Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

8700k är väl den cpu som är mest prisvärd för gaming idag med tanke på prisuppgången överallt i andra länder men inte ett par butiker här i Norge. Till 3489 kr är den riktigt bra. Räkna med 4000 kr ,minst, vilken dag som helst.

Jepp, komplett har prisa den til 4200kr  :eek:  Løp å bestill fra elkjøp asap, om man vil ha 8700k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Latterlig.
Men "gamerne" kjøper allikevel.
Om det er svindyrt fra Intel/Nivda spiller ingen rolle.
Forhåndsbestiller gjør de og, men det er jo greit sålenge man har så gode returordninger her til lands.
Burde sikkert ha returnert den 8700K jeg kjøpte. D***tt-prosessor. Blir AMD heretter!!  :tease:

Lenke til kommentar

Lurer på et par ting.

 

1: i går så installerte jeg Windows på nytt med ny hw, når jeg kommer til skrivebordet og begynner og laste ned drivere og slikt surr så ser jeg etter at jeg er ferdig at hw monitor viser at alle 6kjerner/12 tråder har vært på 100%.

 

Er det normalt med bare lette simple oppgaver?

 

2. Jeg har tydeligvis aldri hatt rask data før for nå er det 2sek med svart skjerm når jeg trykker på power knappen til jeg er på skrivebordet, jeg har jo ikke sjans i helvette til og komme inn i bios :S

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Hvis den er satt til "fastboot", så må man med noen hk resette bios for å komme i inn i bios. Ellers er det å spamme "del" knappen rett etter oppstart, omstart :)

 

Loading av programmer bruker ofte 100% på alle tråder i "1-2" sekunder. Dette ER en god ting!

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

trur jeg er fornøyd, slo på xmp, skrudde opp til 5,2ghz @ 1.408v og etter og ha kjørt en del cinebench r15 får jeg 66-76grader over alle kjerner og en score på 1696 om det har noe og si :) sikkert mye jeg kan fin tune, men har ikke så peiling xD

 

Edit: må legge til en liten sidenote at jeg øke ca 40fps i snitt på arma 3  :eek: Meeeeeget fornøyd med den :D

Endret av Trondz1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...