Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spise en hel vannmelon om dagen. Det ville blitt en vane etter hvert tror jeg. Alt er uansett bedre enn en dildo opp i stjerten. Jeg er alt for glad i å reise til at jeg kunne taklet livsvarig kommunearrest.

Pelle en buse og sette den i håret på en tilfeldig person, eller gå naken gjennom en dagligvarebutikk?

Lenke til kommentar

Finne en hatt. Da kan jeg velge om jeg vil ta den eller ikke. Kanskje jeg behøver den, kanskje den er verdifull, eller kanskje jeg kan gi den til noen som trenger den. Har jeg tippet i lotto så har jeg betalt for lodd, og med en pinne i premie så går jeg i minus. Dessuten høres det ut som et tullespill, og mitt bidrag ville ikke gjort annet enn å støtte en mistenkelig aktør, kanskje til og med svindlere.

Ta deg en bolle, eller bolle ei bolle?

Lenke til kommentar

Tja. "Ta deg en bolle" ble omtalt for første gang i boka "Det fårn si" fra 1952, som et utrykk for "ro deg ned". Men dette deilige utrykket ble nokså flatet ut, inntil Pondus ofte sa "ta deg en bolle" til sin gode venn Jokke. Jeg foretrekker vel å merke å ta meg en bolle hos en baker. Gjerne med rosiner eller sjokolade. Som også for så vidt er en måte å roe ned på. 
Å bolle ei bolle. Her kan jo bolle bety sex. Og bolle nummer to - både bakevare, slik som å ha sex med bakevaren bolle. Eller putter boller i en bolle, type gullfiskbolle. Å bolle ei bolle kan jo også bety å ha sex med ... sex. Noe som ikke er fysisk mulig. Her er det så mange ulike former for tolking. At å bolle ei bolle høres adskillig mer spennende ut enn bare å ta seg en bolle. Så jeg går for det.

Utvikle et genialt pyramidespill som sikrer deg millioninntekt i ca 10 år, inntil du blir hovedperson i en Brennpunkt-reportasje, og deretter internasjonalt etterlyst hos Interpol av Økokrim. Eller bli blodfan av den nå avdøde opera-sangeren Olga Marie - som ikke akkurat har en gullstrupe: Se her, og hopp midt ut i låta: 

Du må høre på henne en time dagen, skrive lange innlegg på nett om hvor fantastisk musikken er. Samt jobbe dedikert på dugnad med fanklubben hennes.

Lenke til kommentar

Bli blodfan av Olga Marie, det er ikke den verste opraen jeg har hørt. Med andre ord, jeg har hørt verre operasangere enn henne. Personlig mening om henne, ville nok ha sottet henne litt under midtpunktet av treet. Hvis jeg skal gi henne en terningkast da blir den rein 2'er.

Få utløsning vær gang man går i butikken, og bli drit flau, flekken synes godt, eller få det så travelt at du glemmer å ta på deg trusa og boksen, når du skal på jobb, og bli latterliggjort av den hendelsen?

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Klø meg bak, det kan være et akutt behov som bare må få utløp, mens en rap derimot kan man gjøre mer diskré. Et høyt rap ville vært meget uhøflig og støtende i denne sammenheng.

Alltid få kortet avvist 5 ganger før det går igjennom, eller få en høyttalerstemme si hvor mye penger du har på kontoen hver gang du drar kortet?

Lenke til kommentar

Bo en måned hos deg. Jeg tror vi kunne blitt kompiser. Samtidig elsker jeg å gjøre litt slike aparte ting, liker å reise, og best av alt, slipper ansvart når man bare dilter etter noen. Gå inn i rollen som parasitt.

Ha røntgensyn slik at du ser alle personer nakne, eller få skjelettet i kroppen din til å veie 30 kg mer enn det gjør i dag?

Lenke til kommentar

Lede Nazi-Tyskland. Da kan jeg i allefall gjøre en forskjell til det bedre med min innflytelse. Jeg kan for eksempel kapitulere tidligere og være litt mindre grotesk i mine handlinger. Kanskje gå med på gi fra meg makten i bytte mot eksil i et fremmed land. 

Dum, deilig og populær - eller smart, stygg og ekstrovert?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...