Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Kris85 skrev (23 minutter siden):

Prest. Siden jeg har en kynisk jævel i meg, kan jeg starte Visjon Norge 2 og utnytte min posisjon til å be om penger fra naive og godtroende kristne på desperat jakt etter en liten aftenbønn. 

Hver gang du handler MÅ du prøve å sjekke opp vedkommende som sitter i kassa (uansett kjønn og alder). Eller, du bruker den ubetjente kassa - men hver gang banner du og irriterer deg over at du ikke klarer å skanne inn varene; så du må få hjelp - men istedenfor å være takknemlig er du en sjikanerende drittsekk. 

 

???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekke opp den som sitter i kassa. Får ukeshandle tror jeg, og velge en kasse med ei eldre dame, og håpe at hun blir sjarmert. Hvem vet, kanskje hun sier ja.

Bli en danske (språk, dialekt, tankesett) over natta, eller få like følsom hud som glansen på penis over hele kroppen, bortsett fra føttene?

Lenke til kommentar

Danskere er søde mennesker. Har en god dansk kæreste, så så kan jeg danne stærkere bånd med hende.

Absolutt alt du eier og har på deg skal være rosa. Hjemme hos deg, er det rosa vegger og alt av interiør er rosa. Favorittlåta er Peaches med Rosa helikopter. Eller; du er slave hos en overvektig onkel som er sadomachochist to dager i uken. Der er du en hund, og du må bo deler av døgnet i et hundebur. Du får kun kommunisere ved å bjeffe. Du må drite ute - og onkel sado har en greie der han samler på avføringen din som han bruker som plantegjødsel til cannabisplantene sine. 

Lenke til kommentar

I min egen nese. Slipper å bli potensielt anmeldt for innbrudd/overtredelse og ødeleggelse av naboens eiendom. Og om mot veldig store formodninger jeg skulle ha funnet gull, så ville det nok blitt en strid der og, siden det ganske sikkert er naboen sitt, siden det er på hans eiendom.

Få rumpehullet stampet av alle menn i din kommune, eller aldri kunne få smertestillende eller bedøvelsesmiddel igjen?

Lenke til kommentar

Drikke meg full hver søndag. Det tror jeg hadde vært konge. Bare med unntak av de gangene det er selskaper og slikt, som det ofte er på søndager. Og litt kjipt å være i bakrus på mandag, men antibac shot er nok værre siden det er mer usunt, samt at jeg blir uggen hele dagen og kan ikke kjøre bil til jobb.

Få en synkron fartsbot på 20 km/t over fartsgrensen på alle fotobokser i Norge, og du blir tatt på alle, eller bli tatt for å brenne koranen utenfor den største moskéen i Oslo med fullt navn og bilde på nyhetene?

Lenke til kommentar

Synkron fartsbot. Jeg blir kanskje fattigere og muligens må jeg også i fengsel. Men hvis jeg brenner koranen blir jeg sikkert drept av en rasende folkemengde.

Dersom det av en eller annen grunn oppsto en protest i Oslo, og du og mange andre opprørere stormet Stortinget, hva ville du ha gjort av disse tingene? Satt deg på og ødelagt talerstolen til stortingspresidenten, eller ville du ha spyttet på pulten til Erna Solberg?
 

Lenke til kommentar

Spyttet på pulten til Jern-Erna. Det å begå hærverk på materiell i Stortinget tror jeg kan slås hardt ned på. Det å spytte på en pult er mer en symbols handling, og hvis Høyre var i spissen for bakgrunnen til opprøret, og det var en urettferdig sak, så kanskje får til og med handlingen min anerkjennelse.

Sette deg inn i en blodtrimma Ferrari her og nå, og hvis du kjører Oslo-Trondheim på mindre enn 5 timer så får du 10 mill på konto, hvis du ikke greier det får du gjeld på 5 mill. Eller ville du fått en helt random type kreft?

Lenke til kommentar

Det er teknisk sett et trilemma du presenterer her, men jeg velger uansett å skrike bø. Siden info om de to andre alternativene uteblir.

Fise høyt og illestinkende hver gang du er i et lite rom/gang sammen med fremmede, eller få alle bikkjer til å bjeffe som en gal mot deg hver gang de ser deg?

Lenke til kommentar

Glemme hva jeg heter. Jeg får vel ha med lommaboka eller telefon, som jeg som regel har til enhver tid, så har jeg navnet der.

Få en variant av tourettes syndrom, som utspiller seg ved at du ufrivillig roper rasistiske bemerkelser til personer med annen hudfarge enn deg selv, hver gang du ser dem, eller ha pungen spikret til en 49*49*2000mm lekter til enhver tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...