Gå til innhold

Den store iPhone 8 / iPhone X tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjørte iPhone 7 Plus i Jet Black uten deksel, og kjører nå iPhone X Sort uten deksel. iPhone 7 Plus Jet Black klarte seg overraskende bra da pianolakken tydeligvis skulle ripes fryktelig lett. Ble jo endel mikroriper osv men ikke noe som var spesielt synlig med mindre du faktisk så etter det. Så langt så har iPhone X klart seg knirkefritt og herdet glass er jo tradisjonelt sett motstandsdyktig mot riper men er jo langt mer utsatt for fallskader da det jo har en lei tendens til å knuse.

Har aldri klart å knuse en mobil før, men det er typisk om det skjer med denne. Er ikke noe glad i skjermbeskyttere heller, ender alltid med at jeg tar de av etter et par måneder.

Lenke til kommentar

Flere som har får beskjed fra telia at man må regne med å vente 4-6 uker på 256 Stellagrå:(

Bestilte den 27 kl 10:30

Ser ikke helt poenget med forhåndsbestilling fra telia.

Tenker det er mange av dere der ute som går rotløs grunnet Telia ved denne lanseringen. Kan dere ikke avbestille da og kjøpe et annet sted? Hos Apple? Eller ser en del (tidligere Expert) butikker har dem inne om du velger swap med Telenor.

 

( var no bare tips og ide, men regner med at de fleste som bestilte hos Telia har en god grunn til det )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1400-1800 i rabatt samt rentefri nedbetaling er nok grunn til at mange velger Telia :) min space grey 64 ble endelig sendt idag \o/

Det stemmer for meg også.

700kr i rabatt (Smart Basis) og rentefri nedbetaling gjorde at jeg valgte Telia.

Er bare et ork og bytte. Alle 5 i familien har telia, jeg har hatt telia/ Netcom siden de startet, begynner å bli endel år.

Har også ansvaret for 50 telia abonnenter på jobb.

Dette hadde ikke mye si for telia heller:(

Lenke til kommentar

 

 

Flere som har får beskjed fra telia at man må regne med å vente 4-6 uker på 256 Stellagrå :(

Bestilte den 27 kl 10:30

Ser ikke helt poenget med forhåndsbestilling fra telia.

Snakker du om den smsen de sendte ut?
Nei, jeg ringte inn.

 

 

Sikkert bare ett standardsvar de gir til alle. 

Lenke til kommentar

Virker som apper ikke må restarte seg så ofte med iOS 11.1.2. Flere som har lagt merke til dette? Jeg nedgraderte fra 11.2 Beta 3 som har mye minne lekkasje. Merker dere som kom fra 11.1.1 noe forskjell? Har aldri kjørt 11.1.1 selv så vet ikke hvordan det var der.

Dette problemet kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i?

Men jeg oppgraderte Xen til 11.1.1 ganske umiddelbart da jeg fikk den.

Lenke til kommentar

 

Hvis man har scrollet langt nedover en side i Safari på iPhone X, hvordan kommer man seg kjapt tilbake til toppen? På tidligere iPhones var det vel bare å sveipe fra overkanten av mobilen, men på iPhone X kommer jo enten Kontrollsenter eller Startskjermen hvis man sveiper ovenfra.

 

Trykker mellom busslomma og adresselinja.  

Jeg har nå oppdaget at det ikke er nødvendig å måtte sikte med fingeren inn på det to millimeter smale mellomrommet mellom busslomma og adresselinja for å komme til toppen, - du kan like gjerne trykke på en av sidene ("hornene") på hver side av busslomma (altså der klokka, wifi og batteri-ikona står). Lettere å treffe da! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Virker som apper ikke må restarte seg så ofte med iOS 11.1.2. Flere som har lagt merke til dette? Jeg nedgraderte fra 11.2 Beta 3 som har mye minne lekkasje. Merker dere som kom fra 11.1.1 noe forskjell? Har aldri kjørt 11.1.1 selv så vet ikke hvordan det var der.

Dette problemet kan jeg ikke si jeg kjenner meg igjen i?

Men jeg oppgraderte Xen til 11.1.1 ganske umiddelbart da jeg fikk den.

 

 

Har 11.1.2 Skal ikke det stå oppe til venstre du er tilkoblet wifi tale? Om jeg starter tlf på nytt så gjør det det. 

Lenke til kommentar

 

 

Hvis man har scrollet langt nedover en side i Safari på iPhone X, hvordan kommer man seg kjapt tilbake til toppen? På tidligere iPhones var det vel bare å sveipe fra overkanten av mobilen, men på iPhone X kommer jo enten Kontrollsenter eller Startskjermen hvis man sveiper ovenfra.

 

Trykker mellom busslomma og adresselinja.  

Jeg har nå oppdaget at det ikke er nødvendig å måtte sikte med fingeren inn på det to millimeter smale mellomrommet mellom busslomma og adresselinja for å komme til toppen, - du kan like gjerne trykke på en av sidene ("hornene") på hver side av busslomma (altså der klokka, wifi og batteri-ikona står). Lettere å treffe da! ;)

 

 

Stilig :) Lærer noe nytt hele tiden :) 

Lenke til kommentar

Er det noen som kjører iPhone X uten deksel? Har kjørt min 7 Plus uten en stund (ca 5 måneder) og liker det best. Har ingen dype riper hverken på skjermen eller bak, men er usikker på hvordan det blir med iPhone X?

Kjører min kliss naken, passer bare på å ha en lomme dedikert til telefonen til en hver tid!  :wee:

Stålrammen på sølvvarianten kan pusses etter et års bruk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

1400-1800 i rabatt samt rentefri nedbetaling er nok grunn til at mange velger Telia :) min space grey 64 ble endelig sendt idag \o/

Det stemmer for meg også.

700kr i rabatt (Smart Basis) og rentefri nedbetaling gjorde at jeg valgte Telia.

Er bare et ork og bytte. Alle 5 i familien har telia, jeg har hatt telia/ Netcom siden de startet, begynner å bli endel år.

Har også ansvaret for 50 telia abonnenter på jobb.

Dette hadde ikke mye si for telia heller:(

 

 

Du kan kjøpe hos Power, og tegne abonnement med Telenor med nedbetaling på telefonen. Når du er blitt portert, porterer du tilbake til Telia. Da fortsetter du å få regning på telefonen fra Telenor. Hvis du sammenligner prisen på telefonen med Swap og Switch, blir det ikke store forskjellen.

Endret av Mobile3228
Lenke til kommentar

 

1400-1800 i rabatt samt rentefri nedbetaling er nok grunn til at mange velger Telia :) min space grey 64 ble endelig sendt idag \o/

Det stemmer for meg også.

700kr i rabatt (Smart Basis) og rentefri nedbetaling gjorde at jeg valgte Telia.

 

 

Men du betaler jo mer for et dyrere abbo. Man får 3 GB i måneden for under 250,-. Da går vinningen opp i spinningen... Skjønner hvis man ikke har råd til å betale den med en gang dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...