Gå til innhold

Hva fikk du i bot for å ha kjørt for fort ?


Mr Pepe

Anbefalte innlegg

post-105797-0-37647700-1504194869_thumb.jpg

 

Hei

 

 

 

Tenkte det hadde vært greit med en tråd hvor vi  kan poste våre dårlige besluttninger og hva straffen ble for dette. 

 

 

 

Selv har jeg ikke blitt tatt  i fartskonstroll i Norge, men I kroatia ble jeg tatt for å ha kjørt 70 km i 50 sone, og fikk en bot tillsvarende 250 norske kroner. 

 

 

Så hva var din, og hvor lang straff fikk du ? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble tatt ut av en tunell hvor fartsgrensen går ned fra 80 til 60, kjørte på autopilot og glemte meg helt ut i det jeg kom ut av tunellen, ble vell 4000 og to prikker om jeg ikke husker feil. Var en søndag hvor jeg hadde tilbragt noen timer på ett frakt skip for å rydde opp i noen problemer de hadde, gikk vell i 0 sånn ca den dagen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Staten vet godt hvordan de skal skvise testikklene til Ola Dunk.

 

..fordi Ola Dunk ikke greier å følge trafikkreglene. Grei skuring det synes jeg. 

 

Ikke sant. Bare pass på at du er rik nok til å bryte fartsgrensene. Sosial utjevning my ass.

 

Det har da ingenting med sosial utjevning å gjøre. Bare pass på å ikke bryte fartsgrensene, så trenger du ikke bekymre deg for pengene.

 

Forøvrig ble jeg målt til 76 km/t av fotoboks i 70-sone. Kjørte med cruisecontrol i en 80-sone og glemte å justere ned når 70-sonen kom. Det kostet kr 2050,- og var selvfølgelig innmari sure penger å måtte ut med, men det er like forbannet mitt ansvar - jeg skulle fulgt bedre med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...