Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Hos POWER har man iallfall 30 dager åpent kjøp. Vet ikke om de har samme greia hos Elkøp.

Jo, de har det, men i begge butikkene gjelder det av en eller annen grunn ikke mobiltelefoner.

Jeg jobber hos Power, dem har 30 dager åpent kjøp på mobiltelefoner (så lenge telefonen ikke er leaset igjennom en operatør).

 

Om det er noe galt med telefonen etter så kort tid (DOA) pleier vi å ta varen i retur, gi kunden ny enhet (om vare er på lager), for så å sende den gamle på service i butikkens navn.

Så hvis jeg har en iphone 7 som hadde støv under skjermen med en gang etter jeg åpnet den så kunne jeg fått ny på stedet, men ikke nå noen måneder etterpå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Power er god på service slikt sett.

Jeg kjøpte en ipad der for en måned siden. Dagen etter oppdaget jeg at det var støpt et støvkorn inn i skjermen. Dro tilbake to dager etter at jeg kjøpte den og fikk ny på stedet. Ellers så er vel Power, i tillegg til Komplett, de eneste som gir deg mulighet til å returnere mobilen innen 30 dager. Jeg skal levere en telefon der nå, dessverre... Men fint de tilbyr muligheten.

Lenke til kommentar

https://www.ebay.co.uk/itm/10000mAh-2-in-1-Qi-Dual-Wireless-Fast-Charger-Battery-Power-Bank-Fr-Mobile-Phone/182854898385?hash=item2a930052d1:m:m9eNUTydKXZC7C-q47RjK5Q

Noens som har testet denne? Ser ut som dette er den som heter YGIVO Qi Power Bank på Amazon. I følge en på Macrumors er den helt rå. Kan lade 2 enhter trådløst samtidig og har både støtte for vanlig USB og USB-C. I tillegg kan den lades opp igjen selve powerbanken trådløst. Blir ikke bedre. Eneste som hadde vært greit er Apple Watch 3 support, men det ligger vel på Apple.

Lenke til kommentar

 

Hva er dette med støv på linsen på kamera?? Er dette enda et problem med Iphone X i tillegg til grønn stripe og respons i kulde?

Jeg tror ALLE har noe støv på linsen.Kanskje de ikke ser det eller legger merke til det,om de ikke er klar over det.Men tror nok at enhver hadde sett noe om de tok med tlf under et sterkt lys og studerte nøye. Prøv med en lommelykt eller ta bilde med en annen tlf på linsa di på din Iphone og du vil nok oppdage mer enn du har lyst til å se :) Når de lager tlf er det ikke i et sterilt rom,og støv kan selvsagt komme inn i linsehus,men skal ikke ha noe å si på bildekvaliteten.TROR jeg.

Jeg sjekket min under forstørrelsesglass og godt lys, finner absolutt null tegn til støv under glasset.

Lenke til kommentar

Kort rapport om spigen sitt deksel til IPhone X. Jeg kjøpte en blank utgave og den sitter som støpt på telefonen. Beskyttelsen virker også veldig bra siden den har litt tykkelse. Får selvfølgelig telefonen til å kjennes større ut, men det plager meg ikke.

 

Et lite minus er at den kanskje stikker litt vel langt ut forran og på kantene slikt at noen sveipe bevegelser og trykk helt ute langs kanten blir forstyrret av at fingeren går i dekselet. Ingen stor sak, men det er vel noe man må ofre for å få god beskyttelse. Har ikke montert skjerm beskyttelsen enda, men ser for meg at det ikke utgjør store forskjellen.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med slickwraps sine skins, hater egentlig å bruke case, men tenkte dette kunne være et greit alternativ.

Vil egentlig ha en clear skin, men virker å være vanskelig å påføre, jeg har dog hvite modellen, har sett at hvis du har hvit mobilbakside så syntes skavenker en del mindre enn på svarte mobiler.

 

andre tips?

Lenke til kommentar

Noen som har bestilt iphone x fra onecall og noen som har fått den? Bestilte bare to dager etter den kom, kan jeg regne med apple sine leveringstider? :)

 

Var nok mange som satt klare for å bestille fredagen. Du kan nok ikke regne med Apple sine leveringstider. Umulig å vite egentlig. Regner med at OneCall ikke akkurat er prioritert. Samtidig er det jo en god stund siden du bestilte. Ville nesten hørt med dem. Du kan jo følge med andre steder og. Dukker den opp på lager et sted er det vel bare å avbestille fra OneCall. 

Lenke til kommentar

 

Noen som har bestilt iphone x fra onecall og noen som har fått den? Bestilte bare to dager etter den kom, kan jeg regne med apple sine leveringstider? :)

 

Var nok mange som satt klare for å bestille fredagen. Du kan nok ikke regne med Apple sine leveringstider. Umulig å vite egentlig. Regner med at OneCall ikke akkurat er prioritert. Samtidig er det jo en god stund siden du bestilte. Ville nesten hørt med dem. Du kan jo følge med andre steder og. Dukker den opp på lager et sted er det vel bare å avbestille fra OneCall. 

 

Var lei av å vente på Telia, så tok turen innom min lokale Lefdal butikk. Dei bestilte frå sitt hovudlager, ein kvit 256. Denne kjem til Lefdal i morgon torsdag.

Så satser på at eg har fått meg ny telefon i morgon :) Fekk i tillegg samme tilbud som eg fekk med telia, men må sjølvsagt betale telefonen upfront :)

Lenke til kommentar

 

Noen som har bestilt iphone x fra onecall og noen som har fått den? Bestilte bare to dager etter den kom, kan jeg regne med apple sine leveringstider? :)

 

Var nok mange som satt klare for å bestille fredagen. Du kan nok ikke regne med Apple sine leveringstider. Umulig å vite egentlig. Regner med at OneCall ikke akkurat er prioritert. Samtidig er det jo en god stund siden du bestilte. Ville nesten hørt med dem. Du kan jo følge med andre steder og. Dukker den opp på lager et sted er det vel bare å avbestille fra OneCall. 

 

Var på chat med OneCall i dag og lurte på hva keg kunne forvente av leveringstid om jeg bestiller nå,og fikk til svar ca 4 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...