Gå til innhold

Dilemma-leken


Scarvo

Anbefalte innlegg

Egen bæsj. Selv om den ikke blir ufarlig selv om den har gått igjennom sitt eget system. Smaker nok dritt (pun intended) og får sikkert diaré en stund, men la gå. Ville i utgangspunktet heller spist bæsj enn oppkast, så lett valg slik sett. Takler bare ikke spy.

Reise tilbake i tid, for å ha sex med din bestemor, og så bli far til din mor (time paradoks, men det endrer i praksis ikke noe i dag), eller aldri kunne drikke eller spise noe som inneholder melk igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele min nettlogg. Der ligger det mye faenskap. Men helvete heller. Tror ikke samefolket er noen du skal kødde med. Plutselig sender de en forbindelse på meg og jeg blir kjeppjaget av 500 reinsdyr. Jeg har stor respekt for samer. 

Levere hemmeligstemplede dokumenter til en russisk agent i Murmansk på oppdrag fra PST. Eller tagge "Rasisist" på veggen til Sylvi Listhaug samtidig som du bæsjer på døra hennes. Men du blir tatt for dette, etter at dna-prøver fra avføringen kobles til en tidligere voldtekssak der du ble uskyldig dømt.

Lenke til kommentar

Tror det må bli å tagge Listhaug. Ja det er straffbart og setter meg i et dårlig lys. Samtidig er det en handling som kanskje gir meg credz hos bla.a innvandrere og mørkhudede. Jeg vil gjerne slå et slag for rasisme, selv om dette er i det drøyeste laget slik sett. En voldtektssak er jo også dritt å ha på seg, men ingen ville trodd at jeg var skyldig. Det er dritt på dritt, men det å kødde med russiske myndigheter tror jeg potensielt kan være værre. For alt jeg vet kan jeg bli sporløst forsvunnet, avhørt, torturert og avlivet. Har man tilliten til å levere slike dokumenter for PST så besitter man potensielt på mye klassifisert og sårbar informasjon som de ikke sparer et menneskelig for å få tak i.

Gå fremst i neste Pride-parade, og bli et nasjonalt symbol og en verdenskjent "meme" hvor man ser tydelig at det er deg, med dameklær og buttplug med hale i rompa, eller bli tatt for å sette fyr på Nidarosdomen? (som får noe brannskader)

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

Stum, tror det ville vært en befrielse på mange måter, med også en stor ulempe. Det å ikke høre, vil ditto gjøre det vanskelig å snakke siden man ikke hører hva man sier. Samtidig krever det noe av andre for å gjøre seg forstått, mens å være stum mest er din egen last. Finnes tast til tale og div hjelpemidler også.

Ville du blitt sluppet i sjøen 5 km fra kysten i middels sjø alene, eller vært i toppen av en 10 etasjes blokk uten rømningsveier der hele 1. etasje står i brann?

Lenke til kommentar

Kan ikke svømme. Vannskrekk. Så begge to er en sikker død. Men 10 etasje blokk uten rømningsvei. Springer ned til 2 etasje og hopper fra et vindu derfra. 

Du har ansvaret for underholdningen i et stort og kleint familietreff. Du kan enten kle deg ut som politimann og gjennomføre et strippeshow der Tante Turid får seg en lapdance (Turid er enkefrue). Eller du må gjennomføre et standup-show der du tar for seg at det det var din eldre kusine Irene som tok fra deg jomfrudommen din på forrige familietreff 5 år tidligere.

Lenke til kommentar

Siden det er et slektstreff så tror jeg at jeg får spare folk for et strippeshow. Får bare få igang litt latter, og dra en halvseriøs historie om min kusine. Det er jo teknisk sett lov for søskenbarn å gifte seg. Da kan man heller i ettertid si at det var en spøk.

Miste følelsen av temperatur, slik at du føler deg god og komfortabel hele tiden, eller kunne spå været hvor som helst en uke frem i tid med 100% korrekthet?

Lenke til kommentar
Kris85 skrev (22 minutter siden):

???

Tror vi må hoppe over den, for jeg skjønner heller ingen ting. Men sier for ordens skyld alternativ 2.

Ville du tatt teologutdanning og blitt prest resten av ditt yrkesliv, eller blitt bodybuilder i verdensklasse, der du må bulke, deffe, spise sunt og ta masse steroider og hormoner, men du blir hverken rik eller kjendis av det?

Lenke til kommentar

Prest. Siden jeg har en kynisk jævel i meg, kan jeg starte Visjon Norge 2 og utnytte min posisjon til å be om penger fra naive og godtroende kristne på desperat jakt etter en liten aftenbønn. 

Hver gang du handler MÅ du prøve å sjekke opp vedkommende som sitter i kassa (uansett kjønn og alder). Eller, du bruker den ubetjente kassa - men hver gang banner du og irriterer deg over at du ikke klarer å skanne inn varene; så du må få hjelp - men istedenfor å være takknemlig er du en sjikanerende drittsekk. 

 

Endret av Kris85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...