Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye. Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Kommer fra iPhone 6, 6S og 7 Plus.

Ingen problemer med telefonen da jeg etter tre år nå er vant til å bruke to hender.

 

Kan teke meg en del funksjoner er letter med to hender,men hva med teksting,går det fint med en hånd?

 

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye.

 

Jeg bestillte det originale silikondekslet fra Apple. Kommer fra Nexus 6P og den er omtrent som en Iphone plus.Savner det å kunne tekste med en hånd.

Lenke til kommentar

 

Poster denne her og, jeg, siden dere helt sikkert har bedre peil enn meg :)

 

Hva er best deal, en iPhone 7 32 gb til 4887,- eller en iPhone 8 64 gb til 6989,-?

Jeg har en iPhone 4s as we speak (I know.. haha), så blown away blir jeg uansett :)

 

iPhone 8, utvilsomt!

 

 

Har den noen gang vært til 6989? Føler ikke det akkurat er verdens største avslag, men then again, er jo sjelden det.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Kommer fra iPhone 6, 6S og 7 Plus.

Ingen problemer med telefonen da jeg etter tr

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye.

Jeg bestillte det originale silikondekslet fra Apple. Kommer fra Nexus 6P og den er omtrent som en Iphone plus.Savner det å kunne tekste med en hånd.

Jeg kjøpte det samme dekselet fra Apple, men returnerte det. Det ser fint ut, men ble altfor glatt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Kommer fra iPhone 6, 6S og 7 Plus.

Ingen problemer med telefonen da jeg etter tr

 

Hvordan synes dere iPhone X er å bruke med en hånd?

Ser noen er misfornøyde med akkurat det.

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye.
Jeg bestillte det originale silikondekslet fra Apple. Kommer fra Nexus 6P og den er omtrent som en Iphone plus.Savner det å kunne tekste med en hånd.

Jeg kjøpte det samme dekselet fra Apple, men returnerte det. Det ser fint ut, men ble altfor glatt.

 

Hvilket deksel har du nå da?

Lenke til kommentar

 

http://www.businessinsider.com/iphone-x-negative-review-2017-11

Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye.Jeg bestillte det originale silikondekslet fra Apple. Kommer fra Nexus 6P og den er omtrent som en Iphone plus.Savner det å kunne tekste med en hånd.

Jeg kjøpte det samme dekselet fra Apple, men returnerte det. Det ser fint ut, men ble altfor glatt.

Hvilket deksel har du nå da?

 

Dette :)

 

https://www.mobilefun.co.uk/olixar-exoshield-tough-snap-on-iphone-x-case-crystal-clear-64205

Lenke til kommentar

 

 

Poster denne her og, jeg, siden dere helt sikkert har bedre peil enn meg :)

 

Hva er best deal, en iPhone 7 32 gb til 4887,- eller en iPhone 8 64 gb til 6989,-?

Jeg har en iPhone 4s as we speak (I know.. haha), så blown away blir jeg uansett :)

 

iPhone 8, utvilsomt!

 

 

Har den noen gang vært til 6989? Føler ikke det akkurat er verdens største avslag, men then again, er jo sjelden det.

 

Ikke kjøp Iphone 8.

 

Kjøp deg 7.

Lenke til kommentar
Vanskelig i starten, men det er nok tilvenning. Nå funker det veldig bra :). Hvilket deksel kan bruker har nok mye å si. Jeg har et med gummi på sidene, og det er litt "klebrig". Bruker også funksjonen som senker toppen av skjermen, ganske mye.
Jeg bestillte det originale silikondekslet fra Apple. Kommer fra Nexus 6P og den er omtrent som en Iphone plus.Savner det å kunne tekste med en hånd.

Jeg kjøpte det samme dekselet fra Apple, men returnerte det. Det ser fint ut, men ble altfor glatt.

Hvilket deksel har du nå da?

 

Dette :)

 

https://www.mobilefun.co.uk/olixar-exoshield-tough-snap-on-iphone-x-case-crystal-clear-64205

Det ser også bra ut.

 

Vurderer også lærdekslet fra Apple. Noen som har erfaringer med det?

Lenke til kommentar

 

 

 

Poster denne her og, jeg, siden dere helt sikkert har bedre peil enn meg :)

 

Hva er best deal, en iPhone 7 32 gb til 4887,- eller en iPhone 8 64 gb til 6989,-?

Jeg har en iPhone 4s as we speak (I know.. haha), så blown away blir jeg uansett :)

 

iPhone 8, utvilsomt!

 

 

Har den noen gang vært til 6989? Føler ikke det akkurat er verdens største avslag, men then again, er jo sjelden det.

 

Ikke kjøp Iphone 8.

 

Kjøp deg 7.

 

 

Hvorfor?

 

Ja, er 2,1k mer, men then again, jeg er en kar som liker å ha telefonene mine i mange år (derav 4s ennå), og ett år nyere betyr jo muligheten for å ha telefonen i ett år lenger (potensielt, i alle fall oppdateringsstøttet i ett år ekstra). Sleng inn trådløs lading som jeg er greit keen på, sterkere glass og glass på baksiden jeg synes ser snasent ut.. Så. Ja. Heller litt den veien.

 

Men, potensielt dumt spørsmål; jeg så noe snakk om 5g i Norge her om dagen.. Sett at dette skulle komme i 2020 (aner ikke når), vil telefonen støtte dette?

Lenke til kommentar

Jeg gjorde også samme vurdering rundt 732GB vs 8 64GB
Jeg er redd 32 GB blir snaut som noe år siden appene blir større og man stadig bruker telefonen til flere ting.
Så er jo listen som allerede har blitt nevnt i 8'ern favør.
Mye raskere CPU
Bedre kamera, spesielt i mørke.
True tone skjerm
Trådløs lading
sannyligvis et år lenger oppdateringer av ios

Så jeg vil si iPhone 8 er mer "future proof" dersom man skal beholde telefonen lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjorde også samme vurdering rundt 732GB vs 8 64GB

Jeg er redd 32 GB blir snaut som noe år siden appene blir større og man stadig bruker telefonen til flere ting.

Så er jo listen som allerede har blitt nevnt i 8'ern favør.

Mye raskere CPU

Bedre kamera, spesielt i mørke.

True tone skjerm

Trådløs lading

sannyligvis et år lenger oppdateringer av ios

 

Så jeg vil si iPhone 8 er mer "future proof" dersom man skal beholde telefonen lenge.

Forskjell på 32 og 64. En 128 GB 7er kan du få for 5,5 uåpnet idag.

 

Det med de forskjellene du nevner jo minimalt. Kameraet er minimalt bedre, trådløs lading - er det virkelig så nyttig?, og noen små skjermforskjeller.

 

Om du først skal kjøpe en ny telefon, og ut med endel, Iphone X, 256 GB. Der har du vare.

Lenke til kommentar

Folk selger uåpnede 7ere på Finn, min venn. MED KVITTERING, og selvsagt foreseglet.

 

Svært fint sted å handle. 

 

 

Vet ikke hvordan andre ser på ting men jeg ser ikke på kjøp og salg via Finn som noen målestokk for pris på nye varer. For det første så vil prisene på Finn variere, du har ingen garanti for at du faktisk får napp på den annonsen du tar kontakt på og det kan by på endel ekstra merarbeid og strev sammenlignet med å forholde seg til et vanlig utsalgssted / forhandler. Du har jo heller ingen angrerett osv.. Og selv om de sier de selger med kvittering så har du jo ingen garanti for at kvitteringen står på privatperson eller bedrift, så du vet jo ikke om du ender med 1 eller 5 år reklamasjonsrett osv..

Lenke til kommentar

 

Folk selger uåpnede 7ere på Finn, min venn. MED KVITTERING, og selvsagt foreseglet.

 

Svært fint sted å handle. 

 

 

Vet ikke hvordan andre ser på ting men jeg ser ikke på kjøp og salg via Finn som noen målestokk for pris på nye varer. For det første så vil prisene på Finn variere, du har ingen garanti for at du faktisk får napp på den annonsen du tar kontakt på og det kan by på endel ekstra merarbeid og strev sammenlignet med å forholde seg til et vanlig utsalgssted / forhandler. Du har jo heller ingen angrerett osv.. Og selv om de sier de selger med kvittering så har du jo ingen garanti for at kvitteringen står på privatperson eller bedrift, så du vet jo ikke om du ender med 1 eller 5 år reklamasjonsrett osv..

 

Se på selgeren, første punkt. Er han verifisert, profilbilde og fullt navn, er det ekte. 

 

Og møt han face to face, og ta det derifra. Har fått en helt ny uåpnet Mac for 7.2k der med kvittering og garanti. Funker prikkfritt ennå den dag idag.

 

Sier seg selv at du ikke kjøper av en som går under navnet "Selger" og ikke er verifisert, og ikke klarer å skrive norsk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...