Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

Får iphone X fingeravtrykksleser på baksiden (eller i/under skjermen som opprinnelig planlagt) hadde jeg kjøpt den.

Har mobil i bil (i adapter i midt armlene) blandt annet som gjør faceID veldig knotete sammen med bruk av sterkt passord.

Er skuffet faktisk over dette designet.

Er helt enig, må si at faceid er helt ubrukelig. Ubrukelig er kanskje litt strengt, men savner fingeren sp mye så det blir nok og levere tilbake x’en

 

Min har faktisk ikke feilet en eneste gang... Husket å registrere ansiktet i godt lys med ren bakgrunn? Foretrekker FaceID langt over TouchID selv, kan endelig ha et langt passord til å beskytte telefonen. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite fun fact som sier hvor piss hele animoji greien er 

til dere som slår på animoji,dekk til kamera med true depth som "egentlig" er grunnen til at animoji skal fungere som det gjør
tadaaa,det fungerer forsatt,dette er pga animoji bruker vanlig kamera og ikke true depth kamera

nå,dekk for vanlig kamera og bruk animoji,doesnt work,does it? ;) 

shady apple,shady

Edit : Sjekk ut klippet av MKBHD ,11 min 40 sec

Endret av ilalo
Lenke til kommentar

Lite fun fact som sier hvor piss hele animoji greien er

 

til dere som slår på animoji,dekk til kamera med true depth som "egentlig" er grunnen til at animoji skal fungere som det gjør

tadaaa,det fungerer forsatt,dette er pga animoji bruker vanlig kamera og ikke true depth kamera

 

nå,dekk for vanlig kamera og bruk animoji,doesnt work,does it? ;)

 

shady apple,shady

 

Edit : Sjekk ut klippet av MKBHD ,11 min 40 sec

 

Nå vil jeg ikke tro at de som kjøper iPhone X gjør det på grunn av animoji. I så fall har man god råd til et altfor avansert leketøy...

Endret av torbjornhb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei så klart ikke ,ganske idiotisk om man kjøper en telefon kun pga det,MEN det hadde ikke forundret meg om enkelte hadde gjort det for å si det sånn

Synes bare det var litt merkelig at det forsatt fungerte når man dekket over det nye kamera
blir litt sånn som når siri kom ut,det var noe iphone 4 ikke kunne ha ( tror jeg det var ) men så fant man ut at det så absolutt fungerte med iphone 4 :p 

apple er fosatt shady og at de prøver seg på ir og better accuracy etc våset,jaja... man får tro det man selv vil 

Synes bare det var en artig liten sak

Spørs om ikke man kan få animoji osv i nærmeste fremtid på deviced som er jailbroken ,men det er vel en diskusjon i en annen tråd :) 

Lenke til kommentar

 

apple er fosatt shady og at de prøver seg på ir og better accuracy etc våset,jaja... man får tro det man selv vil

 

Synes bare det var en artig liten sak

 

Spørs om ikke man kan få animoji osv i nærmeste fremtid på deviced som er jailbroken ,men det er vel en diskusjon i en annen tråd :)

Eventuelt så er det bare mer imponerende det de klarer å få til med et vanlig front kamera :)

Lenke til kommentar

Nei så klart ikke ,ganske idiotisk om man kjøper en telefon kun pga det,MEN det hadde ikke forundret meg om enkelte hadde gjort det for å si det sånn

Synes bare det var litt merkelig at det forsatt fungerte når man dekket over det nye kamera

blir litt sånn som når siri kom ut,det var noe iphone 4 ikke kunne ha ( tror jeg det var ) men så fant man ut at det så absolutt fungerte med iphone 4 :p 

apple er fosatt shady og at de prøver seg på ir og better accuracy etc våset,jaja... man får tro det man selv vil 

Synes bare det var en artig liten sak

Spørs om ikke man kan få animoji osv i nærmeste fremtid på deviced som er jailbroken ,men det er vel en diskusjon i en annen tråd :)

 

https://m.imore.com/yes-animoji-uses-truedepth-camera-system-iphone-x

Lenke til kommentar

 

Nei så klart ikke ,ganske idiotisk om man kjøper en telefon kun pga det,MEN det hadde ikke forundret meg om enkelte hadde gjort det for å si det sånn

Synes bare det var litt merkelig at det forsatt fungerte når man dekket over det nye kamera

blir litt sånn som når siri kom ut,det var noe iphone 4 ikke kunne ha ( tror jeg det var ) men så fant man ut at det så absolutt fungerte med iphone 4 :p

apple er fosatt shady og at de prøver seg på ir og better accuracy etc våset,jaja... man får tro det man selv vil

Synes bare det var en artig liten sak

Spørs om ikke man kan få animoji osv i nærmeste fremtid på deviced som er jailbroken ,men det er vel en diskusjon i en annen tråd :)

 

https://m.imore.com/yes-animoji-uses-truedepth-camera-system-iphone-x
Haha nettopp den jeg linket til i tweeten over? spent på hva utviklere vil få til med kamerasystemet.
Lenke til kommentar

 

Ny telefon, nye "problemer". Noen som vet hva som kan være issuet her?

 

SMS (i grønt) dukker opp på telefonen, men ikke Mac'en.. Markert for forwarding til Mac'en på telefonen, og nummeret mitt ligger inne i appen på Mac'en.

Samme AppleID og?

 

 

Jepp. Viser i alle fall det når jeg trykker på navnet mitt øverst inne på Innstillinger.

Lenke til kommentar

Har brukt denne en stund:
http://www.dx.com/no/p/qi-standard-wireless-charger-charging-pad-for-samsung-galaxy-s6-s6-edge-nexus-6-black-396047#.Whu150qnGUk
Den fungerer fint, men platen blir latterlig varm og ladingen tar laaang tid. Så av hensyn til batteriet kommer jeg ikke til å forsette bruke den til annet enn sporadisk klattlading.

Hvis du har kjøpt en fast-charge kopi har du kanskje fått den versjonen med vifte? Da bør varmeproblemet i tilfelle være mindre.

Lenke til kommentar

Noen flere som har fått telefonen fra Telia. Bestilte den 27 kl 10:30 og fremdeles ikke hørt noe. Fint om dere også skriver når dere bestilte den, hvis dere har fått den da:)

At man må vente over 1 mnd når du har forhand bestilt er jo bare tragisk, Etter det telia support sa, kunne det fort gå ut i januar 2018 før jeg fikk den:(

Lenke til kommentar

Noen flere som har fått telefonen fra Telia. Bestilte den 27 kl 10:30 og fremdeles ikke hørt noe. Fint om dere også skriver når dere bestilte den, hvis dere har fått den da:)

At man må vente over 1 mnd når du har forhand bestilt er jo bare tragisk, Etter det telia support sa, kunne det fort gå ut i januar 2018 før jeg fikk den:(

 

 Fikk bekreftelse på email 09:33, fortsatt ikke fått telefon, mens enkelte som har bestilt flere dager etterpå har fått tlf. Akkurat det er veldig irriterende, men det er ikke noe å få gjort noe med. Klarte også å knuse skjermen på min 7 Plus forrige uke... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...