Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Nå sa jeg ikke at problemet er hvorvidt selger er troverdig, om noen selger et forseglet produkt med kvittering på Finn til attraktive priser så er sannsynligheten for at du får kjøpt temmelig liten. Har solgt massevis via Finn og selv brukte til til prise jeg egentlig mener er litt høye, men jeg legger meg jo etter hva andre selger for er jo superpopulære. Jeg har gjerne fått over 100 eposter på et par timer, med andre ord så er det gjerne flere hundre personer som ikke får kjøpt varen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå sa jeg ikke at problemet er hvorvidt selger er troverdig, om noen selger et forseglet produkt med kvittering på Finn til attraktive priser så er sannsynligheten for at du får kjøpt temmelig liten. Har solgt massevis via Finn og selv brukte til til prise jeg egentlig mener er litt høye, men jeg legger meg jo etter hva andre selger for er jo superpopulære. Jeg har gjerne fått over 100 eposter på et par timer, med andre ord så er det gjerne flere hundre personer som ikke får kjøpt varen.

Joda. 

 

Men om du først ønsker deg en ny 8er, sjekk på Finn først. Men spør om kvittering.

Lenke til kommentar

5G er vel ikke satt som noen klart definert standard enda i det hele og store er det det? Det skal vel rulle ut endel testing osv de neste 1-2 årene men det er vel ikke noe som dukker opp på forbrukermarkedet og i forbrukerprodukter på hvertfall 3 år og i starten så blir det vel i et veldig begrenset omlag.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

5G er vel ikke satt som noen klart definert standard enda i det hele og store er det det? Det skal vel rulle ut endel testing osv de neste 1-2 årene men det er vel ikke noe som dukker opp på forbrukermarkedet og i forbrukerprodukter på hvertfall 3 år og i starten så blir det vel i et veldig begrenset omlag.

 

 

"Fra 2020 regner Telenor med at de vil starte med de første lanseringene nasjonalt."

 

Sier Telenor her.

Endret av d'espresso
Lenke til kommentar

 

 

Hatt X nå i et døgn. Fantastisk opplevelse. Face -ID fungerer som en drøm. Til deg som vurderer 7 eller 8. Gå heller for X.

Blir for meget for meg, gitt.

Kjøp deg X for 7.5 av han Finn fyren her ;) Neida.

 

Kos deg med 8ern. Gikk du for sølv?

Hehe, takk! Står i butikken og ser nå. Men ender nok opp med sølv. Ser for meg at den er mindre utsatt for fingeravtrykk, og.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hatt X nå i et døgn. Fantastisk opplevelse. Face -ID fungerer som en drøm. Til deg som vurderer 7 eller 8. Gå heller for X.

Blir for meget for meg, gitt.
Kjøp deg X for 7.5 av han Finn fyren her ;) Neida.

 

Kos deg med 8ern. Gikk du for sølv?

Hehe, takk! Står i butikken og ser nå. Men ender nok opp med sølv. Ser for meg at den er mindre utsatt for fingeravtrykk, og.

 

Må si at Space Grey ser svært pen ut, eller den svarte. Glinser.

 

Synes hvit/sølv blir for jentete/klassisk. Men du velger selv selvsagt. Lykke til med kjøp :) 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hatt X nå i et døgn. Fantastisk opplevelse. Face -ID fungerer som en drøm. Til deg som vurderer 7 eller 8. Gå heller for X.

Blir for meget for meg, gitt.
Kjøp deg X for 7.5 av han Finn fyren her ;) Neida.

 

Kos deg med 8ern. Gikk du for sølv?

Hehe, takk! Står i butikken og ser nå. Men ender nok opp med sølv. Ser for meg at den er mindre utsatt for fingeravtrykk, og.

Må si at Space Grey ser svært pen ut, eller den svarte. Glinser.

 

Synes hvit/sølv blir for jentete/klassisk. Men du velger selv selvsagt. Lykke til med kjøp :)

Takk!

 

Hadde den bare vært i svart, så. Svart foran og grå bak slik jeg ser her. Synes ikke kombien ble strålende.

Lenke til kommentar

 

 

Hei folkens.

 

Dummeste kommentar jeg har hørt på lenge.

 

Da har jeg endelig mottatt iPhone X 64GB stellargrå gjennom SWAP til Telenor.

 

Jeg har vanskelig å se hvorfor jeg bør beholde telefonen og ikke bare gå tilbake til min iPhone 7 plus 128GB. Ble rett og slett ikke overbevisst av en times bruk.

 

Noen andre i samme situasjon?

Kan ikke bli mer enig...dessverre :(

Var en stor skuffelse å gå fra iPhone 7 til x. Merker egentlig

Ikke de store forandringene. Eneste som er totalt forandret er iface.

Har tross alt betalt nesten 12000kr og da forventer jeg mer en dette:(

Folk kan si at design på telefonen er bedre, innmaten bedre, bedre kamera m.m, men det hjelper ikke assa.

 

Jeg oppgraderte fra 7 Plus til X, og jeg kan ikke forstå at noen kan i det hele tatt tenke tanken på å gå tilbake. Jeg får helt fnatt av å i det hele tatt holde 7ern nå, føles som å ta i en fossil.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hatt X nå i et døgn. Fantastisk opplevelse. Face -ID fungerer som en drøm. Til deg som vurderer 7 eller 8. Gå heller for X.

Blir for meget for meg, gitt.

 

Kjøp deg X for 7.5 av han Finn fyren her ;) Neida.

 

Kos deg med 8ern. Gikk du for sølv?

 

 

Verdens mest ubesluttsomme person kan melde at han gikk for svart/grå :)

 

Den beste fargen. Herlig, kos deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har gode erfaringer med glassbeskyttelse til både foran og bak til iPhone 8? Vil gjerne unngå deksel, men bare om det faktisk beskytter telefonen.. :)

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41J96NRONUL._SL500_AC_SS350_.jpg

Sånne generiske glass beskytter som dekker hele skjermen fungerer faktisk veldig bra. Ser ikke ut som det er beskytter på engang. Panzer har en veldig god en https://www.mytrendyphone.no/shop/iphone-7-plus-202370p.html

Kan sikkert kjøpe fra eBay, men tar litt lengre tid med tanke på frakt.

Endret av Ryel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har gode erfaringer med glassbeskyttelse til både foran og bak til iPhone 8? Vil gjerne unngå deksel, men bare om det faktisk beskytter telefonen.. :)

Kjøp ekte vare i Elkjøp. Koster mere, men da får du en som holder, spesielt foran på glasset.

 

Sånn Ebay dritt kopier er bare piss.

Endret av coby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...