Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool vs Manchester United

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må være en av de værste united kampene jeg har sett i mitt liv, totalt ubrukelig i alle ledd bortsett fra De Gea. Amatør fotball og pingle taktikk mot et elendig liverpool forsvar. Blir faen dårlig av å se på det pisset her.

Skrevet

Så når Mane stempler noen midt i trynet med et karatespark så er det ikke rødt kort fordi han så på ballen, men når en United-spiller treffer skulderen uten strakt ben og ser på ballen så er det soleklart rødt...javel.

• Liker 1
Skrevet

Forøvrig ikke en så dum taktikk likevel når man tenker seg litt om. Liverpool vinner jo mot god motstand, så hvis man bare spiller totalt søppel er man sikret poeng. Geniet Mourinho vettu :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nå faller man lett

Skrevet

Skulle gjerne ha bytta Klopp med Mourinho. Da kunne jeg i det minste gleda meg til toppkampene. Dette er så nitrist at jeg har ikke ord, vi går faktisk for 0-0. Kan banne på at et lag som Bournemouth etc hadde gått ut og i det minste spilt fotball.

Det er til å spy av!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fornøyd med defensive arbeidet idag. Ikke at de har mye å gjøre mot boring Mourinho da.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Boring boring Man Utd.

Mind the gap
That gap forsvinner nå som United møter lag over 10.plass så nyt det mens man kan
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fornøyd med resultatet, meget misfornøyd med kampen.

Enig
Skrevet

Knallbra av gutta, og Mourinho! Deilig med poeng i en kamp man på forhånd ikke regnet med noe.

Nå kan man slappe av og nyte resten av fotball-lørdagen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...