Gå til innhold

intel 8700 /8700k


Hemmis

Anbefalte innlegg

Kikka faktisk på de før i dag. Det var jeg så at Jetstream og Phoenix har lik layout. Jeg bryr meg ikke så mye om utseende, da vinduet på PCen peker fra meg, og den står en halvmeter fra veggen. Du er fornøyd? Temperaturen på VRM er OK?

 

Neste GPU blir en det er lett å kjøpe vannblokk til, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kikka faktisk på de før i dag. Det var jeg så at Jetstream og Phoenix har lik layout. Jeg bryr meg ikke så mye om utseende, da vinduet på PCen peker fra meg, og den står en halvmeter fra veggen. Du er fornøyd? Temperaturen på VRM er OK?

 

Neste GPU blir en det er lett å kjøpe vannblokk til, det er sikkert.

er termal pads på vrm så vil tro de har god kjøling. gpuene ligger alt ifra 39-44C under load alt etter hvor varmt det er i rommet :p

jeg er fornøyd med blokkene og retrolooken er  :thumbup:

Lenke til kommentar

er termal pads på vrm så vil tro de har god kjøling. gpuene ligger alt ifra 39-44C under load alt etter hvor varmt det er i rommet :p

jeg er fornøyd med blokkene og retrolooken er  :thumbup:

Det er innafor det med SLI og en 280x6 radiator. :)

 

 

Få noen gaming benchmarks med den nye CPUen @ 5.2 og 1080 ti SLI. Det er jeg sikker på at mange her vil synes er interessant. Og litt mer on topic ;)

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Har du strømmåler på maskinene dine. Om du har, hva er forskjellen på 5.0 og 5.2 :hmm:

 

Hahaha ja faktisk så kjøpte jeg meg watt meter for å undersøke litt ift. 1700 chipen som jeg lekte med i fjor. Ikke kommet dit med 8700k'en enda :) Ganske fornøyd med kjøpet da jeg nytt fikk tak i cpu + mobo (MSI itx) for rett over 4' og den klarer det jeg har testet av games foreløpig på 5.2GHz 1.45v med 4133MHZ CL17 17 17 38. Men blir nok at jeg kranker ned til 5.1GHz 1.35v eller 5GHz 1.29v (ish) for 24/7. Gøy med Intel at man har mye å fikle med. Må få testet minnet en del mer også.

Endret av €tt@n
Lenke til kommentar

Etter delidding i dag har jeg fått chippen opp på 5.2GHz med 1.45v (offset 0). Scoret 223 singel og 1646 multi i CB15. Dette med RAM på standard 3200MHz CL14. Skal game litt på den i kveld nå for å se om den holder, så blir det minne tweaking i morgen forhåpentligvis.

post-319721-0-06247400-1532117122_thumb.png

Er cache stock hos deg?

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Kan godt oppgradere igjen jeg, men da skal jeg være garantert OC på alle 8 kjerner som er over 5GHz. Fordi 5GHz er bankers på alle 8700K jeg har testet hittil, og jeg trenger strengt tatt ikke flere cores :p

 

Så gjenstår det å se om Intel kan imponere oss...

Lenke til kommentar

Farcry 5 2560x1080

bgBiTYp.jpg

 

Farcry 5 3840x2160

DWfDdtZ.jpg

 

Sleeping Dogs 3840x2160

6qDQ6xK.jpg

 

Dirt 3 3840x2160

Wy16JJW.jpg

 

Assasins Creed 3

Låst 60 på 4k

 

Final fantasy xv

34-38 spike 43 alt max med nvidia tinga på (4k)

støtter ikke sli :(

 

Just Cause 3 

Minimum 116 (2560x1080)

Minimum 58 (3840x2160)

 

alle spill var testa på de høyeste innstillingene :)

 

Admin kan slette om dette er for offtopic :)

Endret av QuadFeed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...