. 

Vil du heller bli voldtatt av en shemale i Thailand med HIV. Eller ufrivillig bli dømt for menneskehandel av irske albinoer som var på vei til Paris for å arbeide som sexarbeidere i et meget spesielt bdsm-mafia-miljø.

 

Lenke til kommentar

Tror det må bli albino-pimp. Jeg får bare ta straffen jeg får, bøter, fengsel etc. Tror det er bedre enn å få HIV, som man må slite med resten av livet.

Få muligheten til å dø offisielt, men du blir nedfrosset slik at du blir tint til live igjen etter 5 år, og du er akkurat den samme som du var da, men verden har beveget seg 5 år. Og på de 5 årene kan du som en "sjel" fly rundt i sanntid og få med deg hva du vil, med sanseinntrykkene intakt.

Eller ligge i koma i 2 år, for så å våkne til live igjen. Da er du ganske grønnsak, og må lære mye på nytt. Men du har nå fått en IQ på 150, og et immunforsvar som gjør deg immun mot alle smittsomme sykdommer.

Lenke til kommentar

Kjedelig å dø, for å så våkne opp fem år senere. Er jeg først død så vil jeg være død. Samtidig vil jeg absolutt ikke leve som multihandicappet. Derfor blir det alternativ nr 1. Kanskje gjensynsgleden gjør alt verd det.

Få en fortellerstemme som følger etter deg over alt (fks: Pliscin gikk inn på butikken, kjøpte kondomer, bananer og vaselin), eller sitte i fengsel i Jemen i et år?

Lenke til kommentar

En sulten alligator. Jeg var i en nasjonalpark i Florida og så kanskje 50 ville alligatorer. De kan ikke snu seg så kjapt, så om du står bak dem - har du tid til å springe hvis de skulle angripe. Så de er lettere å håndtere enn pytonslanger. 

Edit: Her er jeg ca 15 meter bak en alligator i Florida. 😜 høhø Skjermbilde.PNG.a86ae957b38afa47f3751b65a6bc1b3d.PNG

Kjøpe puppeoperasjon i konfirmasjonsgave til ei litt sent utviklet kusine - samtidig som du holder en tale for hele familien, der du fokuserer veldig på at et korrekt kroppsideal er viktig for familiens rykte; der den nylige konfirmerte kusina har et "stykke å gå". Eller lage et drama uten sidestykke der du som forlover i din bestekompis sitt bryllup avslører i talen at du også har følelser for bruden, og at dere i tillegg har hatt en seksuell forhistorie som du i tillegg viser bildebevis på i en passe ræva powerpoint-presentasjon som du har i anledning den veldige talen din.

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Alternativ 1. Tror jeg kunne formulert det på en slik måte at det virker "uskyldig" og med et glimt i øyet. Er vanskeligere å sno seg unna et bildebevis.

Bli med den mest harry raggarbilen på rølpefest i Strømstad på skjærtorsdag og ta den all out, eller gå i samisk folkedrakt i borgertoget på 17. mai i hjembygda di?

Lenke til kommentar

Rølpefest. Volvo 240 med 50 wunderbaums og noen terninger i vinduet, et gammelt juletre på taket og noen halvfeite babes fra østfold med alt for mye sminke på og en litt for liten topp de har kjøpt på Cubus mens de drikker lunka pærecider rett fra boksen. CC Cowboys spilles på mp3-minnepennen. På bakruta er det klistremerke med: "No ass, no gas..." osv. Jeg er med jeg. ^^

Gjøre alt du normalt gjør dobbelt så sakte. Dvs; du bruker dobbelt så lang tid på å snakke, lese, gå, løpe, jobbe, handle i butikken, kjøre bil (du kjører i 45 km/t på motorveien) i en måned.. sover du 8 timer normalt, må du sove i 18 timer. Eller gjøre alt dobbelt så fort (eller så fort du klarer) - det betyr 180 km/t på motorveien og kun 4 timer søvn pr natt.

 

Lenke til kommentar

Det gjør meg ingen ting, jeg syns tiden går altfor fort uansett. Derfor velger jeg den første, å gjøre min normalitet dobbelt så sakte.

Bevege deg quintuple ganger så sakt, eller quintuple ganger så raskt enn normalt? PS: Du kan ikke skru den evnen av og på når du selv vil. Den evnen er permanent uansett hva du gjør.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Tror det må bli quintuple så raskt. Vet ikke helt hva du mener med bevege meg, om det er min tid eller mine fysiske bevegelser, men uansett blir det den. Er det fysisk, så kan jeg løpe til butikken raskere enn å kjøre bil. Samt at jeg blir uhyre effektiv på mange ting. Er det min tid, ja så blir det et paradoks, men får vel bare "Live fast, die young" da.

Aldri kunne ha på deg klær, eller noe på kroppen igjen, eller alltid gå med foret stor kjeledress?

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar
Pliscin skrev (8 timer siden):

Tror det må bli quintuple så raskt. Vet ikke helt hva du mener med bevege meg, om det er min tid eller mine fysiske bevegelser, men uansett blir det den. Er det fysisk, så kan jeg løpe til butikken raskere enn å kjøre bil. Samt at jeg blir uhyre effektiv på mange ting. Er det min tid, ja så blir det et paradoks, men får vel bare "Live fast, die young" da.

Aldri kunne ha på deg klær, eller noe på kroppen igjen, eller alltid gå med foret stor kjeledress?

Jah, jeg mener fysiske bevegelser, uansett hvilken fysiske bevegelser. Om du går/springer, drikke kaffe, riste tassen din når du er ferdig på do, pusse tennene, osv. 😊😊

Scarvo skrev (1 time siden):

Aldri kunne ha på meg klær. Tenker det er bedre å leve som nudist enn å konstant være svett og overopphetet. Det kan umulig være bra for deg.

Ri på en sur okse eller bli jaget av en sint bisverm?

Bli jaget av en bisverm. Kan jo bare oppe nedi en dam, til de rorer seg ned og flyr hjem.

Når uhellet er først ute, dette nedi i en papp-presse og bli klemt, eller hoppe i fallskjerm, men du har glemt den viktigste tingen fallskjermen?

Lenke til kommentar

Tror jeg velger fallskjerm. En forhåpentligvis rask død, eller en mikroskopisk sjanse for å overleve. En pappresse er sikker død, men lurer på om det kan være ekstremt vondt siden jeg tror at den tar det flate først, så blir sikkert en arm eller fot som går først, så kommer resten etter.

Komme inn og score det avgjørende målet i VM i fotball for Norge, eller få en stor statistrolle i neste film som vinner Oscar?

Lenke til kommentar

Avgjørende mål i VM for Norge. Det er mer usannsynlig og gir sannsynligvis mer anerkjennelse nasjonalt enn en statistrolle i film som vinner Oscar. Da skal jeg ha på gule fotballsko for å hedre Rekdal sitt mål under Brasil-kampen i 98. 

Gå på sosialhjelp hos NAV hver måned i 10 år der du må møte verdens kjipeste saksbehandler som alltid påpeker at du er et mislykka rasshøll som bare sitter hjemme hos din mor på 65 år, spiller Minecraft, drikker RedBull og griser til møblene med ekle ostepopfingre. Eller "jobbe" 3 år i fremmedlegionen i Frankrike som soldat under verdens mest primitive og harde forhold.

Lenke til kommentar

Å jobbe som soldat er helt utelukkende, så jeg velger sosialhjelp. Da kan jeg jo gå til psykologen og snakke om den frustrasjonen med nav sin saksbehandlingen. Og prøver å få til den drittsekken sparket.

Få hund skjeft av absolutt alle over hvordan man er og hvordan man lever livet sitt, eller være den som hund skjefter på andre pga hvordan dem lever livene sine, og bli ofte anmeldt/stemplet for å hvære høyreekstremisme?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Jeg kan godt ta i mot kjeft. Driter i hva folk tenker om meg uansett. 

Blackmaile en tilsynelatende idyllisk og normal familie med falske bevis om utroskap og pedofili. Noe som fører til fullstendig utfrysning, et ødelagt ekteskap og et dødsfall (indirekte skyld). Men - om du gjør det får du 10 000 000 kr,- Ingen vil noen sinne kunne ta deg for dette. Pengene er dine. Men du må leve med dårlig samvittighet resten av livet. 

Lenke til kommentar
Scarvo skrev (20 timer siden):

Det å ødelegge en hel familie vil ikke være verdt pengene i det hele tatt. Så jeg velger å avstå.

Få kreft eller ALS?

Kreft. ALS må være den verste sykdommen som finnes på denne jord. Snakk om å bli begravet i egen kropp. Får jeg ALS går jeg mot aktiv dødshjelp for å unngå den langsomme lidelsen. Kreft er selvfølgelig heller ikke bra; men det er i alle fall mulig å vinne over kreften i motsetning til ALS.

Spise egen bæsj eller oppkastet til en HIV-positiv fyllik? (Du får lov til å ha salt og pepper på). 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...