Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trenger kjøkkenredskaper til å lage mat med. Og jeg trenger klærne mine for å slippe å gå utendørs naken. Det betyr at jeg overlater alt av underholdning til innbruddstyven. Jeg hadde sikkert klart å komme på en eller annen ny form for underholdning.

Sette fyr på din egen leilighet eller oversvømme naboens leilighet?

Lenke til kommentar

10 ganger Sahara varmt er sannsynligvis umulig å leve komfortabelt i. Svalbard er ikke fullt så kaldt som enkelte tror, så med gode nok klær og ordentlige boforhold skulle jeg ha klart meg.

Bli fornærmet over den minste ting folk sier til deg, eller aldri få kritikk for noe som helst igjen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke særlig begeistret for seigmenn fra før av, men det å gå i seks måneder uten å dusje er helt uaktuelt og bare ekkelt. Derfor legger jeg om dietten til å inkludere søtt godteri.

Spise en hel ku rå, eller spise 200 kakerlakker på en kveld?

Lenke til kommentar

En hel ku er litt i overkant med mat. At den er rå i tillegg høres ikke så fristende ut, så da får det bli 200 kakkerlakker på en kveld.

Leve på hundemat en dag i uken i et helt år, eller drikke et glass sur/dårlig melk hver dag i et helt år?

Lenke til kommentar

Tror jeg kan leve på hundemat en dag i uken, ikke sikkert det er så ille når man blir vant til det. Vet ikke helt hvordan dårlig melk vil påvirke meg i lengden, men ser for meg at jeg kan bli konstant uggen i magen.

Få et meget ulekkert bilde av deg publisert i en riksdekkende avis daglig, eller aldri kunne bruke sosiale medier igjen?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri kjent på et behov for å verken skifte kjønn eller starte en musikk-karriere, men begge de to er likevel å foretrekke fremfor å bli et skummelt misfoster som folk holder seg langt unna. 

Fyllekjøre på E18 på trehjulssykkel i motgående trafikk, eller sitte innelåst i et rom du vet vil eksplodere om ti minutter? Begrunnelse kreves.

Lenke til kommentar

Fyllekjøre på en trehjulsykkel på E18, da er jeg i det minste borte allerede før jeg kanskje dør. Skjansen er også for at noen kan stoppe og plukke meg opp, for å høre hvordan jeg har det. Bedre det enn å sitte innestenkt i et rom som skal sprenges.

 

Du møter på en dame, både du og ho har helt identisk ryggsekker. Du skal på trening og ho til badeland. Av en mystisk grund klarer dere å forveksle ryggsekkene med hver andre.  Hva gjør du?

Du tar på deg badedrakten og begynner å trene i det, eller trener du kliss naken? Medelevene dine vil uansett se rart på deg, og kanskje fnise av deg også.

Og hvorfor akkurat det valget?

 

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...