Gå til innhold

TEST: Huawei Mate 10 Pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært innom HTC, Samsung, Sony og nå Huawei har jeg inntrykk av at Huawei er mer interessert enn de fleste. Et langt stykke unna Apple eller Pixel, selvsagt, men selv om ikke Mate 9 Pro er på Oreo (enda) har det kommet flere sikkerhetsoppdateringer. Det kan jeg knapt huske å ha fått på tidligere mobiler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testene her inne(TEK.NO) holder ikke mål I HELE TATT. Noe tåpligere enn dette skal man faen meg lete lenge etter!

Slutt å overreagere og kom heller med noen gode argumenter. På internett skal du slettes ikke lete lenge etter noe mer tåpelig enn dette.

• Liker 3
Skrevet

Den ser veldig fin ut, synes jeg..

Testene jeg har sett virker også positive.

Jeg har forhåndsbestilt.. :p
Venter bare på at en karismatisk sjel lager "Den store Hawei Mate 10 Pro tråden".. ;)

Skrevet (endret)

Var tilbud på Komplett 11.11, så da ble den blå kansellert hos Telia og en Mocha Brown bestilt! Gleder meg :)

Endret av Espp
  • Liker 1
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

En litt mangelfull test når ikke AI biten er nevnt i det hele tatt. Det er jo dette som skiller denne telefonen fra alle andre. For de som ikke har fått det med seg, Kirin 970 inneholder en NPU som lærer seg brukermønsteret ditt og optimaliserer telefonen etter det. I tillegg mener den igjen motiver når man fotograferer og kan tilpasse innstillingene etter det.

Å den stavekontrollen... Ikke mener, men kjenner igjen selvsagt

ironien !

• 9 måneder senere...
Skrevet

Jeg ser den får EMUI 9 og android 9 i disse dager, kamera softwaren er og oppgradert med night shot mode fra P20- serien. Telefonen selges nå for i underkant av 5000,- kr , jeg har bestilt meg en.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ser den får EMUI 9 og android 9 i disse dager, kamera softwaren er og oppgradert med night shot mode fra P20- serien. Telefonen selges nå for i underkant av 5000,- kr , jeg har bestilt meg en.

3.333 kr på 11.11-salg hos Elkjøp

• 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...