Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samleie med eller uten sokker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg foretrekker å ha på sokker, da jeg får noia av tær.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Det er vitenskapelig bevist at damer får oftare orgasme dersom dei har på sokkar.

Så det er jo noke å tenke på.

Kult, skal begynne å bruke det som argument når noen reagerer på at jeg må stoppe for å ta på sokken om den faller av!

Skrevet

Med eller uten sokker spiller liten rolle. Jeg oppholder meg ikke lenge i nærheten av tær uansett.. Men det kommer anpå settingen også. En kjapp en på kjøkkenet med klær på inkluderer gjerne sokker, men hvis vi ligger nakne og koser på senga bør sokkene av.

Skrevet (endret)

Om det er et problem med eller uten sokker, så kanskje man burde være *litt* mer impulsiv? Jeg mener, om man har sokker eller ikke burde ikke være make or break for god sex, og om det er det - så burde man kanskje kikke på andre ting? Første burde være om det MÅ være i senga, der sokkene vanligvis er av. Ikke tenk, bare gjør. God sex kommer ikke ifra hvor anal (pun not intended) man er, OCD har ingenting med sex å gjøre

Hadde en X der vi ikke en gang var ferdig avkledd før vi begynte, og dette pirrer veldig mange. Være litt kreativ, drit i simple normer. Sokkene er vanligvis på om du ikke har tatt av deg skoa engang ;)

Endret av bshagen
Skrevet

vel, drar du damen med på hytten og vil pule før du fyrer opp i vedovnen så er det greit å beholde raggsokkene på... spesielt på vinterstid.

• Liker 3
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg liker ikke føtter, synes føtter er fæle. Foretrekker å ha sokkene mine på, og jeg foretrekker også at dama jeg har sex med har sine sokker på. Men det er ikke noe jeg bryr meg kjempemye om.

• Opprett ny...