Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har nå snakket med noen som kjenner noen som jobber i Apple Norge. Fikk vite at den uken her og neste uke kommer det store leveranser til norge. Mye større enn leveransene til 3. November så nå vil mange få en hyggelig melding om at sin iPhone x er på vei! (Tenkte dette var nyttig informasjon på denne tråden.)

Kjekt. Fikk vite på jobb i dag at vi får iPhone X som ny jobbtelefon så fort Apple klarer å levere. Håper egentlig bare vi får før jul og ikke etter.

 

Er det forresten noen som vet hvordan "Tilgjengelighet"-funksjonene virker på iPhone X? De som tidligere kunne aktiveres med trippel-klikk på hjem-knappen?

 

Jeg trur nok du kan regne med å få den før jul:) Apple lager per idag rundt 550 000 enheter hver dag, en uke før lansering lå det på rundt 150 000 enheter. Norge kommer til å få store leveranser de neste to ukene så med mindre dere er veeeldig mange ansatte så vil du nok få den før jul:) Men dette er bare spekulasjoner ut ifra fakta, ikkenoe bekreftet. :)

 

Tilgjengelighet bruker man ved å trippelklikke "sideknappen"

Endret av Tobben21
Lenke til kommentar

Jeg trur nok du kan regne med å få den før jul:) Apple lager per idag rundt 550 000 enheter hver dag, en uke før lansering lå det på rundt 150 000 enheter. Norge kommer til å få store leveranser de neste to ukene så med mindre dere er veeeldig mange ansatte så vil du nok få den før jul:) Men dette er bare spekulasjoner ut ifra fakta, ikkenoe bekreftet. :)

Ca 1700 ansatte, så jeg tror vi stiller et stykke bak i køen, men virker som det er kraftig forbedring på leveransene nå.
Lenke til kommentar

Oisann, ja da vil jeg nok tro du må regne med litt ventetid:/ Det kom en leveranse med totalt 400 iPhone idag.. dette høres ikke mye ut iforhold til hvor mange som venter på sin.. men det kommer leveranser hver dag nå, satser på at det bikker 1000 telefoner fra Apple på hver leveranse innen neste uke:)

Endret av Tobben21
Lenke til kommentar

Oisann, ja da vil jeg nok tro du må regne med litt ventetid:/ Det kom en leveranse med totalt 400 iPhone idag.. dette høres ikke mye ut iforhold til hvor mange som venter på sin.. men det kommer leveranser hver dag nå, satser på at det bikker 1000 telefoner fra Apple på hver leveranse innen neste uke:)

Hvor har du disse opplysningene fra,at det kom 400 tlf idag?

Lenke til kommentar

Filmer du mye i 4K ? Da renner de 64GB raskt bort.

 

Bruker selv 25GB av 128 på min iPhone 7 men tar generelt lite bilder og film. Streamer stort sett Spotify og mobildata også.

 

Vi er jo så forskjellige her at du må nesten se tilbake på bruksområdene du har hatt på telefone tidligere. Bruksområdene mine avviker sjeldent fra telefon til telefon. Kanskje det største avviket er mer streaming av musikk på farten i stedet for offline spillelister. Er såpass greie løsninger fra operatørene nå at det lett lar seg gjøre i daglig bruk for min del.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg er meget usikker. Bruker 13 GB på min 64GB iphone S nå, men der er alt i cloud og er irriterende når jeg skal se bilder og har dårlig dekning/nett. Den er i tillegg nettopp restartet og har sparsomt med apper.

 

Jeg regner også med å filme mer i tiden som kommer og da er håpet at telefonen kan ta litt over for Goproen i de typiske "off action" settings. Ulempen er at nå er ventetiden hos Apple en uke lenger ( levering 7-14 des) i forhold til bestilingen jeg la inn på 64 for en uke siden og man vil jo ikke vente lenger enn man må :p 

 

Vanskelige valg om dagen!

Lenke til kommentar

Iphone 64 eller 256? Får subsidiert 8500 av jobben men er usikker på om jeg noen gang vil benytte den ekstra plassen.... Har allerede abonnement på 50GB hos itunes.

Spørsmålet bunner vel ned i hvor mye du vil lagre lokalt av musikk, bilder og filmer spør du meg. Jeg har 128 per i dag og har brukt over 100. Men det inkluderer noen filmer i VLC jeg har hatt liggende i et par år uten å bry meg om. Til apper, meldinger og andre ting er det lite behov for mer enn 64GB.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...